-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Роботи з монтажу пожежної сигналізації будівлі гаражу по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі гаражу для автотранспорту Павлоградської дистанції електропостачання, яка розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м. Павлоград»
код ДК 021-2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
Завершена
369 188.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 845.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 845.94 UAH
Період уточнення:
21.02.2024 11:55 - 16.03.2024 00:00
Відповідь надана
вимога щодо сертифікатів ISO є необгрунтованj. та носить дискримінаційний характер
Номер:
cffa910299ec4b429d320198ad1ef677
Дата опублікування:
22.02.2024 21:43
Опис:
Стандарт ДСТУ ISO 50001:2020 має назву "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання" та стосується підтвердження можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної
результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі предметом даної закупівлі є: "Роботи з монтажу пожежної сигналізації будівлі гаражу по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі гаражу для автотранспорту Павлоградської дистанції електропостачання,яка розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м. Павлоград».В технічному завданні відсутні роботи/послуги щодо енергетичного менеджменту або пов’язані з енергетичним менеджментом. З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівлі. Аналогічні зауваження - і по іншим сертифікатам ISO. Ви їх включили лише щоб обмежити кількість учасників. Ознайомтесь із рішенням АМКУ UA-2023-07-22-000082-a, яке підтверджує, що включення зазначених сертифікатів при виконанні робіт з монтажу пожежної сигналізації є необгрунтованим та носить дискримінаційний характер. Видаліть п.17 Додатку 2, в іншому випадку ми звернемось до органу оскарження і контролюючого органу УЗ.
Відповідь:
Розглянувши ваше звернення маю константувати наступне. За змістом мені незрозуміло ви ставите питання чи вимагаєте певних дій. особливо звертаю увагу, що уповноважена особа є суб'єктом правових відносин в сфері закупівлі зі статусом самостійного прийняття рішень відповідно до законодавства, тому прошу утримтаись від некоректних висловів. Щодо застосування стандартів ISO, то АТ "Українська залізниця" намагається взаємодіяти з контрагентами з бездоганною репутацією та фінансовою стабільністю, що підкріпюється наявністю відповідних сертифікатів. Тому включення данних сертифікатів цілком виправдано. Система сертифікації ISO свідчить про стан підприємства а не про перелік робіт, які воном оже виконувати.
Щодо посилання на рішення АМКУ то зазначаю, що таке рішення дійсне для кокнретної закупівлі у конкретному випадку, до того ж вказане рішення має інший зміст ніж той що вами трактується. Виходячи з наведеного дискримінаційний характер вимог щодо сертифікації не вбачається.
Дата відповіді:
26.02.2024 11:06
Відповідь надана
дана закупівля носить ознаки корупційної складової. Вважаємо за необхідне довести до відома про ситуацію що склалась, Антикорупційний офіс Укрзалізниці
Номер:
f36573e9780e46dba234eb9e155c52f8
Дата опублікування:
22.02.2024 21:30
Опис:
"З огляду на специфіку робіт, а саме роботи з підвищеною небезпекою на діючому об’єкті, з масовим перебуванням людей."
Це у вас ЕЧК-24 діючий об'єкт з масовим перебуванням людей? Та там вже навіть лейтерна бригада у кількості 6 осіб не збирається, всі вже звільнились давно, про яке масове перебування людей йде мова? Приберіть з п.2 Додатку 1 вимоги, що не відносяться до п.14,15 Постанови 852 (а саме п.2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9). Зазначені вимоги тендерної документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами , що неодноразово підтверджувалось рішеннями АМКУ. Уповноважена особа може ознайомитись із рішенням АМКУ в закупівлі UA-2024-01-16-012840-a, де такі самі вимоги ,які ви включили в свою закупівлю, були визнані дискримінаційними та зобов'язано замовника видалити їх з тендерної документації. Крім того, слід зазначити і наголосити, що дана закупівля носить ознаки корупційної складової. Це вже третій тендер, що оголошується філією БМЕС по монтажу пожежної сигналізації в ЕЧ-7, зокрема ЕЧК-24 і якщо в перших двох подібних дискримінаційних вимог не було, і участь в них міг прийняти любий учасник, то нинішня тендерна документація з її дикримінаційними вимогами прописана під певного учасника і свідчить про змову з уповноваженою особою. Крім скарги в АМКУ з вимогою зобов'язати уповноважену особу прибрати дискримінаційні вимоги, ми вважаємо за необхідне довести до відома про ситуацію що склалась, Антикорупційний офіс Укрзалізниці для вжиття відповідних заходів і недопущення подібних ситуацій в подальших закупівлях.
Відповідь:
Шановний суб’єкт процедури публічних закупівель!!! Вивчивши уважно розміщений вами текст в розділі «Питання» повідомляю. Розміщений вами текст містить незрозуміло неввічливі, безпідставні, неправомірні та юридично недолугі вислови, запитання відсутні. Але, враховуючи усі фактори проблем з освітою та вихованням, вам буде надано певну відповідь.
Виходячи з того що законодавством України, зокрема Законом України «Про звернення громадян», регламентується порядок подання звернень у вигляді заяв,листів у інший спосіб. Звернення мають бути викладені в ввічливій формі з повагою до того до кого йде звернення, з чітким формулюванням питання, з посиланням на відповідні законодавчі акти та підзаконні нормативно-правові акти з обов’язковою їх назвою, номером, датою прийняття, органу законодавчої, виконавчої, судової влади який їх прийняв та затвердив. В іншому випадку законодавство надає право повертати такі звернення. Прошу прийняти це до уваги.
Також, прошу прийняти до уваги, що різні закони та підзаконні нормативні акти регулюють різні сфери життя, саме для цього вони розробляються та приймаються. Ваші висловлювання щодо невідповідності, на вашу думку, вимог технічних умов тендерної документації з ліцензійними умовами взагалі безглузді та безпідставні. Вказані в технічних умовах вимоги, які вимагаєте прибрати, зумовлені Законом України «Про охорону праці», до ліцензійних умов не мають ніякого відношення, як би вам цього не хотілося.
Особливо хочу звернути увагу на вислови щодо корупційної складової (до речі це не юридичний термін), змови уповноваженої особи з потенційним учасником та інше. В Кримінальному Кодексі України передбачено статтю 383 «Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення кримінального правопорушення», зміст розміщеного вами тексту за ознаками складу злочину чітко відповідає складу злочину вказаної статті. От же, як що ви не спростуєте свої безглузді та безпідставні висловлювання та не вибачитесь, від уповноваженої особи до суду буде направлено позов до притягнення вас до певної відповідальності згідно законодавству України.
Дата відповіді:
26.02.2024 12:37