-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розчинник для лаків, емалей та фарб
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період уточнення:
15.02.2024 11:27 - 15.03.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
d8e7fd85f5d6436f9e316a5371073c03
Дата опублікування:
23.02.2024 16:57
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
Відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ми як Учасник закупівлі розмістили уточнення інформації та отримали наступну відповідь щодо розміщених уточнень від Замовника:
«ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами»
«Шановний ТОВ "Полісан", Вам неодноразово надавалась відповідь на це запитання, яке Ви задаєте постійно на торгах. Радіємо за Вас, що маєте час та натхнення на "цікаві запитання", яке чомусь не влаштовує тільки Вас».
Наведені вище відповіді Замовника та не бажання відповідати на уточнення інформації є порушенням принципів проведення публічних закупівель, що зазначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також Замовник у відповіді зазначає, що Учасник «Також тероризували Замовника аналогічними вимогами». Хочемо зазначити, що розміщення Учасником уточнень інформації на електронному майданчику щодо умов ТД не є терористичним актом (дією) у розумінні ст.258 Кримінального кодексу України.
Зважаючи на вищевказане просимо Замовника належно виконати обов’язок із надання відповідей згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей на уточнення, що були розміщенні, а саме:
1)У п.5.5. проєкту договору зазначено, що Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Тобто під час повітряної тривоги Постачальник не зможе здійснити поставку (відвантаження) товару з огляду на призупинення роботи складу у зв'язку із початком повітряною тривоги, що становить явну небезпеку для життя працівників, що не відповідають законодавству про охорону праці. Через те, що повітряна тривога може бути доволі тривалою та збігатися із закінченням роботи складу, як наслідок - запланована поставка товару не відбудеться, що може помилково вважатися порушенням умов договору. Відповідно до п. 8.2. проєкту договору: «У разі нездійснення поставки у встановлені строки та у визначених Договором обсягах, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а в разі порушення термінів поставки більш ніж на 10 календарних днів – сплачує Покупцю додатково штраф у розмірі 10% від вартості недопоставленого товару». Повітряна тривога є обставиною, що короткочасно унеможливлює виконання основних зобов'язань Сторін за договором. Пропонуємо доповнити п.5.5 проєкту договору застереженням щодо незастосування умов п.8.2 проєкту договору у разі несвоєчасної поставки товару через повітряну тривогу:
5.5. Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Поставка товару, що не відбулася через повітряну тривогу у строки визначені договором не вважається простроченням виконання зобов'язання із поставки товару, а санкції в цьому випадку до Постачальника за це не застосовуються.
2) У п.5.10. проєкту договору зазначено, що Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості, паспорти та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ. Документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ, тобто засвідчує його якісні показники, має різну назву у виробників фарби (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто єдиного документу який би підтверджував якісні показники товару немає. У пункті 9 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме: «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі». Відповідно до п. 18 Особливостей 18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків. У свою чергу, ТП формується учасником у відповідності до вимог ТД. Таким чином, умови проєкту договору не можуть звужувати чи розширювати вимоги відносно ТД. Проте, перелік документів у ТД, яким учасник має підтверджувати відповідність запропонованого товару ширший, та мітить альтернативний вибір. У договорі ж наведено лише частину документів, що визначені у ТД, а формулювання через кому без застереження про необхідність надання одного із документів означає одночасне надання таких документів, що суперечить як умовам ТД, так і є завідомо невиконуваною умовою. Просимо привести п.5.10 проєкту договору у відповідність з умовами тендерної документації:
5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката (паспорта) якості або інший документ виробника, що підтверджує якість Товару згідно вимог чинного законодавства України.
3) У п.5.11. проєкту договору зазначено, що В термін не пізніше п'яти днів з моменту відвантаження Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
В день прийому-передачі Товару уповноважені представники Сторін підписують 2 примірники видаткових накладних та товарно-транспортних накладних та отримують по 1 примірнику видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. У розумінні ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» ВН та ТТН є первинними документами для бухгалтерського обліку господарських операцій. Тобто ВН та ТТН є первинним документом, що підтверджує факт передачі (відвантаження) Товару від однієї особи іншій. Відповідно до ч.8 ст.19 ГК України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи. Відтермінування надання документів є фактом бездокументальної поставки (відвантаження) Товару, тобто відсутності факту поставки (відвантаження) Товару, а отже є порушенням введення бухгалтерського обліку господарських операцій. Відповідно до ч.1 ст.668 ЦК України, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару, якщо інше не встановлено договором або законом. Бездокументальна поставка (відвантаження) Товару призведе до того, що з моменту фактичного відвантаження до моменту отримання примірника ВН, що може тривати не довше 5 днів, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару не переходить до Замовника, у зв'язку із відсутністю документу, що підтверджував поставку (відвантаження) Товару. Просимо привести п.5.11 у відповідність до норм ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ГК України та ЦК України:
5.11. В день поставки (відвантаження) Товару Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
4) Шановний Замовнику, звертаємося щодо отримання роз'яснення за п.5.11 проєкту договору. Замовник передбачає можливість повернення первинних документів (ВН та ТТН) протягом 5 днів з моменту відвантаження (тобто, Замовник може повернути документи як в день відвантаження, так і в будь-який інший день після відвантаження в межах 5 днів), яким саме документом (що буде отриманий Постачальником в день відвантаження від Замовника) підтверджуватиметься факт передачі товару від Постачальника до Замовника в день відвантаження Товару?
5) У п.9.2. проєкту договору зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.9.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
6) В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
7) Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Ваше звернення буде передано у профільний відділ та підготовлено відповідь. За необхідності у документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
23.02.2024 17:24
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
e0e206fae10146d78e6b61382c03668a
Дата опублікування:
23.02.2024 16:07
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Дата відповіді:
23.02.2024 16:10
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
9f48d52a9f5343d583bbeda96072f498
Дата опублікування:
23.02.2024 16:06
Опис:
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Відповідь:
ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Дата відповіді:
23.02.2024 16:09
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
658c1bf5c66d420a9595e65c8bf2d54f
Дата опублікування:
23.02.2024 16:05
Опис:
Шановний Замовник!
У п.9.2. проєкту договору зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.9.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідь:
ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Дата відповіді:
23.02.2024 16:09
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
29bfd4d39fc84e93b169b32c330563fe
Дата опублікування:
23.02.2024 16:04
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємося щодо отримання роз'яснення за п.5.11 проєкту договору. Замовник передбачає можливість повернення первинних документів (ВН та ТТН) протягом 5 днів з моменту відвантаження (тобто, Замовник може повернути документи як в день відвантаження, так і в будь-який інший день після відвантаження в межах 5 днів), яким саме документом (що буде отриманий Постачальником в день відвантаження від Замовника) підтверджуватиметься факт передачі товару від Постачальника до Замовника в день відвантаження Товару?
Відповідь:
Шановний ТОВ "Полісан", Вам неодноразово надавалась відповідь на це запитання, яке Ви задаєте постійно на торгах. Радіємо за Вас, що маєте час та натхнення на "цікаві запитання", яке чомусь не влаштовує тільки Вас.
Дата відповіді:
23.02.2024 16:07
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
29afc61c681f4e9db32344ff4245baab
Дата опублікування:
23.02.2024 16:04
Опис:
Шановний Замовник!
У п.5.11. проєкту договору зазначено, що В термін не пізніше п'яти днів з моменту відвантаження Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
В день прийому-передачі Товару уповноважені представники Сторін підписують 2 примірники видаткових накладних та товарно-транспортних накладних та отримують по 1 примірнику видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. У розумінні ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» ВН та ТТН є первинними документами для бухгалтерського обліку господарських операцій. Тобто ВН та ТТН є первинним документом, що підтверджує факт передачі (відвантаження) Товару від однієї особи іншій. Відповідно до ч.8 ст.19 ГК України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи. Відтермінування надання документів є фактом бездокументальної поставки (відвантаження) Товару, тобто відсутності факту поставки (відвантаження) Товару, а отже є порушенням введення бухгалтерського обліку господарських операцій. Відповідно до ч.1 ст.668 ЦК України, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару, якщо інше не встановлено договором або законом. Бездокументальна поставка (відвантаження) Товару призведе до того, що з моменту фактичного відвантаження до моменту отримання примірника ВН, що може тривати не довше 5 днів, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару не переходить до Замовника, у зв'язку із відсутністю документу, що підтверджував поставку (відвантаження) Товару. Просимо привести п.5.11 у відповідність до норм ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ГК України та ЦК України:
5.11. В день поставки (відвантаження) Товару Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
Відповідь:
ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Дата відповіді:
23.02.2024 16:09
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
99e63937856342cdbe2d256cfb3b233f
Дата опублікування:
23.02.2024 16:02
Опис:
Шановний Замовник!
У п.5.10. проєкту договору зазначено, що Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості, паспорти та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ. Документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ, тобто засвідчує його якісні показники, має різну назву у виробників фарби (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто єдиного документу який би підтверджував якісні показники товару немає. У пункті 9 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме: «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі». Відповідно до п. 18 Особливостей 18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків. У свою чергу, ТП формується учасником у відповідності до вимог ТД. Таким чином, умови проєкту договору не можуть звужувати чи розширювати вимоги відносно ТД. Проте, перелік документів у ТД, яким учасник має підтверджувати відповідність запропонованого товару ширший, та мітить альтернативний вибір. У договорі ж наведено лише частину документів, що визначені у ТД, а формулювання через кому без застереження про необхідність надання одного із документів означає одночасне надання таких документів, що суперечить як умовам ТД, так і є завідомо невиконуваною умовою. Просимо привести п.5.10 проєкту договору у відповідність з умовами тендерної документації:
5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката (паспорта) якості або інший документ виробника, що підтверджує якість Товару згідно вимог чинного законодавства України.
Відповідь:
ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Дата відповіді:
23.02.2024 16:09
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
d744aa79f0434038a3c3a0eaa216e981
Дата опублікування:
23.02.2024 16:00
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.5. проєкту договору зазначено, що Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Тобто під час повітряної тривоги Постачальник не зможе здійснити поставку (відвантаження) товару з огляду на призупинення роботи складу у зв'язку із початком повітряною тривоги, що становить явну небезпеку для життя працівників, що не відповідають законодавству про охорону праці. Через те, що повітряна тривога може бути доволі тривалою та збігатися із закінченням роботи складу, як наслідок - запланована поставка товару не відбудеться, що може помилково вважатися порушенням умов договору. Відповідно до п. 8.2. проєкту договору: «У разі нездійснення поставки у встановлені строки та у визначених Договором обсягах, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а в разі порушення термінів поставки більш ніж на 10 календарних днів – сплачує Покупцю додатково штраф у розмірі 10% від вартості недопоставленого товару». Повітряна тривога є обставиною, що короткочасно унеможливлює виконання основних зобов'язань Сторін за договором. Пропонуємо доповнити п.5.5 проєкту договору застереженням щодо незастосування умов п.8.2 проєкту договору у разі несвоєчасної поставки товару через повітряну тривогу:
5.5. Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Поставка товару, що не відбулася через повітряну тривогу у строки визначені договором не вважається простроченням виконання зобов'язання із поставки товару, а санкції в цьому випадку до Постачальника за це не застосовуються.
Відповідь:
ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Дата відповіді:
23.02.2024 16:09
Відповідь надана
відповідь не зрозуміла
Номер:
a7e259f807084ec5b92b0ccfe7550e01
Дата опублікування:
23.02.2024 11:01
Опис:
Чи можно цю кількість підтвердити двома договорами? Чіткої відповіді на дане запитання не було. Є два варіанти відповіді "ТАК" або "НІ"
Відповідь:
Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри та аналогічними одиницями виміру, або з найменуванням товару, ідентичним назві предмету закупівлі та з одиницями виміру аналогічними як у закупівлі.
Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею, а саме не менше 3250 шт.
Дата відповіді:
23.02.2024 11:17
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
59dd87dbbbab4c4a9449117d9689684f
Дата опублікування:
23.02.2024 10:09
Опис:
Чи можно цю кількість підтвердити двома договорами? Чіткої відповіді на дане запитання не було. Є два варіанти відповіді "ТАК" або "НІ"
Відповідь:
Відповідь на це питання вже була надана вище.
Дата відповіді:
23.02.2024 10:36