• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Фарба, грунт

Завершена

463 771.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 318.86 UAH
Період уточнення: 20.02.2024 17:41 - 26.02.2024 15:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 16b355e4039745b2bfb291c001c2d686
Дата опублікування: 24.02.2024 21:31
Опис: Прошу підтвердити чи є СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" Замовником в розумінні ст.2 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Відповідь: Доброго дня! СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" працює згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідь на Ваше запитання за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n804 Дякую!
Дата відповіді: 26.02.2024 12:16
Відповідь надана

проєкт

Номер: 0fe1a72910064e5587e9750978b9ce87
Дата опублікування: 22.02.2024 18:22
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені відповідно до чинного законодавства про проведення публічних закупівель. Дякуємо
Дата відповіді: 23.02.2024 14:46
Відповідь надана

проєкт

Номер: a9dd5ae30733497fbb3c32d50edab731
Дата опублікування: 22.02.2024 18:22
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені відповідно до чинного законодавства про проведення публічних закупівель. Дякуємо
Дата відповіді: 23.02.2024 14:45
Відповідь надана

проєкт

Номер: 71961a0c907e4938bf8e0fc2392b2844
Дата опублікування: 22.02.2024 18:18
Опис: Пунктом 8.3. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.3 та викласти у наступній редакції: 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами або іншим компетентним органом.
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені відповідно до чинного законодавства про проведення публічних закупівель. Дякуємо
Дата відповіді: 23.02.2024 14:45
Відповідь надана

проєкт

Номер: 33465f710f31412082d881bd8bf27f00
Дата опублікування: 22.02.2024 18:16
Опис: пунктом 7.5. вказано, що Якщо Постачальник, який є платником ПДВ, не зареєстрував податкову(і) накладну(і) або допустив помилки при зазначенні обов’язкових реквізитів податкової накладної, та/або порушив граничні терміни реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, чи вчинив інші дії або бездіяльність, в результаті чого Покупець втратив право на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20 % від суми операції(й), по якій (яким) Покупець втратив право на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту. Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України. Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки. Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив: «Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 7.5. Якщо Постачальник, який є платником ПДВ, не зареєстрував податкову(і) накладну(і) або допустив помилки при зазначенні обов’язкових реквізитів податкової накладної, та/або порушив граничні терміни реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, чи вчинив інші дії або бездіяльність, в результаті чого Покупець втратив право на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю компенсацію втраченої суми податкового кредиту за такою податковою накладною.
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені відповідно до чинного законодавства про проведення публічних закупівель. Дякуємо
Дата відповіді: 23.02.2024 14:45
Відповідь надана

проєкт

Номер: e3ff0c150e2a4828bbb8a81006eac5f5
Дата опублікування: 22.02.2024 18:10
Опис: пунктом 5.1. вказано, що Поставка Товару здійснюється окремими партіями на підставі письмових заявок Покупця, які надсилаються Постачальнику на електронну адресу: __________, і вважаються дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Покупця до приймання Товару. При цьому відповідна заявка вважається отриманою Постачальником в день її направлення з електронної адреси Покупця, а при направленні після 17:00 год – на наступний робочий день. З метою уникнення можливих непередбачуваних обставин, прошу додати до пункту договору дублювання Покупцем заявки в телефонному режимі Постачальнику. Або підтвердити таку можливість на етапі укладання договору із переможцем торгів.
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені відповідно до чинного законодавства про проведення публічних закупівель. Дякуємо
Дата відповіді: 23.02.2024 14:45
Відповідь надана

проєкт

Номер: 8ed9a85466424d5883deb0750e604fab
Дата опублікування: 22.02.2024 18:09
Опис: Пунктом 2.6. вказано, що Постачальник гарантує якість Товару протягом гарантійного строку, який встановлено відповідними нормативно-правовими актами для товарів даного виду, нормативними та експлуатаційними документами на товар. Гарантійний строк починає обчислюватись з моменту передачі Товару Покупцю. Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: Постачальник гарантує якість Товару протягом гарантійного строку, який встановлено відповідними нормативно-правовими актами для товарів даного виду, нормативними та експлуатаційними документами на товар. Гарантійний строк починає обчислюватись з моменту виготовлення Товару відповідно до ТУ виробника.
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені відповідно до чинного законодавства про проведення публічних закупівель. Дякуємо
Дата відповіді: 23.02.2024 14:45
Відповідь надана

проєкт

Номер: 228085a1339f4d4b8ef84c700af62d5a
Дата опублікування: 22.02.2024 18:09
Опис: Пунктом 2.2. вказано, що Постачальник гарантує, що Товар відповідає екологічним нормам, а також вимогам ГСТУ, ДСТУ, ТУ тощо, встановлених для товару даного виду. В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо. ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. ГОСТ на лакофарбову продукцію скасований, відповідно товар за якісними показниками має відповідати параметрам вказаним у ТУ виробника. Враховуючи вище викладене, вимога щодо відповідності товару по якості за параметрами ДСТУ та ГОСТ є невиконуваною.Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 2.2. Постачальник гарантує, що Товар відповідає екологічним нормам, а також вимогам ТУ встановлених для товару даного виду.
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені відповідно до чинного законодавства про проведення публічних закупівель. Дякуємо
Дата відповіді: 23.02.2024 14:45
Відповідь надана

проєкт

Номер: 54233cc269a04449a2416ea57ee376b9
Дата опублікування: 22.02.2024 18:08
Опис: Прошу підтвердити наявність фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь: Доброго ранку! Фінансування для оплати товару за оголошеною процедурою підтверджується фактом розміщення в річному плані закупівль на 2024 рік. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 23.02.2024 09:22
Відповідь надана

Стосовно тех.характеристик

Номер: 9d75350935c0496b90dc09ca3c6a96b4
Дата опублікування: 21.02.2024 14:26
Опис: Доброго дня! Чи можлива заміна грунтовки по іржі ПФ-010М на ПФ-010. Дякую.
Відповідь: Добрий день. Літера "М" у маркуванні Грунтовки по іржі ПФ-010М означає "модифікатор іржі", тобто відповідно до виробничих потреб необхідний грунт саме з модифікатором іржі. На ринку є декілька виробників які маркують грунтовку по іржі літерою М, що не є дискримінацією. Тому внесення змін в документацію вважаємо недоцільним.
Дата відповіді: 21.02.2024 15:35