• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трактор з відвалом і щіткою у комплекті ДК 021:2015 (CVP) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби

Завершена

7 286 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 431.00 UAH
Номер: c73ee7bbba354f9ca4e22e3cac372db6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-23-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2024 13:46 - 15.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 52 UA-2024-02-19-010923-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Укравтозапчастина», встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель визначних статтею 5 Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 32/2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтозапчастина» (далі – ТОВ «Укравтозапчастина»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.02.2024, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2024, рішення уповноваженої особи Замовника від 27.02.2024 № 39/2024, договір про закупівлю від 05.03.2024 № 3414/02-2024 на суму 7 068 000,00 гривень з ПДВ, пояснення Замовника від 29.04.2024, надані через електронну системі закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що учасником торгів ТОВ «Укравтозапчастина» у складі своєї тендерній пропозиції на вимогу пунктів 1.1., 1.2., 1.3. додатку № 3 до тендерної документації надав лист від 23.02.2023 № ІК-0020-18/24 (технічна специфікація), лист від 23.02.2024 № ІК-0020-20/24 (з описом детальної технічної характеристики товару) та лист від 23.02.2024 № ІК-0020-21/24 (порівняльна таблиця запропонованого товару), відповідно до яких до постачання пропонується комунальна машина КИЙ 14904 АВ на базі трактора з компл. змінного обл., в якого об’єм двигуна 3600 см3. Водночас на виконання вимоги 2.3. додатку № 3 до тендерної документації учасник торгів ТОВ «Укравтозапчастина» у складі своєї тендерній пропозиції надав лист – роз’яснення від 23.02.2024 № ІК-0020-26/24 та Сертифікат затвердженого одиничного зразка транспортного засобу (повнокомлекний транспортний засіб) від 20.11.2023 номер затвердженого типу UA*2012/1367*O*0935 (далі – Сертифікат типу) на трактор КИЙ 14904, в якого об’єм двигуна 2352 см3. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, тим самим, не надав можливість учаснику ТОВ «Укравтозапчастина» усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог пунктів 1.1., 1.2., 1.3. та .2.3 додатку № 3 Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Учасник торгів ТОВ «Укравтозапчастина» на виконання вимоги пункту 2.1. додатку № 3 до тендерної документації надав довідку щодо локалізації товару за предметом закупівлі від 23.02.2024 № ІК–0020–24/24 (файл «Документи пропозиції.pdf»), відповідно до якої він є виробником комунальної машини КИЙ 14904 АВ на базі трактора з компл. змінного обл. із ступенем локалізації виробництва 22.27 відсотків, що підтверджується інформацією, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу. Однак, згідно Сертифікату типу виробником трактора КИЙ 14904 є Jiangsu Changfa Agricultural Equipment Co., Ltd. (Китай) Окрім цього повідомляємо, що частиною першою статті 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Разом з тим, під час моніторингу встановлено, що 12.01.2024 в електронній системі закупівель комунальним підприємством «МІСЬКДОБРОБУТ» розміщена інформація щодо відкритих торгів із закупівлі трактора колісного з додатковим навісним обладнанням, в кількості однієї одиниці ((https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-12-009722-a). Переможець торгів ТОВ «Укравтозапчастина» запропонував до постачання трактор КИЙ-14904 (в комплекті щітка, відвал) вартістю 1 345 998,00 грн. з ПДВ за одиницю. Пунктом 2 частини першої статті 5 Закону визначено, що закупівля здійснюється за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Отже, наразі між ТОВ «Укравтозапчастина» та Замовником за результатами проведеної закупівлі за номером UA-2024-02-19-010923-a укладено договір від 05.03.2024 № 3414/02 – 2024 на постачання «Трактор з відвалом і щіткою у комплекті, за ДК 021:2015 (СУР) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» (комунальна машина КИЙ 14904 АВ на базі трактора з компл. змінного обл.) в кількості 4 одиниць з ціною за одиницю 1 767 000,00 грн з ПДВ (загальна вартість договору 7 068 000,00 грн з ПДВ). Зважаючи на зазначене є ризики придбання Замовником товару без підтвердження належного ступеня локалізації виробництва та неефективного використання бюджетних коштів на суму 1 684 008,00 грн з ПДВ ((1 767 000,00 - 1 345 998,00)*4).
Період усунення порушень: 10.05.2024 11:35 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 11:35

Оскарження висновку в суді

Опис: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, у зв'язку з чим подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2024-02-19-010923-a. Місце подання - Київський окружний адміністративний суд. Дата подання – 21.05.2024.
Дата публікації: 22.05.2024 22:42
Дата відкриття провадження: 22.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/20214/25

Запити/Пояснення