-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з охорони об’єктів (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)»
Завершена
1 203 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 018.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 018.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2024 13:16 - 10.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі ««Послуги з охорони об’єктів (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) оприлюднив оголошення UA-2024-02-09-007212-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ««Послуги з охорони об’єктів (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 09 лютого 2024 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 20 лютого 2024 року о 11:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариство з обмеженою відповідальністю «САТИШ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме: Скаржник реалізує своє право на подання скарги.
Номер:
688d1f54d2034e22a9b8ccb721e585af
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-007212-a.b1
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі ««Послуги з охорони об’єктів (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) оприлюднив оголошення UA-2024-02-09-007212-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ««Послуги з охорони об’єктів (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Оголошення було опубліковано 09 лютого 2024 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 20 лютого 2024 року о 11:00.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариство з обмеженою відповідальністю «САТИШ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скаржник реалізує своє право на подання скарги.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.02.2024 10:56
- Додаток 2 - медичні нового зразка.pdf 16.02.2024 10:56
- Додаток 1 - власні авто, ПЦС та офіс.pdf 16.02.2024 10:56
- sign.p7s 16.02.2024 10:56
- рішення від 19.01.2024 № 2985.pdf 19.02.2024 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3504.pdf 27.02.2024 13:43
- рішення від 26.02.2024 № 3504.pdf 28.02.2024 14:15
- Пояснення по закупівлі UA-2024-02-09-007212-a.b1.docx 21.02.2024 13:52
- Пояснення.pdf 21.02.2024 13:52
- Протокольне рішення.pdf 04.03.2024 13:32
- Протокольне рішення.pdf 04.03.2024 13:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 11:38
Дата розгляду скарги:
26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2024 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №3504-р/пк-пз від 26.02.24 Замовником внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
02df6663d31949239b2c00158a6849e5
Заголовок пункту скарги:
Незаконна вимога тендерної документації
Опис заперечення:
І. У додатку 3 тендерної документації визначено наступну вимогу: Переможець повинен бути забезпечений обладнанням з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо), яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЩС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівський області (УПО). Переможець зобов'язаний :- за допомогою обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) повідомити органи поліції з метою забезпечення прибуття наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО).
У проекті договору містяться аналогічні наступні вимоги:
5.5.1. Забезпечення Виконавцем встановленого на Об’єктах пропускного режиму та припинення порушень громадського порядку на Об’єктах (в межах повноважень, наданих Виконавцю законодавством України). У разі масових порушень громадського порядку – негайного виклику на Об'єкт наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області та слідчо-оперативної групи поліції.
5.5.6. Вжиття заходів по затриманню сторонніх осіб у разі їх несанкціонованого проникнення на Об'єкт, в тому числі забезпечення прибуття наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області, а у разі якщо таких осіб декілька, негайного виклику слідчо-оперативної групи поліції.
У додатку 2 тендерної документації також визначено таку вимогу:
- обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо), яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО).
- сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
У проекті договору містяться аналогічні наступні вимоги:
5.5.1. Забезпечення Виконавцем встановленого на Об’єктах пропускного режиму та припинення порушень громадського порядку на Об’єктах (в межах повноважень, наданих Виконавцю законодавством України). У разі масових порушень громадського порядку – негайного виклику на Об'єкт наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області та слідчо-оперативної групи поліції.
5.5.6. Вжиття заходів по затриманню сторонніх осіб у разі їх несанкціонованого проникнення на Об'єкт, в тому числі забезпечення прибуття наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області, а у разі якщо таких осіб декілька, негайного виклику слідчо-оперативної групи поліції.
У додатку 2 тендерної документації також визначено таку вимогу:
- обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо), яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО).
- сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу щодо співпраці із Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Замовник закуповує послуги з охорони.
Даний вид діяльності проводиться на основі отриманої ліцензії МВС, Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов на провадження охоронної діяльності, та ніяких інших документів на провадження охоронної діяльності передбачених Законом - Учасник не повинен мати, в тому числі Договорів з УПО.
І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстремальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників національної поліції (УВАГА – не поліції охорони, яка є СПД та отримує прибуток, а саме НАЦІОНАЛЬНУ ПОЛІЦІЮ).
Учасники не мають укладати ніяких договорів з поліцією охорони ГУ НП у Львівській області з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі - це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом.
Хочемо наголосити ще раз, що ця вимога є дискримінацією, адже зупиняти правопорушення, включно із залученням групи затримання, і так є обов’язком Національної поліції. І викликати правоохоронців можна й без договору, зателефонувавши за номером 102 до поліції. Тож така умова лише обмежує коло потенційних постачальників.
Повідомляємо Вам, що в нас є власні транспортні засоби та власні групи реагування в достатній кількості, а також пульт централізованого спостереження, до якого ми можемо підключати наші об’єкти на території всієї України. Тому нам не потрібні додаткові сили для надання якісних послуг, і ми всі послуги можемо надавати самостійно.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком.
Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи свій транспорт, пункт спостереження та працівників.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
Окрім того, Управління поліції охорони у Львівській області (код ЄДРПОУ 40108887) є САМОСТІЙНОЮ юридичною особою, ТОБТО ЗАМОВНИК ФАКТИЧНО НАКАЗУЄ УЧАСНИКУ УКЛАСТИ ДОГОВІР З КОНКРЕТНИМ КОНТРАГЕНТОМ. Така ситуація є недопустимою. Якщо Замовник хочу укласти договір з УПО у Львівській області, то він може зробити це самостійно.
Нагадуємо, що згідно статті 6 Господарського кодексу України: Загальними принципами господарювання в Україні є:
забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання;
свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України;
обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави;
захист національного товаровиробника;
заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
Згідно статті 3 Цивільного кодексу України: Загальні засади цивільного законодавства
1. Загальними засадами цивільного законодавства є:
1) неприпустимість свавільного втручання у сферу особистого життя людини;
2) неприпустимість позбавлення права власності, крім випадків, встановлених Конституцією України та законом;
3) свобода договору;
4) свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом;
5) судовий захист цивільного права та інтересу;
6) справедливість, добросовісність та розумність.
Згідно статті 627 того ж самого Цивільного кодексу: Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Тобто для заключення договору з Управлінням поліції охорони у Львівській області потрібно волевиявлення двох сторін.
Таким чином, Управління поліції охорони є самостійним суб'єктом господарювання та заключення з ними договору НЕ залежить від потенційного учасника закупівлі.
І на останок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедур закупівель: UA-2021-12-02-005916-b: UA-2023-04-14-003385-a: UA-2023-02-06-007107-a.
Дана вимога ставить учасників, зокрема Скаржника, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників.
Саме тому вимога про співпрацю з Управлінням поліції охорони у Львівській області є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як ТОВ «САТИШ» не має договорів з поліцією охорони ГУ НП у Львівській області з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, і не повинно їх мати, натомість Скаржник має власні групи швидкого реагування та власний пульт централізованого спостереження.
Замовник закуповує послуги з охорони.
Даний вид діяльності проводиться на основі отриманої ліцензії МВС, Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов на провадження охоронної діяльності, та ніяких інших документів на провадження охоронної діяльності передбачених Законом - Учасник не повинен мати, в тому числі Договорів з УПО.
І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстремальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників національної поліції (УВАГА – не поліції охорони, яка є СПД та отримує прибуток, а саме НАЦІОНАЛЬНУ ПОЛІЦІЮ).
Учасники не мають укладати ніяких договорів з поліцією охорони ГУ НП у Львівській області з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі - це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом.
Хочемо наголосити ще раз, що ця вимога є дискримінацією, адже зупиняти правопорушення, включно із залученням групи затримання, і так є обов’язком Національної поліції. І викликати правоохоронців можна й без договору, зателефонувавши за номером 102 до поліції. Тож така умова лише обмежує коло потенційних постачальників.
Повідомляємо Вам, що в нас є власні транспортні засоби та власні групи реагування в достатній кількості, а також пульт централізованого спостереження, до якого ми можемо підключати наші об’єкти на території всієї України. Тому нам не потрібні додаткові сили для надання якісних послуг, і ми всі послуги можемо надавати самостійно.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком.
Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи свій транспорт, пункт спостереження та працівників.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
Окрім того, Управління поліції охорони у Львівській області (код ЄДРПОУ 40108887) є САМОСТІЙНОЮ юридичною особою, ТОБТО ЗАМОВНИК ФАКТИЧНО НАКАЗУЄ УЧАСНИКУ УКЛАСТИ ДОГОВІР З КОНКРЕТНИМ КОНТРАГЕНТОМ. Така ситуація є недопустимою. Якщо Замовник хочу укласти договір з УПО у Львівській області, то він може зробити це самостійно.
Нагадуємо, що згідно статті 6 Господарського кодексу України: Загальними принципами господарювання в Україні є:
забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання;
свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України;
обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави;
захист національного товаровиробника;
заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
Згідно статті 3 Цивільного кодексу України: Загальні засади цивільного законодавства
1. Загальними засадами цивільного законодавства є:
1) неприпустимість свавільного втручання у сферу особистого життя людини;
2) неприпустимість позбавлення права власності, крім випадків, встановлених Конституцією України та законом;
3) свобода договору;
4) свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом;
5) судовий захист цивільного права та інтересу;
6) справедливість, добросовісність та розумність.
Згідно статті 627 того ж самого Цивільного кодексу: Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Тобто для заключення договору з Управлінням поліції охорони у Львівській області потрібно волевиявлення двох сторін.
Таким чином, Управління поліції охорони є самостійним суб'єктом господарювання та заключення з ними договору НЕ залежить від потенційного учасника закупівлі.
І на останок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедур закупівель: UA-2021-12-02-005916-b: UA-2023-04-14-003385-a: UA-2023-02-06-007107-a.
Дана вимога ставить учасників, зокрема Скаржника, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників.
Саме тому вимога про співпрацю з Управлінням поліції охорони у Львівській області є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як ТОВ «САТИШ» не має договорів з поліцією охорони ГУ НП у Львівській області з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, і не повинно їх мати, натомість Скаржник має власні групи швидкого реагування та власний пульт централізованого спостереження.
×
-
Назва доказу:
Власні можливості реагування
-
Опис доказу:
Власні авто, ГШР, ПЦС та офіс
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - власні авто, ПЦС та офіс.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації всі вимоги, пов’язані з САМОСТІЙНОЮ юридичною особою Управління поліції охорони у Львівській області (код ЄДРПОУ 40108887) та виключити наступні пункти: У додатку 3 тендерної документації визначено наступну вимогу: Переможець повинен бути забезпечений обладнанням з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо), яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЩС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівський області (УПО). Переможець зобов'язаний :- за допомогою обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) повідомити органи поліції з метою забезпечення прибуття наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО). У проекті договору містяться аналогічні наступні вимоги: 5.5.1. Забезпечення Виконавцем встановленого на Об’єктах пропускного режиму та припинення порушень громадського порядку на Об’єктах (в межах повноважень, наданих Виконавцю законодавством України). У разі масових порушень громадського порядку – негайного виклику на Об'єкт наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області та слідчо-оперативної групи поліції. 5.5.6. Вжиття заходів по затриманню сторонніх осіб у разі їх несанкціонованого проникнення на Об'єкт, в тому числі забезпечення прибуття наряду швидкого реагування Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області, а у разі якщо таких осіб декілька, негайного виклику слідчо-оперативної групи поліції. У додатку 2 тендерної документації також визначено таку вимогу: - обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо), яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО). - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
Номер:
e6ac6590166a45e7aeb947bd5c8eeb01
Заголовок пункту скарги:
Вимога складена на основі нечинного законодавства
Опис заперечення:
ІІ. У додатку 1 тендерної документації визначено наступну вимогу: сканкопіями сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Зазначена вимога складена на підставі законодавства, яке втратило чинність, пояснюємо:
Психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю.
Нормативні акти, які регулюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів на сьогодні: - Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
З початком дії зазначених нормативно-правових актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних оглядів (за формою 122/о) (це те, що вимагає Замовник) втратили чинність.
У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 ( Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.ю2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Скаржник має документи нової форми, а саме - Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
Психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю.
Нормативні акти, які регулюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів на сьогодні: - Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
З початком дії зазначених нормативно-правових актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних оглядів (за формою 122/о) (це те, що вимагає Замовник) втратили чинність.
У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 ( Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.ю2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Скаржник має документи нової форми, а саме - Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
×
-
Назва доказу:
Документи нової форми
-
Опис доказу:
Медичні довідки нової форми
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 - медичні нового зразка.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу про надання: сканкопіями сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці) та замінити ї на вимогу: Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.