• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ»)

Завершена

1 667 402.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 674.02 UAH
Період оскарження: 15.02.2024 13:19 - 28.03.2024 23:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: ed302f61a161411d82a358697f79b7db
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-006417-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" код ЄДРПОУ: 32406215 Адреса: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Святослава Хороброго, будинок 44, кімната 33,34,35,36,37,38 Замовник: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" код ЄДРПОУ: 03359018 Адреса: 01013, місто КИЇВ, вулиця НАБЕРЕЖНО-ПЕЧЕРСЬКА ДОРОГА, будинок 2 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-006417-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-006417-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну – «… Станом на 20.04.2024 Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не підтверджено досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки (підпункт 1.3.1 пункт 1.3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації), оскільки аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів, а не шляхопроводу через залізницю, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» не надано документального підтвердження наявності плотеру HP DesignJet T520, який зазначений у пункті 22 довідки від 01.04.2024 № 195/7 та довідки від 19.04.2024 № 19/5, а саме скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує його право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо). Відповідно до положень підпункту 1 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі викладеного, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей …» Стосовно першої підстави відхилення зазначаємо наступне: Відповідно до пп.1.3.1.-1.3.2. п. 1.3. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки*, складена за встановленою формою: Назва Замовника (Назва організації з якою укладено договір), код ЄДРПОУ Предмет договору № та дата Договору Термін виконання робіт/послуг (початок- закінчення; місяць, рік) Сума договору з ПДВ, грн. Координати Замовника: адреса , контактні телефони 1 2 3 4 5 6 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати оригінал або копія(ї), завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконання аналогічних договорів та копію відповідних договорів разом з копіями актів виконаних робіт, а також оригінал або копії, завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання) позитивних експертних звітів генеральним проектувальником яких є Учасник. У складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів №195/9 від 01.04.2024 року (файл: 2.7. Довідка аналогічні договори.pdf), в якому зазначено інформацію про виконання договорів: №231/20 від 16.10.2020 року та №77/21 від 23 жовтня 2021 року. Вказані договори були наданні у складі тендерної пропозиції (файл: 2.8 Аналогічні договори.pdf). Відповідно до п.1.1 договору №77/21 від 23 жовтня 2021 року: предметом закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю». Додатком Б ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування" встановлені наступні визначення транспортних споруд: Міст – транспортна споруда, призначена для перепуску через перешкоди потоків рейкового, автомобільного транспорту, пішоходів та комунікацій різного призначення. Міст автодорожній – міст на автомобільній дорозі, призначений для руху по ньому автомобілів. На мосту можуть бути тротуари для пішоходів. Шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею. Відповідно до п. 1.2. ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування": за довжиною мости поділяють на: малі – до 25 м; середні – від 25 м до 100 м; великі – понад 100 м. За договором №77/21 від 23 жовтня 2021 року був спроектований шляхопровід на автомобільній дорозі. На шляхопроводі можливий рук автомобільного транспорту у дві смуги. Шляхопровід довжиною 56 метрів, що відносить його до категорії середніх мостів. Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила вимог, які би передбачали тлумачення виразу «великі або середні автодорожні мости» виключно у відповідності до ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування". Таким чином стверджуємо, що договір №77/21 від 23 жовтня 2021 року підтверджує наявність аналогічного досвіду. Замовник не повинен був звертатись із вимогою про усунення невідповідностей. Отже, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником у цій частинні. Стосовно другої підстави відхилення зазначаємо наступне: Відповідно до пп.1.1.2. п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою: № № з/п Найменування обладнання/програмного забезпечення тощо Власна (-ий) або знаходиться у користуванні учасника, власна (-ий) або знаходиться у користуванні №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні (у разі такого) 1 2 3 4 * На програмні комплекси надати документи, що дають право користуватися такими. Примітки: До довідки включається обладнання, програмне забезпечення тощо, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. Вказати фактичне місцезнаходження та наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо). У складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №195/7 від 01.04.2024 року (файл: 2.2. Довідка про наявність обладнання.pdf) та документи, що підтверджують право власності та користування (договори оренди) (файл: 2.3. Право власності.pdf). 19.04.2024 року Замовником було опублікована вимога про усунення невідповідностей, в якій було зазначено: «Відповідно до рішення уповноваженої особи від 19.04.2024 № 136 під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» по закупівлі за предметом «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ»)» було виявлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Розділу 2 Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою. Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо). Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій від 01.04.2024 № 195/7, назви граф якої не відповідають формі встановленій Замовником у тендерній документації. Крім того, назви обладнання у пунктах № 2, 3, 4, 10, 14, 15 довідки від 01.04.2024 № 195/7 не відповідають інформації згідно наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» документів на підставі яких вони перебувають у користуванні. У пункті 13 довідки від 01.04.2024 № 195/7 Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» зазначено про наявність ноутбука на підставі рахунку, що не підтверджує право власності, оскільки підтвердженням є витяг з оборотно-сальдової відомості, видаткова накладна або інвентарна картки. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою. Відповідно до підпункту 1.2.3 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або чинну цивільно-правову угоду або копію наказу про суміщення чи сумісництво. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.04.2024 № 195/8 в якій зазначено про наявність керівника відділу вишукувань та проєктування транспортних споруд Мірошника Віталія Анатолійовича з досвідом роботи на посаді 2 роки, що не відповідає інформації у наказі про прийняття на роботу № ВК-04/1 від 28 квітня 2023 року в частині загального досвіду роботи на відповідній посаді (повних років або місяців, якщо менше одного року). Відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки, складена за встановленою формою. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 01.04.2024 № 195/9 в якій зазначено про наявність досвіду з проектування мосту на автомобільній дорозі загального користування державного значення та шляхопроводу через залізницю, чим не підтверджено вимогу Замовника щодо досвіду не менше двох договорів з проектування великих або середніх автодорожніх мостів, оскільки у відповідності до ДОДАТКУ Б ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування, міст автодорожній – міст на автомобільній дорозі, призначений для руху по ньому автомобілів, а шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею. На підставі викладеного розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» по закупівлі № UA-2024-02-15-006417-a, а саме надання Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою назви обладнання яких повинні відповідати інформації з документів на підставі яких вони перебувають у користуванні; для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо); довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою; наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або чинну цивільно-правову угоду або копію наказу про суміщення чи сумісництво; скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки*, складена за встановленою формою; на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати оригінал або копія(ї), завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконання аналогічних договорів та копію відповідних договорів разом з копіями актів виконаних робіт, а також оригінал або копії, завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання) позитивних експертних звітів генеральним проектувальником яких є Учасник.» Відповідно до ч.16. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У повідомленні про усунення невідповідностей була відсутні інформація про наявність будь-яких невідповідностей стосовно плотера (п. 22 довідки №195/7 від 01.04.2024 року(файл: 2.2. Довідка про наявність обладнання.pdf)). Замовником був порушений порядок усунення невідповідностей. У випадку, якби Замовником було повідомлено про наявність невідповідностей, Скаржником було би виправлено усі невідповідності. Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1.Протокол № 137 від 22.04.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додаток: 1. Копія протоколу № 137 від 22.04.2024 року на 2 арк. З повагою, Директор ТОВ "НВП "УКРТРАНСАКАД" Олена ПІНЧУК
Дата розгляду скарги: 07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2024 15:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.05.2024 17:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД", Пінчук Олена Петрівна 380674534788 ukrta.llc@gmail.com http://ukrtransakad.com.ua/

Пункт скарги

Номер: f4aa7a3c008c4d828a5c34969c1de90d
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення про відхилення пропозиції
Опис заперечення: Протокол № 137 від 22.04.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пп.1.3.1.-1.3.2. п. 1.3. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки*, складена за встановленою формою:
Назва
Замовника
(Назва організації з
якою укладено
договір),
код ЄДРПОУ Предмет договору № та дата Договору Термін виконання робіт/послуг
(початок- закінчення; місяць, рік) Сума договору з ПДВ, грн. Координати Замовника:
адреса , контактні телефони
1 2 3 4 5 6

На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати оригінал або копія(ї), завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконання аналогічних договорів та копію відповідних договорів разом з копіями актів виконаних робіт, а також оригінал або копії, завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання) позитивних експертних звітів генеральним проектувальником яких є Учасник.

У складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів №195/9 від 01.04.2024 року (файл: 2.7. Довідка аналогічні договори.pdf), в якому зазначено інформацію про виконання договорів: №231/20 від 16.10.2020 року та №77/21 від 23 жовтня 2021 року.
Вказані договори були наданні у складі тендерної пропозиції (файл: 2.8 Аналогічні договори.pdf).
Відповідно до п.1.1 договору №77/21 від 23 жовтня 2021 року: предметом закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю».
Додатком Б ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування" встановлені наступні визначення транспортних споруд:
Міст – транспортна споруда, призначена для перепуску через перешкоди потоків рейкового, автомобільного транспорту, пішоходів та комунікацій різного призначення.
Міст автодорожній – міст на автомобільній дорозі, призначений для руху по ньому автомобілів. На мосту можуть бути тротуари для пішоходів.
Шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею.
Відповідно до п. 1.2. ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування": за довжиною мости поділяють на:
малі – до 25 м;
середні – від 25 м до 100 м;
великі – понад 100 м.
За договором №77/21 від 23 жовтня 2021 року був спроектований шляхопровід на автомобільній дорозі. На шляхопроводі можливий рук автомобільного транспорту у дві смуги. Шляхопровід довжиною 56 метрів, що відносить його до категорії середніх мостів.
Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила вимог, які би передбачали тлумачення виразу «великі або середні автодорожні мости» виключно у відповідності до ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування".
Таким чином стверджуємо, що договір №77/21 від 23 жовтня 2021 року підтверджує наявність аналогічного досвіду.
Замовник не повинен був звертатись із вимогою про усунення невідповідностей.
Отже, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником у цій частинні.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 5c3e85e06bb8444c88caf88afcba6412
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення про відхилення пропозиції
Опис заперечення: Протокол № 137 від 22.04.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пп.1.1.2. п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою:
№ № з/п Найменування обладнання/програмного забезпечення тощо Власна (-ий) або знаходиться у користуванні учасника, власна (-ий) або знаходиться у користуванні №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні (у разі такого)
1 2 3 4

* На програмні комплекси надати документи, що дають право користуватися такими.
Примітки:
До довідки включається обладнання, програмне забезпечення тощо, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. Вказати фактичне місцезнаходження та наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо).

У складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №195/7 від 01.04.2024 року (файл: 2.2. Довідка про наявність обладнання.pdf) та документи, що підтверджують право власності та користування (договори оренди) (файл: 2.3. Право власності.pdf).
19.04.2024 року Замовником було опублікована вимога про усунення невідповідностей, в якій було зазначено:
«Відповідно до рішення уповноваженої особи від 19.04.2024 № 136 під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» по закупівлі за предметом «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ»)» було виявлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Розділу 2 Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою. Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо). Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій від 01.04.2024 № 195/7, назви граф якої не відповідають формі встановленій Замовником у тендерній документації. Крім того, назви обладнання у пунктах № 2, 3, 4, 10, 14, 15 довідки від 01.04.2024 № 195/7 не відповідають інформації згідно наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» документів на підставі яких вони перебувають у користуванні. У пункті 13 довідки від 01.04.2024 № 195/7 Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» зазначено про наявність ноутбука на підставі рахунку, що не підтверджує право власності, оскільки підтвердженням є витяг з оборотно-сальдової відомості, видаткова накладна або інвентарна картки. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою. Відповідно до підпункту 1.2.3 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або чинну цивільно-правову угоду або копію наказу про суміщення чи сумісництво. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.04.2024 № 195/8 в якій зазначено про наявність керівника відділу вишукувань та проєктування транспортних споруд Мірошника Віталія Анатолійовича з досвідом роботи на посаді 2 роки, що не відповідає інформації у наказі про прийняття на роботу № ВК-04/1 від 28 квітня 2023 року в частині загального досвіду роботи на відповідній посаді (повних років або місяців, якщо менше одного року). Відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки, складена за встановленою формою. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 01.04.2024 № 195/9 в якій зазначено про наявність досвіду з проектування мосту на автомобільній дорозі загального користування державного значення та шляхопроводу через залізницю, чим не підтверджено вимогу Замовника щодо досвіду не менше двох договорів з проектування великих або середніх автодорожніх мостів, оскільки у відповідності до ДОДАТКУ Б ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування, міст автодорожній – міст на автомобільній дорозі, призначений для руху по ньому автомобілів, а шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею. На підставі викладеного розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» по закупівлі № UA-2024-02-15-006417-a, а саме надання Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою назви обладнання яких повинні відповідати інформації з документів на підставі яких вони перебувають у користуванні; для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо); довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою; наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або чинну цивільно-правову угоду або копію наказу про суміщення чи сумісництво; скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки*, складена за встановленою формою; на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати оригінал або копія(ї), завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконання аналогічних договорів та копію відповідних договорів разом з копіями актів виконаних робіт, а також оригінал або копії, завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання) позитивних експертних звітів генеральним проектувальником яких є Учасник.»

Відповідно до ч.16. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

У повідомленні про усунення невідповідностей була відсутні інформація про наявність будь-яких невідповідностей стосовно плотера (п. 22 довідки №195/7 від 01.04.2024 року(файл: 2.2. Довідка про наявність обладнання.pdf)).
Замовником був порушений порядок усунення невідповідностей. У випадку, якби Замовником було повідомлено про наявність невідповідностей, Скаржником було би виправлено усі невідповідності.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:

1.Протокол № 137 від 22.04.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Уповноваженої особи Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» прийняті під час проведення процедури закупівлі

Номер: ea75933a49c44d8599e34671ada109c7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-006417-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення Уповноваженої особи Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2024 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.03.2024 18:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3912-р/пк-пз від 01.03.2024, комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ")», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-15-006417-a.
Автор: ТОВ "ВАЛБЕК", Олександр Дударенко +380931881553 oleksandr.dudarenko@valbek.eu

Пункт скарги

Номер: 373cc6f4004c4c17aeabc1f87b515846
Заголовок пункту скарги: Cкладання «Акту огляду об’єкта» за підписом Замовника
Опис заперечення: Останнім абзацом п.2 Розділу 5 Документації «Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. … За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності вищезазначених документів пропозиція Учасника відхиляється Замовником, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту огляду об’єкта», підписаного Замовником є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 57c48744bb004c90840775b294a85ee0
Заголовок пункту скарги: Обов'язкова інформація наявність обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві
Опис заперечення: Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі у тендері виключно суб’єктів господарювання, місцезнаходження або матеріально-технічна база яких розміщена виключно в м. Києві.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази в м. Києві є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, інші суб'єкти господарювання не зможуть прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації