• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хліб пшеничний; Хліб житньо - пшеничний

Завершена

760 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 11 413.65 UAH
Період уточнення: 08.02.2024 16:08 - 06.03.2024 00:00
Відповідь надана

Просимо уточнити

Номер: 8f56b795043a40999219b1d73f154eb5
Дата опублікування: 12.02.2024 10:45
Опис: Предмет закупівлі - Хліб пшеничний вищого гатунку. Маса виробу - 0,6 кг чи можлива поставка товару з масою 0,65 кг?
Відповідь: Розмір потреби замовника розрахований в кратності показникам ваги однієї буханки, що зазначена в технічній документації, зміна даного параметру потягне за собою зміну загального обсягу закупівлі.
Дата відповіді: 12.02.2024 12:23
Відповідь надана

ISO EN 9001:2018.

Номер: 8fe30c1a012b418689b9b68d438e5d2f
Дата опублікування: 09.02.2024 15:09
Опис: Замовником вимагається надання учасником сертифікату ДСТУ ISO EN 9001:2018. Чи вважатиметься порушенням вимог замовника надання учасником замість сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікат "ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)" ?
Відповідь: відповідно до абзацу 2 частини 6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі": " Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством."
Дата відповіді: 09.02.2024 15:30
Відповідь надана

акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Номер: c15674fc07e14f33a1da1f0bb9a0f92c
Дата опублікування: 09.02.2024 12:03
Опис: Вимога замовника надати: акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України виданого на Учасника процедури не раніше грудня 2023 року; така вимога є дискримінаційною з привязкою до дати видачі грудень 2023 року. Просимо виключити дану вимогу з привязкою до видачі грудня 2023 року, оскільки учасник немає можливості за кілька днів пройти дане обстеження позапланово!
Відповідь: Вимога: не раніше грудня 2023 року, не обмежує Учасника в даті отримання акту, а тільки наголошує на тому, що акт має бути отриманий в період, що настав після грудня 2023р.
Дата відповіді: 09.02.2024 12:48
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: f2f89f689dbb4d3bb1548c1544afc8b5
Дата опублікування: 09.02.2024 11:18
Опис: Вимога щодо надання сертифікатів ІСО є такими що дискримінують потенційних учасників. Замовник вимагає: - скан-копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції: - ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT. ISO 9001:2015, IDT); - ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). сертифікат ІСО виданий акредитованою в НААУ установою є дискримінаційним, що вже не одноразово визнавалося АМК. Крім того, наявність сертифіката з приставкою EN є невиправденою та дискримінує учасників в яких наявний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018. без приставки EN однак діючий та акредитований НААУ. Прошу повносити зміни!
Відповідь: Шановний Учасник, “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обгрунтування або не є об’єктивно виправданими, сертифікати ISO демонструють надійність компанії, її відданість постійному підвищенню якості товарів, турботу про співробітників та клієнтів, купуючи товар від компанії, яка має сертифікати ISO, споживач може бути впевнений у його якості та безпеці для здоров'я та навколишнього середовища, отримати сертифікат ISO може будь-яка організація незалежно від її масштабів та сфери діяльності, тому вимагати від Учасників скан-копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції є обгрунтованою обов’язковою умовою. Ви звертаєтесь з проханням: "Прошу повносити зміни!", проте з Вашого повідомлення важко зрозуміти які саме: спочатку Ви вказуєте на те, що: "сертифікат ІСО виданий акредитованою в НААУ установою є дискримінаційним, що вже не одноразово визнавалося АМК", проте визнання АМКУ вимог тендерної документації дискримінаційними залежить від багатьох факторів, і велику роль в цьому відіграє подання і зміст пояснення від Замовника, сам факт логічного обгрунтування вказаних вимог тендерної документації, в другій частині Вашого повідомлення написано: "Крім того, наявність сертифіката з приставкою EN є невиправденою та дискримінує учасників в яких наявний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018. без приставки EN однак діючий та акредитований НААУ.", з чого можна зрозуміти, що Ви маєте сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018. без приставки EN, і цілком логічно, готові надати його скановану копію, що саме по собі заперечує Ваше визнання дискримінаційною вимогу про надання скан-копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції вцілому. Складається враження, що Ваші повідомлення мають на меті привести в відповідність вимоги нашої тендерної документації до наявних у Вас документів, що ніяким чином не вплине на розширення кола добросовісних Учасників, які можуть постачати якісну продукцію.
Дата відповіді: 09.02.2024 14:31
Відповідь надана

експлуатаційний дозвіл

Номер: e09b93df4bda41db85be3fbca7d2d7c2
Дата опублікування: 09.02.2024 11:07
Опис: Вимога замовника: 5. Копія Експлуатаційного дозволу на право провадження визначених видів господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (виданий на ім’я учасника). не відповідає чинному законодавству України, експлуатаційний дозвіл не потрібен для виробництва хліба. Хліб не містить продуктів тваринного походження.
Відповідь: Щодо даної вимоги Уповноваженою особою Замовника готуються зміни до Тендерної документації, планова дата публікації яких 12.02.2024року
Дата відповіді: 09.02.2024 14:43
Відповідь надана

Проміжок часу для приймання-передачі товару

Номер: 5422f3f9eb5f4750b00b09b54f2d855f
Дата опублікування: 09.02.2024 10:38
Опис: Просимо розширити - збільшити строк (проміжок часу) для доставки товару. 30 хв що вказані в тендерній документації є такими що скорочують кількість можливих учасників, обмежують конкуренцію, що в свою чергу порушує принцип публічних закупівель - максимальна економія та ефективність. В противному випадку будемо змушені звертатися в антимонопольний комітет для оскарження умов закупівлі
Відповідь: Шановний Учасник! Дана вимога, що стосується часового інтервалу і графіку поставки зумовлена специфікою роботи закладу охорони здоров’я, всі продукти, що використовуються для приготування складових меню повинні бути свіжими, в тому числі дана вимога стосується хліба, термін зберігання якого не повинен перевищувати 24 години, що унеможливлює постачання хліба в суботу для харчування пацієнтів в неділю, а щоденний часовий інтервал з 08:30 до 09:00 зумовлений графіком працівників та необхідністю подачі сніданку пацієнтам до 9 години 00 хвилин щоденно без вихідних.
Дата відповіді: 09.02.2024 11:38
Відповідь надана

графік поставки

Номер: f9554f0fc91b44e692f29b52b668f0aa
Дата опублікування: 08.02.2024 16:21
Опис: Д о б р и й д е н ь . Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) . Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ? Д Я К У Ю .
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Інформація про графік доставки чітко прописана в проекті договору та додатку №3 до Тендерної документації, а саме: щоденно в часовому інтервалі від 08 год. 30 хв. до 9 год. 00 хв, ця фраза означає - щоденно, включно з вихідними і святковими днями.
Дата відповіді: 09.02.2024 09:25