-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фарба, грунт
Завершена
463 771.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 318.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 318.86 UAH
Період оскарження:
20.02.2024 17:41 - 26.02.2024 15:00
Вимога
Відхилено
Вимога стосовно дискримінаційних дій замовника
Номер:
5512f0cda32040759275b4807028753f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-20-013297-a.a2
Назва:
Вимога стосовно дискримінаційних дій замовника
Вимога:
Економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «МІРАЙГРУП» було відхилено не у відповідності до вимог закупівлі. Звертаємо увагу на те, що тендерною документацією НЕ БУЛО ПЕРЕДБАЧЕНО СКЛАД ТОВАРУ, ЙОГО ОСНОВУ, ЩО ЗАКУПЛЯЄТЬСЯ!!!!!
Уповноважена особа Замовника, не бере до уваги власні умови закупівлі та відхиляє на підставі того, що в ТУ написано алкідний лак!!!! Зауважуємо на тому, що в документах якості та ТУ не має ЖОДНОЇ інформації про те, що товар містить гліфталеві основи!!!
Що таке алкідний лак? АЛКІДНИЙ ЛАК - ЦЕ РОЗЧИН СИНТЕТИЧНИХ (ПЕНТАФТАЛЕВИХ АБО ГЛІФТАЛЕВИХ) смол. Постає питання чому замовник відхиляє пропозицію на підставі того, що в ТУ написано алкідний лак?! Чому відбувається кваліфікації пропозицій по вимогам, що не було визначені закупівлею?!
Додатково інформуємо, що Замовнику було надано лист від виробника фарби про те, що пропонований товар виготовляється на пентафталовій основі!
Вимагаємо прийняти рішення скасувати закупівлю у зв’язку із порушенням вимог та умов Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2024 15:36
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на Ваші звернення UA-2024-02-20-013297-a.b1 та UA-2024-02-20-013297-a.a2 стосовно деталізації причин відхилення пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" повідомляємо наступне.
1. Стосовно приведення закупівлі у відповідність до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022.
Звертаємо увагу учасника, що ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" не є замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв'язку з чим дана закупівля не проводиться у відповідності до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022.
ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" здійснює закупівлі відповідно до внутрішніх нормативних документів з питань закупівель.
Відтак вимога щодо приведення закупівлі UA-2024-02-20-013297-a у відповідність до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 позбавлена сенсу.
2. Стосовно не зазначення, на думку Учасника, Замовником в документації інформації стосовно того, що ґрунтовка має бути пентафталевою.
Відповідно до Додатку 1 документації частиною предмету закупівлі визначено Грунтовку по іржі ПФ-010М сіру.
Інформуємо Учасника, що лакофарбові матеріали маркуються наступним чином: першим у назві зазначається його вид: у даному випадку «грунтовка», другим вказується тип основної плівкоутворюючої речовини: у даному випадку «ПФ», що означає «пентафталевий тип». Існують ще такі типи, для прикладу, як «НЦ»: нітроцелюлозні, «ГФ»: гліфталеві, «ХВ»: перхлорвінилові та безліч інших.
Третім вказується цифровий код, який визначає вид ЛФМ, призначення та експлуатації: в даному випадку «0» означає «грунтовки».
Відтак Ваші твердження, що в документації закупівлі не містилось вимог щодо типу плівкоутворюючої речовини предмету закупівлі не відповідають дійсності.
Тим паче, у разі якщо у Вас виникали питання чи сумніви з цього приводу при підготовці пропозиції Ви, відповідно до пункту 1 розділу ІІ документації, мали змогу у період уточнення звернутись через електронну систему закупівель за роз'ясненнями, проте подібних запитань не надходило. Отже Ви були ознайомлені з вимогами документації та повністю усвідомлювали їх зміст.
ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" відноситься до суб'єктів, які обслуговують критичну інфраструктуру. Використання неякісних лакофарбових матеріалів може призвести до корозії конструкції та, відповідно, до передчасного виведення їх з експлуатації, що є неприпустимим. Тому Замовнику важливо використання матеріалів, які чітко відповідають його вимогам, в тому числі, як в даному випадку, щодо плівкоутворюючої речовини.
3. Стосовно додатково надісланого на електронну пошту (після уточнень) лист-підтвердження від виробника, де зазначалось, що грунтівка є пентафталевою
Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ документації до початку аукціону Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи, передбачені цією документацією до кінцевого строку подання пропозицій.
Пунктом 1 розділу IV документації передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Також пунктом 1.2 розділу V документації спрощеної закупівлі передбачено, що якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, документацією передбачено, що пропозиція подається виключно в електронній системі закупівель та Замовник розглядає саме ці документи на предмет відповідності вимогам документації.
Документацією не передбачена можливість надання Учасниками інформації будь-яким іншим способом, будь то електронна пошта, усні коментарі тощо, а тим паче обов'язок Замовника розглядати такі документи.
Більше того розгляд таких документів зробить закупівлю непрозорою, її результати сумнівними, такими, що матимуть ознаки надання неправомірних переваг одному Учаснику у порівнянні з іншими. Розгляд документів наданий у інший спосіб ніж передбачено документацією закупівлі буде до того ж й дискримінаційним по відношенню до інших учасників, які дотримались умов закупівлі та надали документи у строки та у спосіб, передбачений документацією.
4. Стосовно того, що запропонована Учасником грунтівка ГФ-021, є насправді пентафталевою та відсутності, на думку Учасника, у Замовника права розглядати та робити висновки на основі інформації, що вказана у ТУ
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ документації до початку аукціону Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи, передбачені цією документацією до кінцевого строку подання пропозицій.
Пунктом 1.2 розділу ІІІ документації визначено, що інформація, що надається Учасником закупівлі у документах пропозиції закупівлі, повинна узгоджуватись у документах і не призводити до протиріч та/або різночитання.
Відповідальність за достовірність інформації, наданої Учасником, одноособово несе Учасник.
Додатково пункт 1.5 розділу ІІІ документації визначено, що Замовник залишає за собою право перевірити будь-яку інформацію, надану учасником у складі пропозиції закупівлі, шляхом звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, Замовник має право розглядати всю інформацію, яка міститься у пропозиції Учасників та приймати рішення за результатами її розгляду, а Учасник не наділений правом вказувати Замовнику, яку саме інформацію він має право розглядати.
В пункті 3.2 розділу 3 ТУ У 20.3-2628800418-002:2017, що надане ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі пропозиції, зазначений наступний склад запропонованої ним грунтівки ГФ-021: суспензія пігментів і наповнювачів у алкідному лаку з додаванням розчинників, сикативу і стабілізуючих речовин та перетворювача ржі
При цьому пункт 3.4 Розділу 3 вказаних ТУ містить конкретизацію, який саме алкідний лак використовується, а саме: лак ГФ-01 та лак ГФ-049.
Стосовно правил маркування лакофарбових матеріалів Замовник надавав роз'яснення вище.
Таким чином, запропонована ТОВ "МІРАЙГРУП" грунтівка ГФ-021, є гліфталевою, а не пентафталевою, як вимагалось вимогами документації.
Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимог ТОВ "МІРАЙГРУП", зазначених у зверненнях UA-2024-02-20-013297-a.b1 та UA-2024-02-20-013297-a.a2.
З повагою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3c9589fc86544556babbefb58ffff2f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-20-013297-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
У зв'язку з неправомірним відхиленням пропозиції ропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" вимагаємо надати пояснення де в додатку 1 передбачено, що грунтівка має бути пентафталевою, і де в пропозиції учасника вказано, що запропонована грунтівка є гліфталевою? Яким документом вимагався склад запропонованого товару та відповідно до чого було зроблено висновок, що запропонований товар не відповідає вимогам замовника? Технічні характеристики, що вимагались замовником, були повністю підтверджені. Замовнику на електронну пошту (після уточнень) було додатково надіслано лист-підтвердження від виробника, де зазначалось, що грунтівка є пентафталевою!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2024 15:35
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на Ваші звернення UA-2024-02-20-013297-a.b1 та UA-2024-02-20-013297-a.a2 стосовно деталізації причин відхилення пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" повідомляємо наступне.
1. Стосовно приведення закупівлі у відповідність до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022.
Звертаємо увагу учасника, що ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" не є замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв'язку з чим дана закупівля не проводиться у відповідності до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022.
ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" здійснює закупівлі відповідно до внутрішніх нормативних документів з питань закупівель.
Відтак вимога щодо приведення закупівлі UA-2024-02-20-013297-a у відповідність до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 позбавлена сенсу.
2. Стосовно не зазначення, на думку Учасника, Замовником в документації інформації стосовно того, що ґрунтовка має бути пентафталевою.
Відповідно до Додатку 1 документації частиною предмету закупівлі визначено Грунтовку по іржі ПФ-010М сіру.
Інформуємо Учасника, що лакофарбові матеріали маркуються наступним чином: першим у назві зазначається його вид: у даному випадку «грунтовка», другим вказується тип основної плівкоутворюючої речовини: у даному випадку «ПФ», що означає «пентафталевий тип». Існують ще такі типи, для прикладу, як «НЦ»: нітроцелюлозні, «ГФ»: гліфталеві, «ХВ»: перхлорвінилові та безліч інших.
Третім вказується цифровий код, який визначає вид ЛФМ, призначення та експлуатації: в даному випадку «0» означає «грунтовки».
Відтак Ваші твердження, що в документації закупівлі не містилось вимог щодо типу плівкоутворюючої речовини предмету закупівлі не відповідають дійсності.
Тим паче, у разі якщо у Вас виникали питання чи сумніви з цього приводу при підготовці пропозиції Ви, відповідно до пункту 1 розділу ІІ документації, мали змогу у період уточнення звернутись через електронну систему закупівель за роз'ясненнями, проте подібних запитань не надходило. Отже Ви були ознайомлені з вимогами документації та повністю усвідомлювали їх зміст.
ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" відноситься до суб'єктів, які обслуговують критичну інфраструктуру. Використання неякісних лакофарбових матеріалів може призвести до корозії конструкції та, відповідно, до передчасного виведення їх з експлуатації, що є неприпустимим. Тому Замовнику важливо використання матеріалів, які чітко відповідають його вимогам, в тому числі, як в даному випадку, щодо плівкоутворюючої речовини.
3. Стосовно додатково надісланого на електронну пошту (після уточнень) лист-підтвердження від виробника, де зазначалось, що грунтівка є пентафталевою
Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ документації до початку аукціону Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи, передбачені цією документацією до кінцевого строку подання пропозицій.
Пунктом 1 розділу IV документації передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Також пунктом 1.2 розділу V документації спрощеної закупівлі передбачено, що якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, документацією передбачено, що пропозиція подається виключно в електронній системі закупівель та Замовник розглядає саме ці документи на предмет відповідності вимогам документації.
Документацією не передбачена можливість надання Учасниками інформації будь-яким іншим способом, будь то електронна пошта, усні коментарі тощо, а тим паче обов'язок Замовника розглядати такі документи.
Більше того розгляд таких документів зробить закупівлю непрозорою, її результати сумнівними, такими, що матимуть ознаки надання неправомірних переваг одному Учаснику у порівнянні з іншими. Розгляд документів наданий у інший спосіб ніж передбачено документацією закупівлі буде до того ж й дискримінаційним по відношенню до інших учасників, які дотримались умов закупівлі та надали документи у строки та у спосіб, передбачений документацією.
4. Стосовно того, що запропонована Учасником грунтівка ГФ-021, є насправді пентафталевою та відсутності, на думку Учасника, у Замовника права розглядати та робити висновки на основі інформації, що вказана у ТУ
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ документації до початку аукціону Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи, передбачені цією документацією до кінцевого строку подання пропозицій.
Пунктом 1.2 розділу ІІІ документації визначено, що інформація, що надається Учасником закупівлі у документах пропозиції закупівлі, повинна узгоджуватись у документах і не призводити до протиріч та/або різночитання.
Відповідальність за достовірність інформації, наданої Учасником, одноособово несе Учасник.
Додатково пункт 1.5 розділу ІІІ документації визначено, що Замовник залишає за собою право перевірити будь-яку інформацію, надану учасником у складі пропозиції закупівлі, шляхом звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, Замовник має право розглядати всю інформацію, яка міститься у пропозиції Учасників та приймати рішення за результатами її розгляду, а Учасник не наділений правом вказувати Замовнику, яку саме інформацію він має право розглядати.
В пункті 3.2 розділу 3 ТУ У 20.3-2628800418-002:2017, що надане ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі пропозиції, зазначений наступний склад запропонованої ним грунтівки ГФ-021: суспензія пігментів і наповнювачів у алкідному лаку з додаванням розчинників, сикативу і стабілізуючих речовин та перетворювача ржі
При цьому пункт 3.4 Розділу 3 вказаних ТУ містить конкретизацію, який саме алкідний лак використовується, а саме: лак ГФ-01 та лак ГФ-049.
Стосовно правил маркування лакофарбових матеріалів Замовник надавав роз'яснення вище.
Таким чином, запропонована ТОВ "МІРАЙГРУП" грунтівка ГФ-021, є гліфталевою, а не пентафталевою, як вимагалось вимогами документації.
Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимог ТОВ "МІРАЙГРУП", зазначених у зверненнях UA-2024-02-20-013297-a.b1 та UA-2024-02-20-013297-a.a2.
З повагою.
Статус вимоги:
Відхилено