• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трактор з відвалом і щіткою у комплекті ДК 021:2015 (CVP) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби

Завершена

7 286 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 431.00 UAH
Період уточнення: 19.02.2024 15:53 - 24.02.2024 00:00
Відповідь надана

Замовник НЕ МАЄ жодного наміру щодо прозорості закупівлі розширення кола учасників та заощадження коштів

Номер: 6212fa6312f44a77b7b2e68241d6ee8b
Дата опублікування: 23.02.2024 13:48
Опис: Шановний замовник! Ви навмисно не поспішаєте проаналізувати питання учасників, внести зміни, розширити коло учасників, заощадити кошти? Ви очікуєте завершення часу для уточнень, щоб потім формально відписатись, на всі питання учасників, прикриваючись законодавством? Для досягнення своєї мети – проведення монопольної закупівлі, з спотвореними результатами закупівлі по завищеним цінам? Чи наразі? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання виходить за рамки пункту 54 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
Дата відповіді: 23.02.2024 19:43
Відповідь надана

Вимога щодо листа від виробника на світлову панель.

Номер: 43a0e5a4309f4476b4250d8d03daa67f
Дата опублікування: 21.02.2024 09:38
Опис: Замовник, Ви купуєте трактори з навісним обладнанням чи жовту світлову панель? На підстав чого ви вимагаєте лист від виробника світлової панелі? Яким чином світлова панель, яка доступна до продажу в кожному автотракторному магазині, та вартує копійки, по зрівнянню з предметом закупівлі, вплине на можливість прийняття участі у закупівлі та яким чином така панель вплине на якість тракторів? Так чому в такому випадку не вимагаєте, лист від виробника коліс, шин, двигуна, фари, або кожної окремої деталі, яку застосовує виробник, при збиранні готової продукції – трактор? Чи це Вам так «ваш учасник прописав», а ви відстоюєте його інтереси? А на фари чи підсвітку номера – чому не вимагаєте лист від виробника світлових приборів, адже виробник тракторів їх сам не виготовляє, а купує для зборки у спеціалізованих підприємствах як і інші вузли та агрегати? Коли Замовник копіює технічне завдання «свого обраного учасника», то таким чином стає не зовсім у зручне становище. Перегляньте своє технічне завдання, та нехай його хоч раз прочитають технічні фахівці вашого підприємства, якщо їх думка звичайно чогось варта, по зрівнянню з зацікавленістю особи яка веде переговори з «своїм учасником». Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що окрім листа Учасники мають можливість надати паспорт на жовту світлову панель, що ніяк не обмежує учасників у підтвердженні якості товару. Відповідно законодавства Замовник може Вимагати будь-які документи, що підтверджують якість запропонованого учасником товару. Світлова панель підключається до електромережі предмету закупівлі, що при неналежній якості може призвести до виходу з ладу усього трактора. При роботі трактора у нічний час використовуються світлові панель або мигалки для безпечної експлуатації тракторів при використанні механізованого прибирання. На все інше обладнання (коліс, шин, двигуна, фари, або кожної окремої деталі, яку застосовує виробник, при збиранні готової продукції) не вимагається документи якості, тому що вони проходить сертифікацію з усім трактором. Всі інші запитання виходять за рамки пункту 54 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
Дата відповіді: 24.02.2024 11:10
Відповідь надана

Розширення кола учасників

Номер: e6462ee4a6b241828ca995fa1385e72d
Дата опублікування: 21.02.2024 09:38
Опис: Шановний замовник! Як показує практика, то для комунальних підприємств, в тому числі й міського типу, краще для експлуатації підходять трактора з атмосферним двигуном, без турбіни та інтеркулера. Застосування атмосферних двигунів більш надійні, не вибагливі до умов експлуатації, до якості палива, доступніші в обслуговуванні, при цьому з нижчим та або рівними витратами палива, та збереженням потужності. Просимо внести зміни для розширення кола учасників для можливості запропонувати трактори з атмосферним двигуном. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Комунальне підприємство має технологічну базу для обслуговування даних тракторів. При поставці тракторів на них надається гарантія 36 місяців без обмеження по пробігу або мотогодинам. Хочемо зауважити, що дана техніка працює у дворах багатоквартирних житлових будинків. Використання техніки з більшим об’ємом буде збільшувати викиди біля вікон мешканців району.
Дата відповіді: 24.02.2024 11:22
Відповідь надана

Замовник перешкоджає прозорій конкуренції.

Номер: 04e2a287f1134a2fb5874071174bb590
Дата опублікування: 20.02.2024 17:03
Опис: Шановний Замовник! На ринку України, широкий асортимент аналогічного Товару, що зазначений у даній Закупівлі, тільки є одне «але» - технічне завдання та вимоги складені таким чином, що конкуренція обмежена, результат закупівлі буде спотвореним, через штучні умови для участі та перемоги заздалегідь визначеного учасника. Питання: а чому ви уникаєте розширення кола учасників? Чому не ознайомитесь з ринковою вартістю товару самостійно, хоча б системі прозорро? Скільки у Вас буде учасників, один чи два з урахуванням прокладки? Чому створюєте штучні умови, вступаючи в зговір. Просимо Вас внести зміни, для розширення кола учасників, проаналізувати ринок аналогічних товарів, та зазначити чіткий графік поставки. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов договору Строк поставки товару: 10 (десять) календарних днів з дати направлення Замовником заявки протягом строку дії договору. Інша частина Вашого запитання виходить за рамки пункту 54 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
Дата відповіді: 23.02.2024 19:03
Відповідь надана

Закупівля запланована, чи на про всяк випадок?

Номер: a2e9f84fff374cbd81adaa9d63296748
Дата опублікування: 20.02.2024 17:03
Опис: Чому відсутній чіткий графік поставки Товарів протягом року? Чи Ви не плануєте нічого на підприємстві? Ймовірно хочете, щоб «незапрошений учасник» своєю участю у закупівлі не зламав Ваші плани, досягнуті зговором з іншим учасником? А чиї кошти Ви плануєте витрачати для придбання техніки, власні чи бюджетні? А Законом не передбачено рівне ставлення до учасників, забезпечення прозорої конкуренції, заощадження бюджетних коштів ? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов договору Строк поставки товару: 10 (десять) календарних днів з дати направлення Замовником заявки протягом строку дії договору. Користуючись правом статті 627 Цивільного кодексу України, діючи в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та враховуючи введення військового стану в Україні Замовник не може брати на себе зобов’язання щодо зручного для Учасника строку поставки товару. Інша частина Вашого запитання виходить за рамки пункту 54 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «…Фізична/юридична особа має право ….. звернутися… до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації …»
Дата відповіді: 23.02.2024 18:58
Відповідь надана

Замовник приховує строк надання заявки на поставку.

Номер: d24f9ca06f754cfc9fac831b611d624e
Дата опублікування: 20.02.2024 17:02
Опис: Шановний Замовник! У Вашій відповіді від 19.02.2024 19:14, Ви зазначили: «Строк поставки товару: 10 (десять) календарних днів з дати направлення Замовником заявки протягом строку дії договору.» А в якому місяці поточного року – буде від Вас заявка? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Користуючись статтею 627 Цивільного кодексу України, діючи в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник умовами договору по даній закупівлі місяць поставки поточного року у договорі не зазначив. Поставка товару за заявками з дати укладання договору до 31.12.2023.
Дата відповіді: 23.02.2024 18:50
Відповідь надана

Узгоджені строки поставки з постачальником.

Номер: e817cf85c3c242288f5b09c0052eded2
Дата опублікування: 20.02.2024 17:02
Опис: Шановний замовник! Техніка виготовлена в Україні має бути? Чи імпортна та привезена з-за кордону, та має очікувати, коли Ви нарешті «надумаєте протягом року» направити заявку, щоб провести постачання за 10 днів, у Вас не має графіку поставки, тобто Ви не плануєте свою діяльність чи ведете узгоджені спільні дії, щоб обмежити конкуренцію? Ви вже домовились про поставку, у Вас є вже потенційний учасник та майбутній переможець? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Вимоги тендерної документації не містять вимог щодо країни погодження Товару, окрім обмежень передбачених законодавством.
Дата відповіді: 23.02.2024 19:00
Відповідь надана

Строк поставки товару

Номер: 195660096a6f42459707fde6d164d360
Дата опублікування: 19.02.2024 16:54
Опис: Доброго дня, який строк поставки товару? Вимоги щодо поставки відрязняються, а саме: інформація в системі та загальні положення ТД від технічних вимог та умов проекту договору.
Відповідь: Добрий день! Строк поставки товару: 10 (десять) календарних днів з дати направлення Замовником заявки протягом строку дії договору.
Дата відповіді: 19.02.2024 19:14