• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

Торги не відбулися

20 079 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 395.00 UAH
Період уточнення: 07.02.2024 14:46 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана

щодо умов ТД

Номер: 6b19cd6a9a9e419bbe6d2b8e0ab3e07c
Дата опублікування: 13.02.2024 10:31
Опис: Доброго дня. Шановний Замовник, відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати дозвіл виданий «Держгірпромнагляд» або «Держпраці» згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа та/або транспортування контейнерів, балонів із зрідженим газом (рідкий хлор). У разі залучення Учасником перевізника для поставки хлору рідкого, такий дозвіл надається і на перевізника. Питання безпеки при перевезення небезпечних вантажів в Україні регулюється, зокрема, нормами наказу МВС України № 656 від 04.08.2018 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", Закону України "Про дорожній рух". Основними документами, які дозволяють здійснювати перевезення небезпечних вантажів є свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів, а для водіїв - свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія. Відповідно до статті 19 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" встановлено вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі. Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється 6 територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення. Жоден з вищезазначених нормативно-законодавчих актів не вимагає від суб'єктів господарювання, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів, отримувати додаткові дозвільні документи на експлуатацію транспортних засобів при здійсненні перевезення (транспортування) небезпечних речовин. Таким чином, відповідно до вимог чинного в Україні законодавства перевезення (транспортування) небезпечних вантажів не потребує отримання копії дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин) та/або транспортування контейнерів, балонів із зрідженим газом, та наше підприємство не може змусити своїх перевізників отримати документи, які не передбачені діючим законодавством. Більш того, наше підприємство на пряму не взаємодіє із об’єктами підвищеної небезпеки, оскільки місцем відвантаження є саме місцезнаходження Замовника. Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не віднесено вищевказані дозволи до переліку дозвільних документів. Відсутність зазначеного документу при перевезенні досліджувалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та знайшло своє відображення в рішенні № 2828-р/пк-пз від 08.03.2023 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-21-009155-a та в рішенні від 21.12.2023 № 20657 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-07-010286-a, якими зобов’язано замовника внести зміни до документації.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Правил охорони праці при виробництві, зберіганні та застосуванні хлору (наказ Держкомітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду від 12.03.2010р. №56), суб'єкт господарської діяльності, який має намір розпочати (продовжити) роботи підвищеної небезпеки або експлуатацію об'єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, повинен отримати дозвіл відповідно до Порядку видачі дозволів Державним комітетом з нагляду за охороною праці та його територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.10.2003 N 1631. Постанову КМУ від 15.10.2003 №1631 замінює постанова КМУ від 26.10.2011 №1176. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Отже, чинне законодавство передбачає отримання дозволів Держпраці для транспортування рідкого хлору. Хлор рідкий має ІІ клас небезпеки (токсичності) згідно ДСТУ 12.1.007, відноситься до сильнодіючих отруйних речовин, а відповідно, необхідно дотримуватися запобіжних заходів та правил охорони праці не лише під час його експлуатації, а і під час його транспортування. Стосовно посилання на рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, то вони стосувались процедур закупівлі гіпохлориту натрію. Можливо, для транспортування гіпохлориту натрію даний дозвіл не є обов’язковим, але вимога про надання копії дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин) та/або транспортування контейнерів, балонів із зрідженим газом в тендерній документації встановлена саме для хлору рідкого.
Дата відповіді: 13.02.2024 15:15
Відповідь надана

вимоги в технічній частині ТД

Номер: 32ba4284b11e455ea170f2296e3134fb
Дата опублікування: 09.02.2024 14:22
Опис: Шановний замовник, вимога в технічній частині (Додаток 2 ТД) щодо Гідроксихлорид алюмінію (надати діючий стандарт на виробництво запропонованого Товару та зміни до них) трактується нами як обов’язкове надання змін до стандарту. Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, що пропонують Гідроксихлорид алюмінію за стандартом, який не містить змін до нього. Просимо усунути невідповідність в цій частині та внести відповідні зміни до ТД
Відповідь: Шановний учасник, з приводу Вашого питання роз’яснюємо: якщо пропонується до закупівлі товар, який виготовлений за стандартом без змін, то подається лише стандарт. Якщо пропонується до закупівлі товар, який виготовлений за стандартом зі змінами, то подається стандарт та зміни до нього
Дата відповіді: 12.02.2024 16:33
Відповідь надана

вимоги в технічній частині ТД

Номер: b2c25e39f09b4a5487f38a5c3101c051
Дата опублікування: 09.02.2024 14:22
Опис: Шановний замовник, вимога в технічній частині (Додаток 2 ТД) щодо Гіпохлориту натрію марки «А» (п 3.4. Щодо товару має бути отриманий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, який видано Учаснику) є дискримінаційною по відношенню до учасників, що мають можливість запропонувати товар не гіршої якості, мають Висновки експертизи на гіпохлорит натрію різних марок відповідно до нормативних документів на його виготовлення з підтвердженням застосування для знезараження в системі питного водопостачання. Але, на нашу думку, саме таке формулювання наведене у тендерній документації «виданий на Учасника», має дискримінаційний характер, що суттєво обмежує конкуренцію та дозволить в майбутньому відхилити тендерну пропозицію інших учасників ринку у зв’язку з тим, що вони не відповідають вимогам тендерної документації. Більш того, Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми заперечуємо проти таких дискримінаційних умов Тендерної документації Замовника, а також наголошуємо, що Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а вищезазначені умови Тендерної документації, створюють не добросовісні умови і сприяють «так званому просуванню потрібних компаній, з потрібними документами». 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено. А тому даний висновок як обов’язковий документ скасовано. Тому пункт в Тендерної документації, про те що потрібно подати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар є незаконним, тим паче з певними вимогами до його змісту. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За таких обставин, керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" та абзацу третього пункту 54 Особливостей, Замовник може вносити зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Тому, просимо видалити вищезазначений пункт та перезатвердити тендерну документацію у вигляді нової редакції та оприлюднити її зі змінами
Відповідь: Шановний Учасник. Замовником була опрацьована та перезатверджена тендерна документація, відповідні зміни будуть внесені до Додатку 2 до тендерної документації
Дата відповіді: 12.02.2024 16:32
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: 82acedfc6a1947078419609cf33b987a
Дата опублікування: 09.02.2024 14:20
Опис: Шановний замовник, вимога в кваліфікаційній частині (Додаток 1: Документи про підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. 1.1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані аналогічні договори (не менше одного). З підтвердженням повного виконання таких договорів/ру (накладна, акт, тощо.)) передбачає надання аналогічного договору саме на РОБОТИ. Предметом закупівлі є ТОВАРИ. Просимо усунути невідповідність в цій частині та внести відповідні зміни у ТД
Відповідь: Шановний Учасник, замовником була допущена технічна помилка. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 12.02.2024 16:31