• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стільці офісні, крісла комп’ютерні

Завершена

588 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 880.00 UAH
Період уточнення: 22.02.2024 13:21 - 28.02.2024 00:00
Відповідь надана

Проект договору п. 4.6

Номер: ec762360b310439f8b77c0c4f605e4a1
Дата опублікування: 23.02.2024 14:07
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.6. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «У разі істотного порушення вимог щодо якості Товару (виявлення недоліків (дефектів), які не можна усунути, недоліків (дефектів), усунення яких пов’язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків (дефектів), які виявилися неодноразово чи з’явилися знов після їх усунення Постачальник зобов’язується замінити Товар безоплатно протягом 5 (п’яти) робочих днів». Хочемо звернути увагу на той факт, що строки виконання зобов’язань повинні бути розумними, тобто такими, які можуть дати змогу учаснику закупівлі обробити заявку на заміну неякісного товару, перевірити комплектацію нового Товару, знайти необхідний автотранспорт для перевезення Товару до місця Поставки, завантажити відповідний автотранспорт та перевезти Товар в кінцевий пункт призначення, який визначений у Договорі. Виходячи з розуміння технологічного процесу здійснення заміни неякісного товару на новий протягом двох робочих днів є доволі проблематичним. Таким чином, на підставі вищевикладеного просимо вас внести зміни в пункт 4.6. Договору з використанням запропонованої редакції або зазначити в пункті 4.6. інший строк заміни Товару, але з врахуванням принципу розумності строків, дотримання яких необхідно для виконання заміни неякісного товару в умовах сьогодення.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Відповідно до частини третьої статті 203 Цивільного кодексу України волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Враховуючи, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість виконання зазначеної умови проєкту договору, внесення змін до проєкту договору не вбачається доцільним.
Дата відповіді: 25.02.2024 08:50
Відповідь надана

Проект договору п. 2.4.2

Номер: ce02f8579f4f406ba3c6c8e8d7880b9a
Дата опублікування: 23.02.2024 14:06
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 2.4.2. з проекту Договору, оскільки відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Таким чином, Сторони укладаючи Договір несуть не лише права, а й певні обов’язки. Так під час укладання Договору Постачальник чітко розуміє яку кількість одиниць товару, їх якість потрібно поставити Замовнику, а Замовник в свою чергу зобов’язаний чітко визначити об’єм коштів для такої закупівлі в залежності від наявності відповідного фінансування. Положення пункту 2.4.2. проекту Договору фактично встановляють те, що незважаючи на поставку товару здійснену на умовах, які визначені Договором Постачальник може не отримати належну оплату за поставлений Товар. Звертаємо Вашу увагу на те, що Поставка Товару це процес у якому задіяна велика кількість суб’єктів господарювання та працівників Постачальника, починаючи від виробництва відповідного товару, його пакування, маркування, завантаження та транспортування до місця Поставки. Наведений процес нерозривно пов’язаний з фінансовими видатками Постачальника на кожному з етапів. Отже, зазначення в пункті 2.4.2. Договору формулювання про те, що оплата за поставлений товар залежить від надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, пункт 2.4.2. повинен бути беззаперечно виключений з проекту Договору.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Відповідно до абзацу другого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частиною першою статті 692 Цивільного кодексу України передбачено, що покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Істотними умовами, які обов'язково включаються до договору про закупівлі, встановлено, зокрема порядок здійснення оплати – у разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані Товари здійснюються Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Згідно з пунктом 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи – органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Згідно з частиною другою статті 49 Бюджетного кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі: - наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету; - наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); - наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Враховуючи викладене, вважаємо, що умови проєкту договору будь-яким чином не порушують Ваші права та законні інтереси та не перешкоджають подати свою пропозицію.
Дата відповіді: 25.02.2024 08:49
Відповідь надана

Технічні харакретистики

Номер: d0a6a76734b445e4b4597f2d31ae61a2
Дата опублікування: 23.02.2024 14:04
Опис: Шановний Замовник! В Таблиці №1 Додатку 3 , в технічних характеристиках стільця Iso black зазначені два види оббивки, а саме шкірозамінник та тканина. Прохання внести зміни до тендерної документації та вказати яка саме повинна бути оббивка стільця.
Відповідь: Шановний учаснику! Будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 26.02.2024 09:37
Відповідь надана

висновки СЕС

Номер: 64f6a4a035ff4e1abb10a9659bc3baa8
Дата опублікування: 22.02.2024 13:28
Опис: Доброго дня, доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022р. №2573-IX та втратив чинність Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - що скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги замовника формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні публічних закупівель. Встановлені замовником у тендерній документації вимоги та критерії не мають на меті дискримінацію або обмеження кола учасників закупівлі. Крім того, закупівля товару проводиться з метою покращення матеріально-технічної бази, а саме для користування співробітниками. У зв’язку з чим, обов’язком замовника є контроль та попередження надходження небезпечної для здоров’я та життя людини продукції. Тому вимога щодо надання зазначених документів обґрунтовується необхідністю отримати якісний та безпечний товар в повному обсязі.
Дата відповіді: 23.02.2024 15:31