-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Трактор з відвалом і щіткою у комплекті ДК 021:2015 (CVP) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Завершена
7 286 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 431.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 431.00 UAH
Номер:
c73ee7bbba354f9ca4e22e3cac372db6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 13:46 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2024-02-19-010923-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Укравтозапчастина», встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель визначних статтею 5 Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 32/2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтозапчастина» (далі – ТОВ «Укравтозапчастина»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.02.2024, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2024, рішення уповноваженої особи Замовника від 27.02.2024 № 39/2024, договір про закупівлю від 05.03.2024 № 3414/02-2024 на суму 7 068 000,00 гривень з ПДВ, пояснення Замовника від 29.04.2024, надані через електронну системі закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що учасником торгів ТОВ «Укравтозапчастина» у складі своєї тендерній пропозиції на вимогу пунктів 1.1., 1.2., 1.3. додатку № 3 до тендерної документації надав лист від 23.02.2023 № ІК-0020-18/24 (технічна специфікація), лист від 23.02.2024 № ІК-0020-20/24 (з описом детальної технічної характеристики товару) та лист від 23.02.2024 № ІК-0020-21/24 (порівняльна таблиця запропонованого товару), відповідно до яких до постачання пропонується комунальна машина КИЙ 14904 АВ на базі трактора з компл. змінного обл., в якого об’єм двигуна 3600 см3.
Водночас на виконання вимоги 2.3. додатку № 3 до тендерної документації учасник торгів ТОВ «Укравтозапчастина» у складі своєї тендерній пропозиції надав лист – роз’яснення від 23.02.2024 № ІК-0020-26/24 та Сертифікат затвердженого одиничного зразка транспортного засобу (повнокомлекний транспортний засіб) від 20.11.2023 номер затвердженого типу UA*2012/1367*O*0935 (далі – Сертифікат типу) на трактор КИЙ 14904, в якого об’єм двигуна 2352 см3.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, тим самим, не надав можливість учаснику ТОВ «Укравтозапчастина» усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог пунктів 1.1., 1.2., 1.3. та .2.3 додатку № 3 Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Учасник торгів ТОВ «Укравтозапчастина» на виконання вимоги пункту 2.1. додатку № 3 до тендерної документації надав довідку щодо локалізації товару за предметом закупівлі від 23.02.2024 № ІК–0020–24/24 (файл «Документи пропозиції.pdf»), відповідно до якої він є виробником комунальної машини КИЙ 14904 АВ на базі трактора з компл. змінного обл. із ступенем локалізації виробництва 22.27 відсотків, що підтверджується інформацією, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу.
Однак, згідно Сертифікату типу виробником трактора КИЙ 14904 є Jiangsu Changfa Agricultural Equipment Co., Ltd. (Китай)
Окрім цього повідомляємо, що частиною першою статті 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Разом з тим, під час моніторингу встановлено, що 12.01.2024 в електронній системі закупівель комунальним підприємством «МІСЬКДОБРОБУТ» розміщена інформація щодо відкритих торгів із закупівлі трактора колісного з додатковим навісним обладнанням, в кількості однієї одиниці ((https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-12-009722-a). Переможець торгів ТОВ «Укравтозапчастина» запропонував до постачання трактор КИЙ-14904 (в комплекті щітка, відвал) вартістю 1 345 998,00 грн. з ПДВ за одиницю.
Пунктом 2 частини першої статті 5 Закону визначено, що закупівля здійснюється за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Отже, наразі між ТОВ «Укравтозапчастина» та Замовником за результатами проведеної закупівлі за номером UA-2024-02-19-010923-a укладено договір від 05.03.2024 № 3414/02 – 2024 на постачання «Трактор з відвалом і щіткою у комплекті, за ДК 021:2015 (СУР) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» (комунальна машина КИЙ 14904 АВ на базі трактора з компл. змінного обл.) в кількості 4 одиниць з ціною за одиницю 1 767 000,00 грн з ПДВ (загальна вартість договору 7 068 000,00 грн з ПДВ).
Зважаючи на зазначене є ризики придбання Замовником товару без підтвердження належного ступеня локалізації виробництва та неефективного використання бюджетних коштів на суму 1 684 008,00 грн з ПДВ ((1 767 000,00 - 1 345 998,00)*4).
Період усунення порушень:
10.05.2024 11:35 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2024 11:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, у зв'язку з чим подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2024-02-19-010923-a. Місце подання - Київський окружний адміністративний суд. Дата подання – 21.05.2024.
Дата публікації:
22.05.2024 22:42
Дата відкриття провадження:
22.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/20214/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
292c13ab2bc24896b39931db01a4dbd3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 08:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Трактор з відвалом і щіткою у комплекті ДК 021:2015 (CVP) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-010923-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
b992b7a39985400f80edc03e4552357f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.04.2024 15:07
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ м. КИЇВ, який оприлюднено через електронну систему закупівель по закупівлі ID UA-2024-02-19-010923-a зазначаю:
На обслуговуванні підприємства знаходиться 529 будинків з площею прибудинкової території 3 877 335 м2 та утримання внутрішньо-квартальних поїздів та алей згідно розпорядження Київської міської державної адміністрації № 707 від 27.04.2018 площею 187 898 м2. Підприємству не вистачає техніки яка знаходиться на балансі підприємства для надання мешканцям якісних та своєчасних послуг з утримування територій.
Щодо обґрунтування доцільності закупівлі повідомляємо, що кошти на придбання тракторів виділено рішенням Київської міської ради від 08.09.2022 № 5394/5435 «Про збільшення розміру статутних капіталів Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» та комунальних підприємств – керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів м. Києва». Згідно п. 3 Рішення підприємство може здійснювати використання коштів за погодженням із постійною комісією Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу та з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку. Виходячи з вище викладеного комунальним підприємством було погоджено на засіданні комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку 08.06.2023, протокол засідання № 11/68 придбання тракторів з відвалом і щіткою (4 одиниці) загальною вартістю 7 286,20 тис.грн.
Відповідно до затвердженого річного плану потреб Комунального підприємства на 2024 рік та службової записки провідного інженера Халіляєва Р.М. , яка включає в себе технічне завдання, де зазначено умови поставки, мною, уповноваженою особою Комунального підприємства Аміровим Дмитром Ібрагімовичем, було оприлюднено річний план закупівлі зі змінами затверджений рішенням оформленим Протоколом № 28 від «12» лютого 2024 року та оголошено закупівлю товару за процедурою відкриті торги «Трактор з відвалом та щіткою у комплекті за ДК 021:2015 (CVP) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби», ID закупівлі ua-2024-02-19-010923-a.
Розрахунок очікуваної вартості товару: «Трактор з відвалом та щіткою у комплекті за ДК 021:2015 (CVP) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» у кількості 4 (чотири) одиниці здійснювався з урахуванням методу порівняння ринкових цін товару, саме запитом цінових пропозицій виробникам відповідно до розділу ІІІ Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Методика визначення ОВ) в межах коштів виділених у порядку визначеному рішенням Київської міської ради від 09.12.2021 № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік», рішенням Київської міської ради від 08.09.2022 № 5394/5435 «Про збільшення розміру статутних капіталів Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» та комунальних підприємств – керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів м. Києва». Тобто:
Ц (очікувана ціна за одиницю) = (Ціна ТОВ «ТД «Будшляхмаш» 1827532,00 грн + Ціна ТОВ «Укравтозапчастина» 1 767 000,00 грн + Ціна ТОВ «Торгівельно-сервісна компанія» 1 912 600,00 грн) /3 = 1 835 710,67 грн;
ОВ (очікувана вартість товару) = 1 835 710,67 х 4 одиниці = 7 342 842,68 грн;
Очікувана вартість товару та/або розмір бюджетного призначення по запланованій закупівлі Товару: «Трактор з відвалом та щіткою у комплекті за ДК 021:2015 (CVP) 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» визначено – 7 286 200,00 грн.