-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами (медичні відходи) (ДК 021: 2015 - 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами») згідно коду ДК 021: 2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Завершена
323 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 619.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 619.25 UAH
Період уточнення:
15.02.2024 16:35 - 23.02.2024 00:00
Відповідь надана
Ви, звичайно, маєте можливість не приймати дану інформацію - наслідки будуть адекватними!
Номер:
2e6f77142b2845208b62000769f860c9
Дата опублікування:
20.02.2024 11:19
Опис:
Насамперед, ви повинні виконувати закон України Про управління відходами: вища юридична сила закону полягає у тому, що всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Підпорядкованість таких актів законам закріплена у положеннях Конституції України (Стаття 8 Конституції України "В Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй"). ПОВТОРЮЄМО: Ст. 30, 54, 55 ЗУ Про управління відходами термін «ПОВОДЖЕННЯ» видаляється, виключається з ряду нормативних документів та замінюється на «управління відходами». Але коду ДК з «управління відходами» чи іншого коду, який би не суперечив ЗУ Про управління відходами, не було розроблено.Звернення листом Міндовкілля Про внесення змін до Мінекономіки щодо розробки та впровадження коду ДК з управління небезпечними відходами це підтверджує (№25/6-24/1095-24 від 29.01.2024). Саме тому ваше пояснення, як і майбутній договір, з ким би ви його не заключили, є НІКЧЕМНИМИ (юридичний термін). Ви, звичайно, маєте можливість не приймати дану інформацію - наслідки будуть адекватними!
Ми більше не будемо вам писати - не переживайте (це ж ваша відповідальність наступить при підписанні договору :) Гарного дня! ;)
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, дякуємо за Вашу небайдужість та сумлінне ставлення в законодавчій сфері до закупівель, у відповідь на Ваш запит повідомляємо (дещо повторюємося) наступне:
що відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» у замовника є обов’язок визначити предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Т.я. визначення «управління відходами» за Єдиним закупівельним словником поки не має, ви самі це зазначаєте, але код до предмету закупівлі необхідно вказати, було прийнято рішення використовувати код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» та уточнюючий код 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами» які мають однакові ключові вирази з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» на який в свою чергу відправляє ст.24 ЗУ «Про управління відходами». На сьогодні заклад має термінову потребу зі збирання, перевезення небезпечних відходів які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природнього середовища або здоров’я людини, тому чекати допоки ряд нормативних документів заміниться та буде відповідати визначенням ЗУ «Про публічні закупівлі» на жаль не має змоги. Гарного всім дня.
Дата відповіді:
21.02.2024 12:42
Відповідь надана
Ви, звичайно, маєте можливість не приймати дану інформацію - наслідки будуть адекватними!
Номер:
85150d1bc91f479f89087b53793bad61
Дата опублікування:
20.02.2024 10:13
Опис:
Ст. 30, 54, 55 ЗУ Про управління відходами термін «поводження» видаляється, виключається з ряду нормативних документів та замінюється на «управління відходами». Але коду ДК з «управління відходами» чи іншого коду, який би не суперечив ЗУ Про управління відходами, не було розроблено.Звернення листом Міндовкілля Про внесення змін до Мінекономіки щодо розробки та впровадження коду ДК з управління небезпечними відходами це підтверджує (№25/6-24/1095-24 від 29.01.2024). Саме тому ваше пояснення, як і майбутній договір, з ким би ви його не заключили, є нікчемними (юридичний термін). Ви, звичайно, маєте можливість не приймати дану інформацію - наслідки будуть адекватними!
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, дякуємо за Вашу уважність, але повторюємось , що уточнюючий код 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами» визначено відповідно до формулювань наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325, також даний код включає в себе підкатегорії такі як - 90524100-7 «Послуги зі збирання медичних відходів», 90524200-8 «Послуги з утилізації/видалення медичних відходів» та ін., що в комплексі відносяться до 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами». Гарного дня.
Дата відповіді:
20.02.2024 10:48
Відповідь надана
закупівля проводиться неправомірно!
Номер:
0666bf81811b46f59f59edc6dae20ae8
Дата опублікування:
19.02.2024 11:50
Опис:
ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами має коди:
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
90524100-7 - Послуги зі збирання медичних відходів
90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень.
Ст. 30, 54, 55 ЗУ Про управління відходами термін «поводження» видаляється, виключається з ряду нормативних документів та замінюється на «управління відходами».
Але коду ДК з «управління відходами» чи іншого коду, який би не суперечив ЗУ Про управління відходами, не було розроблено та не впроваджено станом на день оголошення даної закупівлі.
Згідно з ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів та 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень присутній вид поводження «утилізація», що відповідає назві предмету закупівлі та відсутній в ЗУ Про управління відходами. Відповідно до ст. 27 ЗУ Про управління відходами присутні терміни «утворення, збирання, перевезення та оброблення небезпечних відходів», «збирання, перевезення, оброблення відходів», «оброблення відходів», «управління небезпечними відходами».
Не можливим є застосування терміну «видалення» небезпечних відходів по відношенню до вимог ЗУ Про управління відходами, оскільки у відповідності до частини 3 статті 29 ЗУ Про управління відходами: суб’єктам господарювання у сфері управління відходами дозволяється змішування небезпечних відходів з дотриманням таких умов:
1) безпечного здійснення операцій із збирання, перевезення, зберігання, відновлення чи видалення відходів;
2) відсутність загрози здоров’ю людини та навколишньому природному середовищу;
3) відповідність найкращим доступним технологіям та методам управління відходами.
Тобто провести закупівлю за іншими кодами ДК у відповідності до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007, іншими ліцензіями з управління відходами не передбачається можливим, оскільки існує явна суперечність чинних нормативних документів між собою!
Висновок: існування закупівлі по коду ДК, що не відповідає ЗУ Про управління відходами – це вже невідповідність до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007.
Тож закупівля проводиться неправомірно!
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, у відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено: «п.1 Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.» , тобто замовнику до будь-якої закупівлі необхідно визначити предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також керуючись наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначає інформацію щодо коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Керуючись вимогами пп.2 п.1 ст.24 ЗУ «Про управління відходами» в якому зазначено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, у сфері управління відходами, належить зокрема «затвердження порядку управління медичними відходами, у тому числі вимог щодо безпечності для здоров’я людини (державні санітарні норми та правила, санітарно-гігієнічні та санітарно-протиепідемічні правила і норми, санітарно-епідеміологічні правила і норми, протиепідемічні правила і норми, гігієнічні та протиепідемічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи, санітарні регламенти) під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів;». На сьогодні діє наказ Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, та визначено за п.1. наступне: «Ці Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я та фізичними особами-підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ-інфекції, в закладах громадського здоров’я (далі - заклади), з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів». Отже даний документ визначає порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів. Так як наша лікарня відноситься до закладів охорони здоров’я, замовник повинен дотримуватися вимог Міністерства охорони здоров’я України, саме тому код за Єдиним закупівельним словником 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» та уточнюючий код 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами» визначено до предмету закупівлі у відповідності до формулювань цього наказу. У зв’язку з тим, що у законодавчих актах на сьогодні є невідповідності у визначеннях, замовник, керуючись ЗУ «Про управління відходами», де зазначено, що оброблення відходів - це операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, внесе зміни до тендерної документації, а саме до комплексу операцій з управління небезпечними відходами. Гарного дня
Дата відповіді:
20.02.2024 09:19