-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки
закупівля здійснюється з метою задоволення потреби у послугах, які є предметом закупівлі
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період уточнення:
11.05.2018 10:26 - 19.05.2018 11:00
Відповідь надана
Про тридцятиденну давнину довідки
Номер:
96970fa7ad074f22899e0139191175c6
Дата опублікування:
18.05.2018 18:31
Опис:
У пункті 5.2.2. Ви вимагаєте копії документів, не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документів, на кожного працівника, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Маємо до Вас запитання: на підставі чого дана довідка має бути тридцятиденної давнини??? Якщо Ви не володієте інформацією з приводу терміну дії даного документу, то повідомляємо Вас про те, що довідка про несудимість є чинною протягом 6 місяців! Також, якщо Ви не читали статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», то Законодавець передбачив принцип - максимальна економія та ефективність. Уявимо ситуацію, ми оновили довідки про несудимість всім своїм працівникам у березні 2018р., і тут, бачимо Ваше оголошення та вимогу тридцятиденну давнину. Ми маємо бігти і робити нові довідки? Хіба це економно, ефективно та раціонально??? Чому ми маємо робити зайві дії лише тому, що Вам ЗАХОТІЛОСЯ (підкреслюємо – не маєте права, а ХОЧЕТЕ\БАЖАЄТЕ)??? Враховуючи, написане вище, вимагаємо виключити вимогу про тридцятиденну давнину довудки з тендерної документації та внести зміни!
Відповідь:
Дана вимога передусім зумовлена, отриманням інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, виходячи з норм статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку. Таким чином жодних порушень під час встановлення вимоги про надання довідки МВС не має.
Дата відповіді:
21.05.2018 08:52
Відповідь надана
Про часові межі відгуку
Номер:
f902f49fbf57437fafad46fab2509788
Дата опублікування:
18.05.2018 18:27
Опис:
У пункті 5.3.2. Ви зазначаєте, що на підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) з обов’язковим наданням документів, які підтверджують надання послуги (копії актів прийому-передачі, тощо) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого не раніше квітня місяця 2018 року) від замовників з якими було укладено договір(-и).
Вважаємо, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими, аргументуємо чому: 1) у одному положенні Ви керуєтесь законодавством та вимогою про договір будь-якого року (це передбаачє законодавство і Ви не вказуєте рік договору). І одразу в наступному пункті Ви визначаєте інші часові рамки відгуку – не раніше квітня 2018 року. Це як так має бути? Зазвичай договір уклали, виконали та отримали відгук. Але виходячи з Ваших вимог виходить, що договір виконали в 2016, а за відгуком прибігли в 2018, саме у квітні? І на якій підставі наш попередні замовники повинні по спливу 1-2 років надавати відгуки? А якщо такий суб’єкт вже не існує? Його було ліквідовано або реорганізовано? Що ми маємо робити? Також моделюємо ситуацію, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже датований 2018 роком, та ще й квітнем? Також питання, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимогою щодо листа-відгука не раніше квітня 2018р. і заздалегідь почати його отримувати. Як бачити питань більше, ніж відповідей. Саме тому, керуючись вищевикладеним, вимагаємо прибрати вимогу про надання відгуку датованого не раніше квітнем 2018 року та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання довідки (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника. У свою чергу, згідно з п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого не раніше квітня місяця 2018 року) від замовників з якими було укладено договір(-и). Таким чином жодних взаємовиключень та суперечностей вимоги тендерної документації не містять. Що стосується зауважень в частині неможливості надання актуального відгуку безпосередньо на процедуру, яку проводить наша установа вважаємо безпідставними та необґрунтованими. Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема наявності досвіду виконання аналогічних договорів. У свою чергу, спосіб документального підтвердження Замовник визначає самостійно та зазначає про це у тендерній документації. Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначених вище вимог нами як Замовником процедури закупівлі допущено не було.
Дата відповіді:
21.05.2018 08:49
Відповідь надана
Щодо кількості охоронців на посту одночасно
Номер:
10ac28508cad48f4ac462eaf7ae49368
Дата опублікування:
18.05.2018 18:17
Опис:
Шановний замовнику, Ви вказали про необхідність 4х постів. Але нам є незрозумілим - скільки осіб одночасно має перебувати на посту? 1 охоронець чи можливо 2? Просимо надати відповідь на дане питання для того, щоб потенційні учасники могли вирахувати для себе економічні показники раціональності прийняття участі у закупівлі.
Відповідь:
одночасно на 1 посту має перебувати 1 охоронець
Дата відповіді:
21.05.2018 08:55
Відповідь надана
Охорона
Номер:
1cebe78080714f1ea18ab7726d82e76e
Дата опублікування:
18.05.2018 16:15
Опис:
Чим зумовлена потреба надати Копії свідотцтв МВС виданих не пізніше, як за 30 днів до подачі тендерної пропозиції. Згідно чинного законодавства свідотцтво видається від 14 до 30 календарних днів, тобто навіть якщо учасник після оголошення зобовязав охоронців отримати свідоцтво, то отримання не є повністю можливим, тобто ЗАМОВНИК лобіює інтереси конкретного учасника, який отримав такі свідотцтва до розміщення оголошення.
Прошу надати розяснення, або виключити цей пункт с тендерної документації, в іншому випадку буде подана скарга про порушення ЗУ "Про державні закупівлі"
Відповідь:
Дана вимога передусім зумовлена, отриманням інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, виходячи з норм статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Таким чином жодних порушень під час встановлення вимоги про надання довідки МВС не має.
Дата відповіді:
18.05.2018 17:07
Відповідь надана
Навчальний центр
Номер:
06df427e381b4bdcab695d8543a94dbd
Дата опублікування:
16.05.2018 15:09
Опис:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Наявність відповідних ліцензії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Предметом даної закупівлі є охоронні послуги – код ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки), а не надання освітніх послуг з професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець».
Окрім того, відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати довідку (складена в довільній формі) про наявність охоронників (охоронців), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати копії документів про присвоєння 3 розряду та підвищення кваліфікації охоронника (охоронця), на кожного працівника (що зазначені в довідці відповідно до п.п. 5.2.1).
Тобто, всі охоронники, які будуть задіяні до надання послуг учасником, вже пройшли відповідне професійне навчання, що буде підтверджено копіями документів.
У зв’язку із цим просимо Замовника роз’яснити чи має він намір у межах даної закупівлі здійснювати професійне навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер тощо) за професіями «Охоронник» та «Охоронець»?
Відповідь:
Виходячи зі змісту Вашого запиту інформуємо, що наміру забезпечення професійного навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер) наша установа не має. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що під час встановлення даної вимоги тендерний комітет передусім мав на меті підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації та можливість їх своєчасного та безперебійного навчання (підвищення кваліфікації).
На даний час за даними МОН, ліцензія щодо підготовки та перепідготовки фахівців за професіями "Охоронник" та "Охоронець" наявна в понад 10 суб'єктів, що провадять охоронну діяльність
Таким чином, дана вимога жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
18.05.2018 16:45
Відповідь надана
Навчальний центр
Номер:
54a6180e7bea4a488977f2b1d2ea6473
Дата опублікування:
16.05.2018 15:09
Опис:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Наявність відповідних ліцензії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Предметом даної закупівлі є охоронні послуги – код ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки), а не надання освітніх послуг з професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець».
Окрім того, відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати довідку (складена в довільній формі) про наявність охоронників (охоронців), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати копії документів про присвоєння 3 розряду та підвищення кваліфікації охоронника (охоронця), на кожного працівника (що зазначені в довідці відповідно до п.п. 5.2.1).
Тобто, всі охоронники, які будуть задіяні до надання послуг учасником, вже пройшли відповідне професійне навчання, що буде підтверджено копіями документів.
У зв’язку із цим просимо Замовника роз’яснити яким чином може бути задіяний навчальний центр учасника при наданні послуг з охорони Замовнику?
Відповідь:
Виходячи зі змісту Вашого запиту інформуємо, що наміру забезпечення професійного навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер) наша установа не має. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що під час встановлення даної вимоги тендерний комітет передусім мав на меті підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації та можливість їх своєчасного та безперебійного навчання (підвищення кваліфікації).
На даний час за даними МОН, ліцензія щодо підготовки та перепідготовки фахівців за професіями "Охоронник" та "Охоронець" наявна в понад 10 суб'єктів, що провадять охоронну діяльність
Таким чином, дана вимога жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
18.05.2018 16:45