• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Матеріали для благоустрою населених пунктів: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

5 978 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 787.00 UAH
Період уточнення: 13.02.2024 13:01 - 18.02.2024 00:00
Відповідь надана

додатки

Номер: 9ae2ea5be2304cbaa9edb1e9530b619c
Дата опублікування: 15.02.2024 15:34
Опис: Доброго дня! Згідно переліку документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі у 4 пункті вимагається надання Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікати якості. Чи є обовязковим надання додатків до цього сертифікату?
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, так обов'язково до Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 потрібно надати всі його додатки
Дата відповіді: 15.02.2024 15:49
Відповідь надана

Щодо строку повідомлення про форс-мажор

Номер: 0a9c357762d4420b978ddf91ed8a2d9b
Дата опублікування: 13.02.2024 17:31
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п.10.2. проєкту договору визначено строк повідомлення про форс-мажор - 5 днів. Разом з тим, самі обставини форс-мажору можуть унеможливлювати таке повідомлення про нього протягом наведеного строку. За таких обставин, сторона, що і без того зазнала негативних наслідків через форс-мажор матиме ще й відповідальність за невиконання (неналежне чи невчасне) зобов'язання, яке в силу форс-мажору вона не могла виконати. Пропонуємо доповнити строк повідомлення про форс-мажор (чи підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) після "5 днів" формулюванням, "крім випадків, коли самі обставини форс-мажору та (або) їх наслідки ускладнювали чи унеможливлювали таке повідомлення або збільшити строк повідомлення. Дякуємо.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, Ваше запитання розглянуто, у відповідь повідомляємо: Відповідно до п. 10.2. Проекту Договору «Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин та в наслідок цього була позбавлена можливості належним чином виконувати свої зобов’язання за Договором, зобов’язана негайно (протягом 5 (п’яти) календарних днів) повідомити про їх дію іншу Сторону.», стосується лише повідомлення Замовника про настання таких підстав. В той же час, 13.9. Проекту Договору визначає, що «Усі повідомлення, вимоги, запити, листи, заявки, замовлення та інша кореспонденція може бути Замовником передана уповноваженому представнику Постачальника особисто, направлена поштою, по факсу або за допомогою мережі Інтернет, засобами мобільного зв’язку за допомогою SMS, MMS, мобільних додатків Viber, WatsApp, Telegram та інших. Підтвердженням направлення таких документів є наявність підпису уповноваженого представника Постачальника та його розшифровки на другому примірнику документу, що дає змогу ідентифікувати таку особу, поштове повідомлення про вручення кореспонденції або поштове повідомлення з відміткою про неотримання чи відмову від отримання Постачальником чи його уповноваженим представником таких документів направлених за їх адресою для листування, роздруківка з факсу, скріншот відповідної Інтернет сторінки, скріншот з систем миттєвого обміну повідомлень Viber, WatsApp, Telegram, SMS, MMS та інших, що містять інформацію про відправлення/доставку вказаної кореспонденції.» Тож, Замовник вважає що обставини форс-мажору не можуть унеможливлювати таке повідомлення про нього протягом наведеного строку та у спосіб, викладений у Проекті Договору, тому необхідності внесення змін до Проекту Договору наразі немає.
Дата відповіді: 14.02.2024 12:02
Відповідь надана

Щодо претензій за кількістю та якістю

Номер: 1001c590ec394118aa9cafb8b507ae08
Дата опублікування: 13.02.2024 17:24
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.8.1. та 8.2. проєкту договору претензії по кількості та якості можуть бути виставлені протягом 7 та 10 днів з моменту поставки товару відповідно.  Разом з тим, приймання товару за кількістю та якістю (крім прихованих недоліків) здійснюється в момент приймання-передачі сторонами товару та підтверджується підписанням видаткової накладної. Таким чином, при підписанні ВН сторонами претензії по кількості та якості (крім прихованих недоліків) не можуть в подальшому пред'являтися. Своєю чергою, при наявності претензій, обумовлених невідповідністю за кількітю/якістю (крім прихованих недоліків) - Замовник або взагалі не приймає такий товар або складає відповідний акт чи підписує ВН із відповідними застереженнями. Не заперечуючи право Замовника на пред'явлення претензій, пропонуємо деталізувати умови шляхом доповнення договору п.8.5. (або підтвердження такої можливості при укладанні договору з переможцем): 8.5. Претензії, визначені п.8.1., 8.2. не пред'являються (крім претензій за якістю через приховані недоліки, які неможливо виявити в момент прийомки товару), якщо Замовником прийнято товар та підписано видаткову накладну без застережень чи відповідного акту. Дякуємо.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, Ваше запитання розглянуто, у відповідь повідомляємо, що проект договору складений замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частини третьої-п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Загальне правило, що сформоване у ч. 1 ст. 638 ЦК України, яке використовується при встановленні моменту укладення договору, практично визначає, що всі цивільно-правові договори є консесуальними, тобто договір вважається укладеним з моменту досягнення згоди щодо визначеного законом та сторонами кола істотних умов. Разом з цим, п.18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Також, відповідно до п. 19 Особливостей, Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених законом випадків. Отже чинним законодавством, в тому числі тим, що регулює відносини публічних закупівель не встановлено заборони щодо зміни інших (не істотних умов) Договору, після його підписання.
Дата відповіді: 14.02.2024 12:04
Відповідь надана

Щодо строків поставки згідно ТД та умов п.5.4.

Номер: a85172e35e3a45a7bce6a58fce6b9236
Дата опублікування: 13.02.2024 17:20
Опис: Шановний Замовнику! Вами передбачається поставка товару протягом 5 р.д. від заявки. Разом з тим, продукція, що є предметом закупівлі, відноситься до специфічного товару, зокрема, через його призначення, кольорову гаму та фасування. Такий товар не є предметом широкого (масового) продажу, виготовляється під замовлення Замовника. При цьому, відсутність гарантій виконання договору (надання заявок Замовником) у повному обсязі унеможливлює виготовлення такого товару в повному обсязі, до отримання заявки від Замовника. Відтак, постачальник, навіть будучи виробником, має за 5 р.д. забезпечити виготовлення товару та його транспортування. Виробництво фарби має певні строки, які неможливо мінімізувати через технологічні особливості, ґрунтується на планах виробництва та інших аспектах. Відтак, строк виконання заявки (поставка) протягом 5 р.д. з моменту її отримання з урахуванням потреби виробництва та транспортування товару є практично невиконуваною та обмежує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до умов закупівлі (тендерної документації) визначивши строк поставки принаймні 10 робочих днів та внести відповідні зміни до п.5.4 проєкту договору. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, замовником враховано вашу пропозицію та внесено зміни до тендерної пропозиції
Дата відповіді: 14.02.2024 14:07
Відповідь надана

Щодо приведення у відповідність до податкового законодавства п.4.6., 4.7. проєкту договору

Номер: 4a7cda001efa431a827fe00008130743
Дата опублікування: 13.02.2024 17:17
Опис: Шановний Замовнику! П.4.6. визначаються строки реєстрації ПН. Разом з тим, Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК. Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять: для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Пропонуємо Замовнику привести п.4.6. у відповідність податковому законодавству з наведенням конкретних строків, що діють у період воєнного стану або задля виключення необхідності змін договору при зміні податкового законодавства чи припиненні воєнного стану - обмежитися загальним формулюванням про обов'язок постачальника здійснювати оформлення та реєстрацію ПН у порядку та строки, визначені податковим законодавством (чи підтвердити можливість таких змін при укладанні договору з переможцем).  П.4.7. проєкту договору визначено обов'язок постачальника надавати ПН/РК Замовникові для здійснення реєстрації в ЄРПН у випадках, передбачених законодавством. Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові. Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Пропонуємо привести п.4.7. проєкту договору у відповідність до ПК України, виключивши з нього податкову накладну (або підтвердити такі зміни при укладанні договору з переможцем), шляхом викладення п.4.7. в редакції: 4.7.Розрахунки коригування кількісних та вартісних показників до них (для реєстрації у Єдиному реєстрі у випадках передбачених законодавством) надаються Замовнику, з урахуванням граничних строків реєстрації, засобами електронного документообігу в програмі М.Е.Doc або засобами електронної пошти на адресу medoc@gorsvet.kiev.ua, або в будь-який інший спосіб, що не суперечить вимогам закону України «про електронні документи та електронний документообіг» та не потребує додаткового узгодження Сторонами. Дякуємо.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, Ваше запитання розглянуто, у відповідь повідомляємо, що проект договору складений замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частини третьої-п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Загальне правило, що сформоване у ч. 1 ст. 638 ЦК України, яке використовується при встановленні моменту укладення договору, практично визначає, що всі цивільно-правові договори є консесуальними, тобто договір вважається укладеним з моменту досягнення згоди щодо визначеного законом та сторонами кола істотних умов. Разом з цим, п.18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Також, відповідно до п. 19 Особливостей, Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених законом випадків. Отже чинним законодавством, в тому числі тим, що регулює відносини публічних закупівель не встановлено заборони щодо зміни інших (не істотних умов) Договору, після його підписання.
Дата відповіді: 14.02.2024 12:04