-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки
закупівля здійснюється з метою задоволення потреби у послугах, які є предметом закупівлі
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2018 10:26 - 25.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Відгук
Номер:
62d675884a9346d0be8379afd0a4f4cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-11-000163-b.c2
Назва:
Відгук
Вимога:
У підпункті 5.3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Ви висуваєте наступну вимогу «Довідка (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх ДВОХ РОКІВ, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
У наступному ж пункті 5.3.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації Ви висуваєте іншу вимогу «На підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) з обов’язковим наданням документів, які підтверджують надання послуги (копії актів прийому-передачі, тощо) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого НЕ РАНІШЕ КВІТНЯ МІСЯЦЯ 2018 РОКУ) від замовників з якими було укладено договір(-и)»
Вважаємо, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими, аргументуємо чому: 1) у одному положенні Ви визначаєте, що договір може бути за 2 останні роки, тобто 2016 та 2017 роки. І одразу в наступному пункті Ви визначаєте інші часові рамки відгуку – не раніше квітня 2018 року. Це як так має бути? Зазвичай договір уклали, виконали та отримали відгук. Але виходячи з Ваших вимог виходить, що договір виконали в 2016, а за відгуком прибігли в 2018, саме у квітні? І на якій підставі наші попередні замовники повинні по спливу 1-2 років надавати відгуки? А якщо такий суб’єкт вже не існує? Його було ліквідовано або реорганізовано? Що ми маємо робити? Також моделюємо ситуацію, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже датований 2018 роком, та ще й квітнем? Також питання, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимогою щодо листа-відгука з квітнем 2018р. і заздалегідь почати його отримувати. Як бачити питань більше, ніж відповідей. Саме тому, керуючись вищевикладеним, вимагаємо прибрати вимогу про надання відгуку датованого квітнем 2018 року та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2018 15:11
Вирішення:
Виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання довідки (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
У свою чергу, згідно з п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого не раніше квітня місяця 2018 року) від замовників з якими було укладено договір(-и).
Таким чином жодних взаємовиключень та суперечностей вимоги тендерної документації не містять.
Що стосується зауважень в частині неможливості надання актуального відгуку безпосередньо на процедуру, яку проводить наша установа вважаємо безпідставними та необґрунтованими.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема наявності досвіду виконання аналогічних договорів. У свою чергу, спосіб документального підтвердження Замовник визначає самостійно та зазначає про це у тендерній документації.
Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначених вище вимог нами як Замовником процедури закупівлі допущено не було.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Навчальний центр
Номер:
1a6fed4840dd45b0a267954fc55c2172
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-11-000163-b.c1
Назва:
Навчальний центр
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Наявність відповідних ліцензії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Предметом даної закупівлі є охоронні послуги – код ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки), а не надання освітніх послуг з професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець».
Окрім того, відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати довідку (складена в довільній формі) про наявність охоронників (охоронців), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати копії документів про присвоєння 3 розряду та підвищення кваліфікації охоронника (охоронця), на кожного працівника (що зазначені в довідці відповідно до п.п. 5.2.1).
Тобто, всі охоронники, які будуть задіяні до надання послуг учасником, вже пройшли відповідне професійне навчання, що буде підтверджено копіями документів.
Відповідно до умов тендерної документації у межах даної закупівлі не передбачено надання послуг з професійного навчання за професіями «Охоронник» та «Охоронець».
У зв’язку із цим не зрозумілою є вимога про наявність навчального центру професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець», що має підтверджуватися відповідною ліцензію Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Дана умова тендерної документації може свідчити лише про наявність бажання у Замовника створення перешкод для участі в закупівлі потенційним учасникам, з метою укладення договору за результатами закупівлі з конкретним учасником, який має такий навчальний центр.
Наявність вищезазначеної вимоги у тендерній документації призведе до незаконного звуження кола осіб, які можуть брати участь у публічних закупівлях.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо вимогу Замовника про те, що учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець» і відповідну ліцензію Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України незаконною, дискримінаційною та вимагаємо виключити її із Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2018 15:10
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вашого запиту інформуємо, що наміру забезпечення професійного навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер) наша установа не має. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що під час встановлення даної вимоги тендерний комітет передусім мав на меті підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації та можливість їх своєчасного та безперебійного навчання (підвищення кваліфікації).
На даний час за даними МОН, ліцензія щодо підготовки та перепідготовки фахівців за професіями "Охоронник" та "Охоронець" наявна в понад 10 суб'єктів, що провадять охоронну діяльність
Таким чином, дана вимога жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено