-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з охорони об’єктів (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)»
Завершена
1 203 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 018.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 018.00 UAH
Період уточнення:
09.02.2024 13:16 - 10.03.2024 00:00
Відповідь надана
Військові документи
Номер:
c517c36d1ccb4d2bb4b68cc4ff298cf7
Дата опублікування:
08.03.2024 11:16
Опис:
Доброго дня!
Хочемо звернути Вашу увагу, що Ваша вимога щодо наявності віськових документів є завищеною, оскільки ця вимога є дійсною лише у разі зарахування працівника до штату підприємства після 21.06.2023 року. Тобто, якщо працівник зарахований до штату до 21.06.2023 року, підприємство не зобов'язано вимагати у працівників військові документи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити таку можливість.
Відповідь:
На сьогоднішній день всі чоловіки від 18 до 60 років вважаються військовозобов'язаними та мають перебувати на військовому обліку.
Дата відповіді:
11.03.2024 15:59
Відповідь надана
Військові квитки
Номер:
c4502f1c052b4ea98e3a0ac552c8bf68
Дата опублікування:
08.03.2024 10:51
Опис:
Замовнику, Вимога щодо наявності у працівників військових квитків. Ви вказуєте, що Дана вимога стосується охоронників, які підлягають призову під час мобілізації (вік 18-60 років). Якщо наші працівники віком 61-64 років, чи буде підставою для відхилення відсутність відповідних військових квитків?
Відповідь:
Якщо ваші працівники віком 61-64 років дана вимога на них не поширюється, та відповідно це не буде підставою для відхилення вашої тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
11.03.2024 16:07
Відповідь надана
Військово зобов'язані
Номер:
9914d325f16d4475b9e774a68271e914
Дата опублікування:
08.03.2024 10:50
Опис:
Шановний Замовнику! Щодо внесених Вами змін до ТД - якщо у нас в штаті охоронники-жінки, що не підлягають мобілізаці, який документ Ви хочете бачити у ТД?
Відповідь:
Згідно пункту 11 статті 1 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" обов'язковому військовому обліку підлягають лише жінки, які придатні до проходження військової служби за станом здоров'я та віком і закінчили заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти та здобули медичну або фармацевтичну спеціальність. Якщо у вас в штаті працівники - жінки, що не підлягають обов'язковому військовому обліку ви подаєте лист довільної форми з зазначенням цієї інформації.
Дата відповіді:
11.03.2024 16:09
Відповідь надана
Підтвердження відсутності судимості
Номер:
98e4d2ccdac9472fba7e2358bb64dd5f
Дата опублікування:
08.03.2024 10:48
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці. Даний витяг повинен бути не пізніше 30 денної давності з дати подання тендерних пропозицій. є дискримінаційною та такою. що обмежує коло учасників, що можуть взяти участь у закупівлі. Чим гірший витяг отриманий за 31 день до дати подання тендерної пропозиції? Тим більше, що Ваша закупівля постійно переносить дати подачі. Внесіть зміни і виключіть дискримінаційну вимогу щодо датованості витягу МВС про відсутність судимості, інакше ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки на сьогоднішній день Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» в електронній формі формується безоплатно та в день подання відповідного запиту. Отримати даний витяг може кожна особа без обмежень.
Дата відповіді:
11.03.2024 16:10
Відповідь надана
Квіліфікаційні вимоги
Номер:
1f4f06c222634c6e9ca03011c6fc8868
Дата опублікування:
06.03.2024 16:37
Опис:
Шановний ЗАМОВНИК!
Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог.
Одним із головних нормативно-правових актів у сфері регулювання охоронної діяльності є Постанова КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960 ( із врахуванням змін) у якій чітко визначені кваліфікаційні вимоги до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
1. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
2. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
3. Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
4. документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку – (Відбулися зміни в законодавстві (наказ МОЗ від 18.04.2022 № 651 і постанова № 577 від 10.05.22), сертифікати нарколога і психіатра вже не видають, а видається довідка № 100-2/о (№ 100-1/о, № 100-3-о). З набуттям чинності постанови № 577 і наказу № 651 втратили чинність: постанова № 1238 від 06.11.1997, постанова № 1465 від 27.09.2000, наказ МОЗ № 12 від 17.01.2002.;
5. документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів - витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості";
6. документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку – Додаток 8 до п.2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій;
7. документ, що підтверджує набуття кваліфікації - Свідоцтво про присвоєнні (підвищення) робітничої кваліфікації;
8. відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
У зв’язку із наведеним Прошу Вас внести зміни до тендерної документації в розділі кваліфікаційних вимог до персоналу .
Відповідь:
Шановний учаснику, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області розглянула Ваше запитання та повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
07.03.2024 16:27
Відповідь надана
Вимога!
Номер:
157a31007b8b48ca8bd12ad7928894b8
Дата опублікування:
12.02.2024 16:04
Опис:
Шановний Замовнику, у ТД встановлено вимогу наявності в учасника договірних відносин із УПО у Львівській області. Ця вимога є дискримінаційною та такою, що як ми вважаємо, що прописана під потенційного переможця. Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми, як суб’єкт охоронної діяльності маємо власний пульт централізованого спостереження, працівників та автомобілі і можемо підключити Замовника на власний пульт, приймати і передавати сповіщення про тривогу з усіх об’єктів охорони через мережу інтернет по всій країні. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для реагування і тим паче укладати договори з Управління поліції охорони у Львівській області.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи свій транспорт, пункт спостереження та працівників.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори.
Також звертаємо увагу, що меморандум – це двостороння угода, тобто друга сторона, а саме Управління поліції охорони у Львівській області – може як погодитися укласти такий меморандум, так і відмовитися. Ми не маємо впливу на згоду чи незгоду поліції укласти такий договір співпраці.
Ми маємо ліцензію і цього достатньо, щоб надавати послуги охорони, в тому числі виїздами ГШР.
Якщо ви як Замовник передбачаєте реагування УПО, Ви можете самостійно укласти договір на реагування з УПО у Львівській області. Вимагаємо виключити з ТД вимогу щодо наявності договірних відносин на реагування учасника із УПО у Львівській області.
Відповідь:
Шановний учаснику, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області розглянула Вашу вимогу та за результатом її аналізу повідомляємо наступне:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області є замовником що здійснює нагляд та забезпечує функціонування об’єктів критичної інфраструктури, що потребує вжиття усіх можливих заходів безпеки, зважаючи на їх статус та запроваджений воєнний стан на території України. Вимога щодо надання сканкопії договору укладеному між учасником та управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області про надання послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі, є необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю (договору про надання охоронних послуг), що буде укладатися з Учасником-переможцем. Зокрема, при наданні послуг з охорони майна та громадського порядку на об’єкті замовника, можливе виникнення ситуацій, які вимагатимуть затримання, знешкодження та передання правоохоронним органам озброєних злочинців, своєчасного прибуття на об’єкт охорони наряду реагування. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності, на відміну від групи реагування поліції охорони, не наділений правом адміністративного затримання правопорушника. Натомість, групи реагування поліції охорони наділені, відповідно до норм Закону України «Про Національну поліцію», повноваженнями по фізичному і силовому припиненню протиправних дій зловмисників, по локалізації та процесуальному документуванню факту вчинених ними порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, режиму секретності, по запобіганню витоку відомостей, що становлять державну таємницю, та локалізації негативних наслідків протизаконних дій третіх осіб тощо. Згідно чинного законодавства лише персонал охорони наряду реагування поліції озброєний бойовою вогнепальною зброєю та оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони, що є надважливим фактором їх залучення, враховуючи ситуацію, яка склалася.
Укладення договору з Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області є необхідним для Учасників, для забезпечення оперативності доїзду на виклик, так як лише це Управління має дозвіл на використання синіх проблискових маячків, що відповідно скорочує час очікування оперативної бригади.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
Зазначена норма закону дозволяє будь-якому суб'єкту охоронної діяльності укладати договори з поліцією охорони на отримання від неї послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції на загрози щодо об'єктів охорони.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не ставиться вимога про наявність в учасника дозволів на наявність та використання вогнепальної зброї та інших засобів, які мають у своєму розпорядженні державні охоронні структури, а тому участь у тендері можуть взяти суб’єкти охоронної діяльності різних форм власності, чим забезпечується і рівна можливість взяти участь у закупівлі, і забезпечено укомплектованість спеціальними засобами охорони, якими має право користуватись лише УПО.
Управління поліції охорони у Львівській області є професійною спеціалізованою організацією, яка діє на засадах самофінансування, має розгалужену структуру і надає повний комплекс охоронних послуг.
Крім того, з огляду на зростання кількості злочинів із застосуванням вогнепальної зброї вимога Замовника щодо фізичного захисту своїх працівників, майна, а також самих охоронців персоналу охорони Учасника-переможця, які почасти не мають можливості протистояти озброєним нападникам, є цілковито виправданою.
Важливого значення набуває психологічна підготовка особового складу, спеціальна фізична та професійна натренованість та загартованість. За високої загальної підготовленості особового складу до дій в умовах воєнного стану навіть раптове, не прогнозоване виникнення надзвичайних ситуацій не поставить відповідне управління у складне становище.
Дата відповіді:
14.02.2024 12:07