• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ»)

Завершена

1 667 402.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 674.02 UAH
Період уточнення: 15.02.2024 13:19 - 28.03.2024 23:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c1b52a0b28ec4d7a93b7b0f30a476a57
Дата опублікування: 19.02.2024 12:36
Опис: Шановний замовнику! Ваше посилання на рішення від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-15-003637-a) є не коректним. Те, що "АЛЬФАТЕХ" не відстояв свою позицію є більше виключенням з правила і відсутністю належної підготовки, а ні ж вітсутністю дискримінації, і саме головне що вказано в рішенні: «Слід зазначити, що за таких умов Документація передбачає надання Акту огляду техніки саме в довільній формі, зокрема, БЕЗ ПІДПИСУ ЗАМОВНИКА.». Тобто, вказане рішення абсолютно не є аналогічним, оскільки не вимагався підпис замовника, а в даному випадку ВИМАГАЄТЬСЯ АКТ З ПІДПИСОМ ЗАМОВНИКА, ЩО І Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ. Нижче приведемо ще декілька свіжих рішень АМКУ, де предметом закупівлі є саме проектування: рішення від 21.11.2023 № 18727 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-07-012756-a); Рішення від 17.05.2023 № 6766 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-01-009396-a); 18.04.2023 № 5004 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-05-010929-a) та безліч інших. Слід зазначити, що ми можемо самі оглянути міст та надати фото-підтвердження відвідування мосту. ПРОСИМО ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО ПІДПИСУ АКТУ ОГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації. Враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що на ДАНИЙ ЧАС ПО ЗАЗНАЧЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ» ЗА ЗАПИТАМИ УЧАСНИКІВ ЗДІЙСНЕНО ОГЛЯД ОБ'ЄКТУ, який є предметом даної закупівлі, а також надано інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції по зазначеній закупівлі. ЖОДНОМУ З УЧАСНИКІВ, ЯКИЙ ЗВЕРТАВСЯ ДО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ» НЕ ВІДМОВЛЕНО В ПРОВЕДЕННІ ОГЛЯДУ. Таким чином, Ваше твердження щодо встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проведення огляду об'єкту, який є предметом даної закупівлі є необґрунтованим та безпідставним, оскільки зазначена вимога в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, а також надає можливість Учасникам максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає ПРИНЦИПУ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ, закріпленому у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 20.02.2024 09:09
Відповідь надана

Наявність матеріально-технічної бази у м. Києві

Номер: 01e1cab1da9947d697500ca074ad5e17
Дата опублікування: 18.02.2024 13:01
Опис: Доброго дня, шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в м. Києві. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції. Одне з рішень АМКУ - № 15427-р/пк від 25.10.2019 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-25-000490-a. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Довідку про наявність обладнання в м. Києві, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Щоб не оскаржувати вимоги ТД та не затягувати процес проведення закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»). Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації. Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічну правову позицію викладено в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Дата відповіді: 19.02.2024 10:22
Відповідь надана

Наявність матеріально-технічної бази у м. Києві

Номер: dd4df0c2913d468ea743eb8029833bb0
Дата опублікування: 16.02.2024 16:35
Опис: Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в м. Києві. Також слід наголосити, що є безліч рішень АМКУ з даного приводу і, в усіх, вимога щодо надання акту огляду визнана дискримінаційною. Наприклад, одне з рішень № 15427-р/пк від 25.10.2019 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-25-000490-a. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Довідку про наявність обладнання в м. Києві, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Щоб не оскаржувати вимоги ТД та не затягувати процес проведення закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про підприємство, в тому числі обов'язково інформацію наявність обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві. Зазначена вимога є об’єктивно необхідною для забезпечення оперативного та якісного виконання Учасником договору, який є предметом зазначеної закупівлі. Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18. Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»). Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників.
Дата відповіді: 19.02.2024 10:33
Відповідь надана

Акт огляду об'єкту

Номер: 40f53c90c82241978c5a56f8718c2164
Дата опублікування: 16.02.2024 16:33
Опис: Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання "Акту огляду об'єкту", який підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника. Встановлення Замовником вимоги щодо надання "Акту обстеження об’єкту" є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Також слід наголосити, що є безліч рішень АМКУ з даного приводу і, в усіх, вимога щодо надання акту огляду визнана дискримінаційною. Наприклад, одне з рішень № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Акт огляду об'єкту підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Щоб не оскаржувати вимоги ТД та не затягувати процес проведення закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»). Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації. Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічну правову позицію викладено в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Дата відповіді: 19.02.2024 10:22