• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Приморського району м.Одеси»)

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Приморського району м.Одеси»)

Торги не відбулися

9 034 086.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 170.43 UAH
Період уточнення: 14.02.2024 14:26 - 30.03.2024 23:00
Відповідь надана

Обмежене коло учасників

Номер: 4a454f5212a5464ba6a73159a406d3ac
Дата опублікування: 16.02.2024 16:44
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно необхідності включення до умов тендерної документації (пункт 24 Додатку № 3 до тендерної документації) вимоги щодо надання учасником «Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» (CEN/TS 54-14:2018, IDT), виданого органом сертифікації. Яке відношення має така вимога до предмету закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти? Просимо обґрунтувати, що дана умова тендерної документації не обмежує коло учасників процедури закупівлі (не обмежує конкуренцію) та не є дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учасника, дана вимога встановлена у відповідності до норм чинного законодавства України. Відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.06.2021 № 226 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Пунктом 1 даного наказу встановлено: «Прийняти національний стандарт, гармонізований з європейським стандартом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2021 року: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування – На заміну ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.». Цей стандарт встановлює вимоги та містить рекомендації щодо побудови (планування), проектування, монтування, пусконалагоджування, експлуатування та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування, у тому числі щодо остаточного перевіряння системи підрядною організацією, передавання системи в експлуатацію замовнику, який може залучати до цього процесу незалежні компетентні організації («третю сторону»), компетентність якої підтверджено згідно з ДСТУ EN ISO/IEC17020. Стандарт встановлює також вимоги щодо експлуатування, технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності) і перелік регламентних робіт, які проводять в рамках технічного обслуговування. Як вбачається з вищевикладеного, даний стандарт має пряме відношення до предмета закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти. Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації, послуги повинні здійснюватися у відповідності із з вимогами Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування. Додатково повідомляємо, що даний сертифікат може отримати будь – яка організація незалежно від форми власності, організаційно – правової форми, тощо, яка здійснює свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує коло учасників, а також встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 19.02.2024 21:06
Відповідь надана

Надайте роз’яснення

Номер: 5d0a5ba231b04945b74a996bb67f0070
Дата опублікування: 16.02.2024 16:42
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно необхідності включення до умов тендерної документації (пункт 6 Додатку № 3 до тендерної документації) вимоги щодо розрахунку вартості послуг із застосуванням програмного комплексу АВК-5 з наданням відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс. Яке відношення має така вимога до предмету закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти? Просимо обґрунтувати, що дана умова тендерної документації не обмежує коло учасників процедури закупівлі (не обмежує конкуренцію) та не є дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учаснику, ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не встановлюють вимог та обмежень щодо способу розрахунку вартості послуг. Тому, Замовник самостійно вирішує у який саме спосіб здійснюється розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Дата відповіді: 19.02.2024 21:05
Відповідь надана

Не обґрунтована вимога

Номер: 6e21e7526b8548af8cfac11f415c304e
Дата опублікування: 16.02.2024 08:29
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно необхідності включення до умов тендерної документації (пункт 23 Додатку № 3 до тендерної документації) вимоги до учасників щодо надання ними зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Яке відношення взагалі має така вимога до предмету закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти? Просимо також обґрунтувати, що дана умова тендерної документації не обмежує коло учасників процедури закупівлі (не обмежує конкуренцію) та не є дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога щодо надання учасниками зареєстрованої декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до норм чинного законодавства і не є дискримінаційною з огляду на наступне. Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок). Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС. Суб’єкт господарювання протягом місяця з дня подання декларації може повторно подати відповідну декларацію з уточненими достовірними даними будь – яким зазначеним способом. У разі коли декларація подана безпосередньо до адміністратора центру надання адміністративних послуг, така декларація протягом одного робочого дня після надходження передається ним територіальному органові ДСНС. Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження. Датою надходження декларації вважається дата її реєстрації як вхідної кореспонденції засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС, адміністратором центру надання адміністративних послуг або ДСНС, а в разі надсилання рекомендованим листом – дата відбитка поштового календарного штемпеля. Якщо декларація не відповідає формі, наведеній в додатку до Порядку, ДСНС або її територіальний орган повертає її суб’єкту господарювання в той самий спосіб, в який було подано декларацію, для опрацювання. У разі коли ДСНС або її територіальним органом не зареєстровано декларацію і не надіслано її суб’єкту господарювання для доопрацювання в установлений строк, право на вчинення дій щодо провадження господарської діяльності виникає наступного дня після завершення строку, установленого для реєстрації декларації. У такому разі декларація вважається зареєстрованою. Опрацювання та реєстрація декларації здійснюються через інформаційну систему ДСНС і засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Перший примірник декларації зберігається у ДСНС або її територіальному органі, другий примірник не пізніше наступного робочого дня після реєстрації передається суб’єктові господарювання або державному адміністраторові з відміткою про дату і номер реєстрації декларації. Таким чином, декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки необхідна для початку роботи новоутворених підприємств та для початку використання об’єктів нерухомості суб’єкта господарювання. В кожного суб’єкта господарювання є приміщення, які суб’єкт господарювання використовує для здійснення своєї господарської діяльності. Такі приміщення відповідно до норм чинного законодавства повинні бути задекларовані. Таким чином, дана вимога є обґрунтованою. Саме декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки підтверджує відповідність матеріально – технічної бази Учасника вимогам законодавства. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки таку декларацію може отримати будь – який суб’єкт господарювання безоплатно протягом 5 робочих днів з дня її надходження. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.02.2024 21:04