• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розроблення проектної документації із землеустрою щодо встановлення (зміни) меж Васильківської міської територіальної громади (Код ДК 021:2015 – 71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 15.02.2024 18:54 - 10.03.2024 00:00
Відповідь надана

Положення Розділу 1 Додатку №1

Номер: d465849435f84f7e8dc41ae2c8946ba9
Дата опублікування: 08.03.2024 17:26
Опис: Шановний Замовник, новою редакцією тендерної документації додано додаткову вимогу, а саме пункт 4 у Розділу 1 Додатку №1., якої не було у попередній версії тендерної документації. Будь ласка, рішенням Антимонопольного комітету України було зобов’язання внесення змін Замовником до тендерної документації з метою усунення порушень, які обмежують участь у закупівлі та усунення дискримінаційних вимог, а не додавання нових. Вимагаємо виключити пункт 4 у Розділу 1 Додатку №1 та лишити тендерну документацію в цій частині без змін.
Відповідь: Замовником враховано Вашу вимогу.
Дата відповіді: 08.03.2024 17:46
Відповідь надана

Договір

Номер: 86bde812616d4226828ffe701bd6f887
Дата опублікування: 08.03.2024 12:28
Опис: Шановний Замовник, у абзаці 2 пункту 4 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що під аналогічним договором у тендерній документації розуміється договір на надання послуг з розроблення проектної документації із землеустрою щодо встановлення (зміни) меж. Просимо уточнити предмет договору, який має надаватись як аналогічний, а саме - за аналогічним договором мав бути розроблений проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж або технічна документація встановлення (відновлення) меж?
Відповідь: Шановний учасник, під аналогічним договором у тендерній документації розуміється договір на надання послуг саме проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж.
Дата відповіді: 08.03.2024 12:44
Відповідь надана

Вимоги до відповідності

Номер: 33cf70ea04774132a84ef27771886907
Дата опублікування: 19.02.2024 16:44
Опис: Шановний Замовник: 1. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі) встановлено, що Учасник повинен надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», а також зазначено, що вищезазначені сертифікати повинні містити коди ДКПП 71.12, 69.10, 70.22, 74.90. Державний класифікатор продукції та послуг - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації. ДКПП узгоджено з ДК 009:2010 "Класифікація видів економічної діяльності" (далі - КВЕД). У ДКПП продукція/послуга - це результат окремого виду економічної діяльності відповідно до КВЕД, тобто кожному угрупованню видів економічної діяльності за КВЕД на ієрархічних рівнях "секція - клас" відповідає угруповання (одне чи кілька) продукції, яка є результатом його виконання. Повідомляємо, що суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом (стаття 3 Цивільного кодексу України, стаття 43 Господарського кодексу України). При цьому, законодавчі акти не містять обов’язку здійснювати діяльність виключно за КВЕД внесеними до ЄДР. Головне призначення КВЕД – визначення та кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, а сам КВЕД – це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації (розділ 1 ДК 009:2010). Звертаємо увагу, що наявність певного КВЕД у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатись певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу). До того ж, до моменту укладання договору та його виконання учасник у будь-який момент має змогу внести нові КВЕД до ЄДР. Крім того, ДКПП 69.10, 70.22, 74.90 та КВЕДи, що їм не відповідають, жодним чином не стосуються предмету закупівлі – надання послуг з розроблення проектної документації із землеустрою щодо встановлення (зміни) меж Васильківської міської територіальної громади. Таким чином, з метою забезпечення конкурентоспроможності Учасників просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме прибрати дискримінаційну вимогу про те, що вищезазначені сертифікати повинні містити коди ДКПП 69.10, 70.22, 74.90. 2. Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державний комітет України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 року № 15 (далі - Положення) питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем (абзац 3 пункту 3.13 Положення). Згідно з пунктом 3.14. Положення працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Окремо зазначаємо, що робота підвищеної небезпеки - робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю (абз. 7 п. 1.4 Положення). Надання послуг з розроблення проектної документації із землеустрою щодо встановлення (зміни) меж не містить ознак робіт підвищеної небезпеки. Таким чином, вимога тендерної документації передбачена підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 2 Додатку 1 щодо необхідності надання для підтвердження кваліфікації зазначених у довідці працівників, а саме копії посвідчень про проходження навчання з охорони праці, суперечить законодавству. З огляду на викладене, пропонуємо привести зазначені умови тендерної документації у відповідність до вимог законодавства. 3. Згідно з абзацом 1 пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою кабінету міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419, підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Відповідно до підпункту 49.18.3 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: - календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом 49.18.4. цього пункту – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Таким чином, вимога тендерної документації передбачена пунктом 3 Розділу 1 Додатку 1 щодо необхідності надання копії фінансової звітності за 2023 рік у складі: «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України; або податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи підприємця з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, суперечить законодавству України. З огляду на викладене, пропонуємо привести зазначені умови тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Відповідь: Замовником враховано Вашу вимогу, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.02.2024 11:13
Відповідь надана

Положення додатку 1 до тендерної документації

Номер: 4015234fcc8f4b4aaeed6b379e12897a
Дата опублікування: 19.02.2024 15:39
Опис: Шановний Замовник, просимо уточнити, якщо Учасник проходив сертифікацію раніше за ДСТУ 27001:2013 і дія виданого сертифікату ще не закінчилась, чи буде достатньо для дотримання вимог тендерної документації надати сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги», замість сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»? Наголошуємо, що процедура проведення є сертифікації є високовартісною і займає досить тривалий час і, враховуючи зазначене, насьогодні у Учасника немає підстав для проходження повторної сертифікації за схожим ДСТУ. Також просимо роз’яснити, під вимогою другої частини пп.1.2 п.1 Розділу 1 Додатку до тендерної документації «двочастотна геодезичної GPS система – не менше 2 одиниць, з поданням у складі тендерної пропозиції копії чинного свідоцтва про повірку» мається на увазі двочастотний GPS приймач?
Відповідь: Замовником враховано Вашу вимогу, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.02.2024 11:13
Відповідь надана

Положення тендерної документації

Номер: 43f62d4e076d4ad3b40d3d109b234c08
Дата опублікування: 19.02.2024 15:32
Опис: Шановний Замовнику! Після вивчення тендерної документації маємо до Вас наступні питання/вимоги: 1. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформлена, зокрема, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897, окрім підстав для неповернення забезпечення). Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені вищезазначеним Наказом, визначають ОБОВ’ЯЗКОВІ вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Пункт 5 даних Вимог містить виключний перелік умов, що не можуть бути встановлені у гарантії та договорі, який укладається між гарантом та принципалом, а саме зазначено, що гарантія та договір не можуть містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Також даним Наказом №2628 було затверджено Форму забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, в якій, зокрема, у абзацах 3,4 пункту 3 встановлено, що «Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу». В той же час у п.п.2.8 п.2 Розділу 3 Тендерної документації Замовником зазначено, що «Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов про надання копій документів, що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) таку вимогу. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара, про що також має зазначатися у гарантії». Даний підпункт тендерної документації прямо суперечить зазначеним положенням Форми та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та не дає можливості учасникам належним чином підготувати тендерні пропозиції. При цьому, виникає ризик упередженого ставлення щодо учасників закупівлі з боку Замовника. Також не відповідає законодавству та не міститься у вищезазначеній Формі та вимогах до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції положення пп.2.5 п. 2 Розділу 3 Тендерної документації, де зазначено, що текст гарантії повинен містити вказівку на безвідкличність та БЕЗУМОВНІСТЬ ГАРАНТІЇ, а також те, що СУМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НЕ МОЖЕ ЗМІНЮВАТИСЬ ТА/АБО КОРИГУВАТИСЬ, та положення абзацу 3 пп.2.2 п. 2 Розділу 3 Тендерної документації про обов’язковість зазначення у тексті гарантії про те, що вона видається на умовах повного грошового покриття . Таким чином, Учасник не має змоги отримати банківську гарантію, яка буде одночасно відповідати і вимогам Наказу №2628, і Формі забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції, і вимогам тендерної документації по даній закупівлі. Зазначаємо, що у рішенні Антимонопольного комітету України №8899-р/пк-пз від 23.04.2021 подібні суперечливі вимоги щодо оформлення банківської гарантії були визнані такими, що не узгоджуються з вимогами законодавства, та є дискримінаційними. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні положення з пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації. 2. Просимо роз’яснити пп. 2.6. 5 п. 2 Розділу 3 Тендерної документації, а саме, чи обов’язково тендерна пропозиція Учасника має містити договір про надання банківської гарантії із зазначенням, що усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника, або достатньо буде надати виключно документ у довільній формі, виданий банком, з підтвердженням вищезазначеної інформації? 3. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника сертифікатів ДСТУ, які мають стосуватися кодів ДКПП 71.12, 69.10, 70.22, 74.90. По-перше, чинним законодавством не встановлено, що сертифікація повинна відбуватися виключно щодо кодів ДКПП 71.12, 69.10, 70.22, 74.90. По-друге, оскільки надання сертифікатів має підтвердити відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, то сертифікація мала проходити саме щодо його економічної діяльності, а не щодо послуг (адже ДКПП є класифікатором продукції та послуг). Наголошуємо, що сертифікація на систему управління якістю ISO 9001:2018, на систему екологічного управління ISO 14001:2015, щодо інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2023, а також на систему управління щодо протидії корупції ISO 37001:2018 передбачають перевірку підприємства, а не його продукції/послуг. Незаконність подібних вимог була підтверджена Антимонопольним комітетом України, наприклад, у Рішенні № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021. Отже, враховуючи викладене, просимо замінити фразу «коди ДКПП» на «КВЕД» у відповідних підпунктах пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також зазначаємо, що предметом даної закупівлі відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу 1 Тендерної документації є розробка проектної документації із землеустрою щодо встановлення (зміни) меж за кодом ДК 021:2015-71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. Встановленням вимоги про наявність коду ДКПП та/або КВЕДу 69.10 – діяльність у сфері права- Замовник необґрунтовано обмежує можливість участі розробників документації із землеустрою, які не мають відповідного коду ДКПП та/або КВЕДу, при цьому, їх діяльність повністю відповідає вимогам законодавства. Звертаємо Вашу увагу на те, що вимоги про вказання конкретних кодів ДКПП та/або КВЕДів у сертифікатах ДСТУ визнавалися незаконними та дискримінаційними Антимонопольним комітетом України, зокрема, у Рішенні №11323 -р/пк-пз від 24.05.2021. Враховуючи зазначене, просимо виключити код ДКПП та/або КВЕД 69.10 з положень про усі сертифікати ДСТУ як такий, що не відповідає даній закупівлі та створює нерівні умови для потенційних учасників. 4. Відповідно до частини 5 підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати копії посвідчень про проходження навчання з охорони праці, а також зазначити інформацію про них у таблиці 1. Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Питання охорони праці регулюється, зокрема, Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженим Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, де пунктом 3.14 встановлено, що працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Оскільки, предмет даної закупівлі, а саме - розробка проектної документації із землеустрою, не відноситься до робіт підвищеної безпеки, у Замовника немає жодних підстав встановлювати таку вимогу у тендерній документації. Необхідність подібних вимог не випливає ні з тендерної документації, ні з Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) та не відповідає чинному законодавству. Враховуючи вищесказане, просимо виключити положення про посвідчення про проходження навчання з охорони праці з пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Зазначаємо, що подібні вимоги були визнані дискримінаційними у Рішенні Антимонопольного комітету №9941-р/пк-пз від 26.09.2018. 5. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено , що Учасники мають підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі 100% очікуваної вартості предмета закупівлі та надати копію фінансової звітності за 2023 рік. Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 419 від 28.02.2000 р., підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Оскільки, граничні строки подання річної звітності за 2023 рік ще не закінчилися та перевищують строки та кінцеву дату подання тендерних пропозиції по даній закупівлі (23.02.), потенційні учасники могли ще не подавати її до відповідних органів, при цьому, жодним чином не порушуючи вимог чинного законодавства. Отже, вимога про надання фінансової звітності за 2023 рік є надмірною, незаконною та обмежує участь багатьох потенційних учасників. Враховуючи зазначене, просимо встановити у Додатку №1 до тендерної документації альтернативу підтвердження фінансової спроможності фінансовою звітністю або за 2022 рік, або за 9 місяців 2023, або за 2023 рік.
Відповідь: Замовником враховано Вашу вимогу, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.02.2024 11:12