-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення (КЛІНІДЕКС MED засіб для поверхонь 1л або еквівалент (ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби); КЛІНІДЕКС MED засіб для миття скла та блискучих поверхонь 750 мл або еквівалент (ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби); КЛІНІДЕКС MED засіб для прання універсальний 4 л або еквівалент (ДК 021:2015: 39831000-6 - Засоби для прання і миття); КЛІНІДЕКС MED засіб для очищення сантехніки для унитазів Морська свіжість 1л або еквівалент (ДК 021:2015: 39831600-2 — Засоби для чищення туалету); КЛІНІДЕКС MED мило професійне рідке 1 л або еквівалент (ДК 021:2015: 39831000-6 - Засоби для прання і миття); КЛІНІДЕКС MED засіб для миття посуду (лимон) 1 л або еквівалент (ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду); КЛІНІДЕКС MED засіб для очищення сантехніки для ванної кімнати 750 мл або еквівалент (ДК 021:2015: 39831240-0 - Засоби для чищення); Парус, 500г Засіб для чищення і санобробки посуду,кухонних поверхонь або еквівалент (ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби); Мило господарське тверде ТМ Sila Сила 72%, н. м. 200 г 48шт/ящ, в пл або еквівалент (ДК 021:2015: 39831000-6 - Засоби для прання і миття); КЛІНІДЕКС MED засіб сильнодіючий 500 мл або еквівалент (ДК 021:2015: 39831220-4 — Знежирювальні засоби); Клінідекс мед засіб для посилення прання (відбілювання) 2 банки по 400 г або еквівалент (ДК 021:2015: 39831000-6 - Засоби для прання і миття); Засіб КЛІНІДЕКС MED мило професійне з сріблом ГОСПОДАРСЬКЕ МИЛО рідке 1л в комплекті з дозатором або еквівалент (ДК 021:2015: 39831000-6 - Засоби для прання і миття))
Торги відмінено
177 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 886.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 886.00 UAH
Період уточнення:
20.02.2024 09:24 - 14.03.2024 00:00
Відповідь надана
Надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
834c1220761943ffb43b9ee4dd9968be
Дата опублікування:
21.02.2024 21:06
Опис:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить вимогу, що суперечить чинному законодавству України про публічні закупівлі.
Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (загалом за усіма позиціями та додатково – за позиціями 9 та 12).
За позицією 9 взагалі визначено: «Індекс шкірно-подразнюючої дії 0 балів, індекс подразнюючої дії на слизову оболонку очей 0 балів. Мікробіологічні показники мила господарського: МАФАМ, КУО/г(куб.см.)<1000, Pseudomonas aeruginosa в 1 г (куб. см) выдсутні; дріжджі та плісняві гриби КУО/г (куб.см) <100 відповідно до ДСанПін 2.2.9.027-99 «Державні санітарні правила і норми безпеки продукції парфумерно-косметичної промисловості», Регламенту (ЄС) № 1223/2009 Европейського парламенту і Ради від 30 листопада 2009 року на косметичну продукцію; продукція не вміщує речовини, які визначені директивою 76/768/ЄЕС – березень 1989 (Додаток ІІ), як такі, що заборонені для застосування як сировина та не повинні входити до складу косметичних засобів. (повинно бути підтверджено Висновком ДСЕЕ)».
Дана вимога тендерної документації порушує чинне законодавство України в частині надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ).
З 01 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким й було врегульоване проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків, втратив чинність.
Серед іншого, з 01.10.2023 припинено видачу висновків ДСЕЕ Держпродспоживслужбою України, яка раніше їх й видавала.
Таким чином, вимога підтвердити будь-які характеристики товару або просто навіть надавати висновки ДСЕЕ є незаконною, щодо чого вже склалася усталена практика Комісії АМКУ.
Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
З метою уникнення оскарження в АМКУ просимо не пізніше 14:00 23.02.2024 усунути зазначені дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник, повідомляємо на Вашу вимогу наступне.
Використання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи чинним законодавством не заборонено, до дати відміни Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» видані та продовжують діяти висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Крім того, на даний час не встановлений документ, який би свідчив про проведення незалежної державної експертизи щодо безпечності продукції для здоров’я населення.
Наша установа зобов’язана забезпечити вимоги щодо безпечності для хворих та персоналу, і тому закуповує лише якісний товар, показники на який мають бути підтверджені офіціальним документом, що засвідчує безпечність продукції для користувачів та навколишнього середовища.
Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Також просимо не ставити умови, вказуючи час для надання відповіді, адже законом чітко визначений строк надання роз’яснення на звернення осіб.
Дата відповіді:
23.02.2024 19:46