• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

Торги не відбулися

20 079 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 395.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2024 14:46 - 14.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: e4bc1a43e0244dbdaf87617ec10d796e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-009822-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2024 16:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.07.2024 17:02
Автор: ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ", Віктор Двойнішніков +380734225150 zakupki@chemreagent.dp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1db0214e52ce49ffa88bcd85a3e5f4eb
Заголовок пункту скарги: Скарга на дії Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 07.02.2024 року Комунальне підприємство «ЧЕРНІВЦІВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) UA-2024-02-07-009822-a Основні неорганічні хімічні речовини (далі – закупівля).
За результатами аукціону розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 19.02.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
-ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» (далі – Скаржник);
-ТОВ «Гідрохім».
Рішенням уповноваженої особи Замовника №285 від 18.06.2024р. відхилено тендерну пропозицію Скаржника у зв’язку з тим, що станом на 18.06.2024 строк дії тендерної пропозиції сплив.
Скаржник вважає, що зазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою.
Детально ознайомившись із вищезазначеним рішенням вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Хімреагент» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке вимагалося).
У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевий строк подання Пропозицій 17 лютого 2024 00:00.
26 лютого 2024 року через електронну систему закупівель була подана скарга Скаржника від 26 лютого 2024 №UA-2024-02-07-009822-a.a2 щодо порушення Замовником (на думку Скаржника) порядку проведення Процедури закупівлі, в якій, зокрема, просив зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення його Пропозиції та рішення про визначення переможця.
За результатами розгляду скарги було прийняте відповідне рішення від 07.03.2024 № 4297-р/пк-пз, відповідно до якого було зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця.
Тобто, строк між датою початку розгляду скарги та прийняттям рішення становить 11 днів.
25 березня 2024 року через електронну систему закупівель була подана скарга Скаржника від 25 березня 2024 №UA-2024-02-07-009822-a.c3 щодо порушення Замовником (на думку Скаржника) порядку проведення Процедури закупівлі, в якій, зокрема, просив зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення його Пропозиції та рішення про визначення переможця.
За результатами розгляду скарги було прийняте відповідне рішення від 04.04.2024 №6063-р/пк-пз, відповідно до якого було зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця.
Тобто, строк між датою початку розгляду скарги та прийняттям рішення становить 11 днів.
10 травня 2024 року через електронну систему закупівель була подана скарга ТОВ «Гідрохім» від 10 травня 2024 №UA-2024-02-07-009822-a.a4 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, в якій, зокрема, просив зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Скаржника переможцем закупівлі.
За результатами розгляду скарги було прийняте відповідне рішення від 21.05.2024 №8922-р/пк-пз, відповідно до якого було зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Скаржника.
Тобто, строк між датою початку розгляду скарги та прийняттям рішення становить 12 днів.
Загальний строк розгляду скарг по закупівлі становить 34 дні.
Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до пункту 67 Особливостей розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Отже, строк дії тендерних пропозицій зупиняється на період розгляду скарг Органом оскарження не залежно від суб’єкту подання скарги. Іншого Закон не містить.
Як зазначалось вище, загальний строк розгляду скарг по даній Закупівлі після розкриття тендерних пропозицій становив 34 дні, а тому на строк дії тендерних пропозицій продовжується на такий строк, тобто до 20 липня 2024року (включно).
Отже, Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію Скаржника 18.06.2024 у зв’язку з закінчення строку дії тендерної пропозиції.
Аналогічний строк розрахунку дії тендерної пропозиції викладено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4748-р/пк-пз від 25.05.2022 під час розгляду скарги від 13 травня 2022 № UA-2021-12-20-001009-c.c6? посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-20-001009-c
Щодо твердження Замовника про те, що ми самі не надали повідомлення про продовження строку тендерної пропозиції, то слід зазначити, що в електронній системі закупівель така технічна можливість відсутня. Більш того, Замовник не звертався до нашого підприємства з пропозицією про продовження строку дії тендерної пропозиції.
Замовник навмисно затягував проведення закупівлі та не виконував одразу рішення Органу оскарження, що свідчить про порушення принципів проведення закупівель, зокрема на об’єктивний розгляд тендерної пропозиції Скаржника.
А весь час в період з лютого 2024 року укладав прямі договори по нагальній потребі затягуючи проведення закупівлі, не маючи для цього правових підстав.
Таким чином, всі вище вказані факти свідчать про те, що Замовник порушує принцип об’єктивності та рівного ставлення до учасників закупівлі, в тому числі принципу максимальної економії.
Отже, Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на вище вказаній підставі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених вище, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей. Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 1dafe03f4eaa49789cd3a0bcde3dce1d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-009822-a.a4
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення заамовника про визначення переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2024 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.05.2024 18:48
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2024 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 06.05.2024 №223 (далі – Рішення), згідно з згідно з яким визначено переможця процедури Закупівлі – Учасника ТОВ «Хімреагент» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону, частини 1 статті 33 Закону, пункту 49 Особливостей. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 21.05.2024 № 8922-р/пк-пз зобов’язано КП «Чернівціводоканал» скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ХІМРЕАГЕНТ (далі - Рішення) переможцем процедури закупівлі — "Основні неорганічні хімічні речовини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-07-009822-a. ВИРІШЕНО: Скасувати Рішення від 06.05.2024 №223 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ХІМРЕАГЕНТ переможцем процедури закупівлі — "Основні неорганічні хімічні речовини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-07-009822-a згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2024 № 8922-р/пк-пз. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ", Філатова Олена 380685096002 tovgidrohim@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e77208740e534553acf3776cc4395652
Заголовок пункту скарги: Переможцем не виконано умови тендерної документації
Опис заперечення: Переможцем процедури закупівлі не надано договір надання транспортних послуг на перевезення небезпечних вантажів, що передбачалось умовами тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «Хімреагент» не відповідає встановленим вимогам в Додатку 2 в цій частині, а саме не надано договору про надання транспортних послуг на перевезення небезпечних вантажів. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерної пропозиції Переможця та визначення її такою , що відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: ac4a164032824089957eded37e215354
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-009822-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.03.2024 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2024 14:58
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2024 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 20.03.2024 №141 (далі – Рішення- 1), згідно з яким тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Хімреагент» відхилено на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів) та згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей. Також під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 21.03.2024 №142 (далі – Рішення- 2), згідно з яким визначено переможця процедури Закупівлі ТОВ «Гідрохім» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону, частини 1 статті 33 Закону, пункту 49 Особливостей. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 № № 6063-р/пк-пз зобов’язано КП «Чернівціводоканал» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ХІМРЕАГЕНТ (Рішення -1) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОХІМ" (Рішення -2) переможцем процедури закупівлі — "Основні неорганічні хімічні речовини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-07-009822-a.. ВИРІШЕНО: Скасувати Рішення – 1 від 20.03.2024 №141 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ХІМРЕАГЕНТ та скасувати Рішення -2 від 21.03.2024 №142 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОХІМ" переможцем процедури закупівлі — "Основні неорганічні хімічні речовини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-07-009822-a згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 № № 6063-р/пк-пз. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ", Віктор Двойнішніков +380734225150 zakupki@chemreagent.dp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 48cfea0be05b48ed8c7ff5612dedaa7f
Заголовок пункту скарги: 07.02.2024 року Комунальне підприємство «ЧЕРНІВЦІВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) UA-2024-02-07-009822-a Основні неорганічні хімічні речовини (далі – закупівля). За результатами аукціону розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 19.02.2024 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: -ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» (далі – Скаржник); -ТОВ «Гідрохім» (далі – Переможець). Рішенням уповноваженої особи Замовника №141 від 20.03.2024р. відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Рішенням уповноваженої особи Замовника №142 від 20.03.2024р. визначено переможцем закупівлі ТОВ «Гідрохім» та прийнято рішення укласти з ним договір. Скаржник вважає, що зазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції СКаржника, яке прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою. Також, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця Закупівлі.
Опис заперечення: Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі п.п. 1 п. 44 Особливостей вказано:
«…У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімреагент» наданий файл «копія Договір поставки хлору.pdf», в якому міститься копія договору на поставку хлору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. між ТОВ «Хімреагент» та ТОВ «Зовнішагротранс-1» (далі - Договір); файл «Лист- пояснення щодо поставки товару. pdf», в якому міститься лист-пояснення щодо поставки товару вих. №02/209/ХР від 14.02.2024р. з інформацією про те, що поставка товару (хлор рідкий в контейнерах 55 тонн та хлор рідкий в балонах 4 тонн) на адресу замовника буде поставлятись на підставі договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. укладеного з ТОВ «Зовнішагротранс-1»; файл «Гарантійний лист спецавтотранспорт хлор. pdf», в якому міститься інформація про те, що доставка товару до місця відвантаження буде здійснюватись на підставі договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. укладеного з ТОВ «Зовнішагротранс-1».
Замовник звернувся до ТОВ «Зовнішагротранс-1» із запитом про отримання інформації від 14.02.2024 року вих. №05/831 (додається) для підтвердження вищезазначеної інформації.
У відповідь на цей запит ТОВ «Зовнішаагротранс-1» надав відповідь від 15.03.2024р. № 15/03-1 (додається). Згідно з цим документом підтверджено, що постачання хлору рідкого в контейнерах в кількості 55 тон та хлору рідкого в балонах в кількості 4 тони (балони по 50 кг) на об’єкти КП «Чернівціводоканал» згідно договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. укладеного між ТОВ «Хімреагент» та ТОВ «Зовнішагротранс-1» здійснюватись не буде.
Таким чином, Учасник надав недостовірну інформацію щодо постачальника хлору рідкого та суб’єкта господарювання, яким буде здійснюватись поставка товару.
Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі».
Скаржник не погоджується з доводами Замовника виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації розділу 3 «Хлор рідкий в контейнерах та балонах» для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:
4.Учасник, який не являється виробником хлору рідкого повинен надати копію договору з заводом-виробником та/або постачальником хлору рідкого в контейнерах та балонах по 50 кг., який діє до кінця 2024р.
Отже, єдиною вимогою в частині надання договору це є його строк дії – до кінця 2024р., будь-яких інших вимог до його змісту тендерна документація не містить.
Скаржником надано договір поставки від 26.12.2022 №227-092-АХ22 (файл «копія Договір поставки хлору.pdf») відповідно до якого постачальник передає у власність покупця товар (хлор рідкий в контейнерах та балонах) зі специфікаціями (додаток 1 та додаток 2 до договору).
Додатковою угодою №2 від 29.09.2023 продовжено строк дії договору поставки від 26.12.2022 №227-092-АХ22 до 31.12.2024р. та уточнено об’єм балонів, якими здійснюється поставка.
Отже, Скаржником виконано вимогу тендерної документації в цій частині та надано договір із постачальником, який діє до 31.12.2024 з невід’ємними частинами. Вимог щодо зазначення кількості товару (хлору) та його тари документація, отримувача товару, кінцевого споживача тендерна документація не містить. Як і не містить вимоги про підтвердження факту поставки від заводу-виробника та/або постачальника хлору шляхом надання будь-яких листів Замовнику закупівлі або їх згоди на поставку товару.
Згідно з ч. 1 ст. 712 Цивільного кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Згідно з ст. 655 Цивільного кодексу України, за договором купівлі - продажу одна сторона (продавець) передає або зобов’язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов’язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Відповідно до ч.ч. 1 та 2 ст. 692 ЦК України, покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Покупець зобов'язаний сплатити продавцеві повну ціну переданого товару.
Виходячи з норм ст. 526 Цивільного кодексу та ст. 193 Господарського кодексу зобов’язання мають виконуватися сторонами належним чином згідно з умовами договору, вимогами кодексів та інших актів законодавства, а за відсутності таких умов та вимог – відповідно до звичаїв ділового обороту чи інших вимог, які традиційно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх необхідних заходів для належного виконання нею зобов’язань.
Таким чином, наданий ТОВ «Зовнішагротранс-1» лист від 15.03.2024р. № 15/03-1 не може змінювати взяті Сторонами зобов’язання щодо поставки товару та змінювати договірні відносини в односторонньому порядку. Підстави для одностороннього розірвання договору визначені діючим законодавством України.

Відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Також, слід зазначити, що в листі ТОВ «Зовнішагротранс-1» від 15.03.2024р. № 15/03-1 не зазначає про відсутність договірних відносин, а навпаки підтверджує факт укладення договору. Виконання умов договору щодо поставки товар є виключно компетенцією Скаржника та ТОВ «Зовнішагротранс-1». Також, Замовник не запитував про достовірність інформації (тобто, факту укладення договору), а навмисно запитував чи буде ТОВ «Зовнішагротранс-1» здійснювати поставку хлору рідкого в контейнерах в кількості 55 тон та хлору рідкого в балонах в кількості 4 тони (балони по 50 кг) на об’єкти КП «Чернівціводоканал». Хоча, постачальником для Замовника закупівлі є саме Скаржник і постачання товару від ТОВ «Зовнішагротранс-1» буде здійснюватися Скаржнику, а не Замовнику закупівлі.
Наданий лист ТОВ «Зовнішагротранс-1» викликає сумнів у Скаржника щодо його достовірності, оскільки в рішенні про відхилення Замовник зазначає про запит від 14.02.2024 вих. 05/831, а до рішення про відхилення долучив запит з іншою датою 14.03.2024р.
При цьому, лист ТОВ «Зовнішагротранс-1» від 15.03.2024р. № 15/03-1 не є складовою частиною тендерної пропозиції Скаржника.
Щодо правової підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі п.п.1 п. 44 Особливостей.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Отже, для того щоб відхили тендерну пропозицію на цій підставі та визначити подану інформацію недостовірною, Замовник повинен був передбачити надання такої інформації та така інформація повинна бути суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Однак, Замовник вимагав лише надання договору з заводом-виробником та/або постачальником хлору рідкого в контейнерах та балонах по 50 кг., який діє до кінця 2024р. Даний документ надано Скаржником. Інших документів для підтвердження факту наявності договірних відносин та підтвердження постачання Замовник не вимагав.
Твердження про те, що «Учасник надав недостовірну інформацію щодо постачальника хлору рідкого та суб’єкта господарювання, яким буде здійснюватись поставка товару» взагалі нічим не підтверджено, оскільки факт укладання договору діючим постачальником хлору не спростовується, як і не спростовано даний факт Замовником закупівлі. Також, не спростовано той факт, що ТОВ «Зовнішагротранс-1» є постачальником хлору для Скаржника. Замовник не вимагав надання інформації щодо постачальника хлору рідкого та суб’єкта господарювання, яким буде здійснюватись поставка товару, а вимагав лише надати договір з постачальником, який надано Скаржником.
При цьому, викликає сумнів доцільність дій Замовника щодо повторного направлення запиту лише одному постачальнику з одним й тим самим питанням. І саме на підставі листа ТОВ «Зовнішагротранс-1» Замовник повторно відхиляє пропозицію Скаржника.
Факт подання договору вже встановлювалось та досліджувалось в Рішенні №4297-р/пк-пз від 07.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ХІМРЕАГЕНТ" від 26 лютого 2024 №UA-2024-02-07-009822-a.a2
А тому, Замовник закупівлі навмисно затягує факт укладання договору з нашим підприємством та нівелює суть проведення публічних закупівель з метою укладення договору з діючим постачальником.
Так, після оголошення даної закупівлі 07.02.2024 Замовник уклав прямий договір без використання електронної системи закупівель на постачання Гідроксихлорид алюмінію саме з ТОВ «Гідрохім», якого Замовник обрав переможцем безпідставно відхиливши нашу пропозицію:
- номер в ProzorroUA-2024-03-12-004325-a, договір від 06.03.2024р. №225/01/1.
При цьому, ми як учасник закупівлі надали найбільш економічно вигідну пропозицію і Замовник не звертався до нас з ціновою пропозицію для постачання товару, хоча був усвідомлений про те, що наше підприємств поставить товар за більш нижчу ціну.
Таким чином, всі вище вказані факти свідчать про те, що Замовник порушує принцип об’єктивності та рівного ставлення до учасників закупівлі, в тому числі принципу максимальної економії.
Отже, Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на вище вказаній підставі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених вище, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Оскільки Замовником протиправно відхилено пропозицію Скаржника, то рішення про визначення переможця підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 112e914b65114dc58c66ffd49951d441
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-009822-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2024 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.03.2024 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 4297-р/пк-пз від 07.03.2024 –скасувати рішення №84 від 21.02.2024 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ХІМРЕАГЕНТ" та рішення №85 від 21.02.2024 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОХІМ" переможцем процедури закупівлі — "Основні неорганічні хімічні речовини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-07-009822-a.
Автор: ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ", Віктор Двойнішніков +380734225150 zakupki@chemreagent.dp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e4d0cf59d71641c8b38fda8a98730207
Заголовок пункту скарги: Детально ознайомившись із вищезазначеним рішенням вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Хімреагент» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі.
Опис заперечення: Першою підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано:
«У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімреагент» наданий файл «копія Договір поставки хлору.pdf», в якому міститься копія договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. між ТОВ «Хімреагент» та ТОВ «Зовнішагротранс-1» (далі - Договір).
Відповідно до п.2.1. Договору, Постачальник передає у власність Покупця товар (Хлор рідкий (СА8 7782-50-5) в контейнерах та балонах) у кількості та за ціною, що зазначена у специфікаціях, які є його невід'ємною частиною цього договору. У Додатку 1 до Договору (специфікація) вказується кількість хлору рідкого (СА8 7782-50-5) в контейнерах 40 т. та зазначається ціна за одиницю товару (прихована учасником). В додатковій угоді до Договору №2 від 29.09.2023 року в п. 1 вказано, що Сторони дійшли згоди змінити ціну товару з 01.10.2023р. В п.2 додаткової угоди №2 вказано, що Сторони прийшли до взаємної згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Постачальник передає у власність Покупця товар (Хлор рідкий (СА8 7782-50-5) в контейнерах та балонах по 50 кг.) у кількості та за ціною, що зазначена у специфікаціях, які є невід’ємною частиною цього договору». В той же час, сама додаткова угода не містить згадуваних специфікацій в новій редакції. Оскільки, статус невід’ємних додатків передбачає нерозривний зв’язок таких частин із договором та зумовлює їх спільне надання, то тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим вимогам в Додатку 2 в цій частині.
Зокрема, відповідно до вимог тендерної документації, хлор рідкий в контейнерах закуповується у кількості 55 т. Учасником надано Додаток 1 до Договору від 26.12.2022р., в якому міститься обов'язок Постачальника поставити ТОВ «Хімреагент» 40 т. хлору рідкого в контейнерах, що також не підтверджує відповідність предмета закупівлі кількісним характеристикам».
Скаржник не погоджується з доводами Замовника виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації розділу 3 «Хлор рідкий в контейнерах та балонах» для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:
4.Учасник, який не являється виробником хлору рідкого повинен надати копію договору з заводом-виробником та/або постачальником хлору рідкого в контейнерах та балонах по 50 кг., який діє до кінця 2024р.
Отже, єдиною вимогою в частині надання договору це є його строк дії – до кінця 2024р., будь-яких інших вимог до його змісту тендерна документація не містить.
Скаржником надано договір поставки від 26.12.2022 №227-092-АХ22 (файл «копія Договір поставки хлору.pdf») відповідно до якого постачальник передає у власність покупця товар (хлор рідкий в контейнерах та балонах) зі специфікаціями (додаток 1 та додаток 2 до договору).
Додатковою угодою №2 від 29.09.2023 продовжено строк дії договору поставки від 26.12.2022 №227-092-АХ22 до 31.12.2024р. та уточнено об’єм балонів, якими здійснюється поставка.
Отже, Скаржником виконано вимогу тендерної документації в цій частині та надано договір із постачальником, який діє до 31.12.2024 з невід’ємними частинами. Вимог щодо зазначення кількості товару (хлору) та його тари документація не містить
Таким чином, Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на вище вказаній підставі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Отже, Замовник протиправно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції, у зв’язку з чим порушив наші права та інтересе пов’язані з участю у закупівлі.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та про відхилення нашої пропозиції, та вважає такі рішення Замовника незаконними, протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 18a230735145463abe780b3a25d0e9fb
Заголовок пункту скарги: Детально ознайомившись із вищезазначеним рішенням вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Хімреагент» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі.
Опис заперечення: Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано:
«У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімреагент» наданий файл «Гарантійний лист спецавтотранспорт хлор.pdf», в якому міститься Гарантійний лист №02/207/ХР -від 14.02.2024р., в якому зазначено, що доставка товару до місця відвантаження буде здійснюватись ТОВ «Зовнішагротранс-1» на підставі договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімреагент» наданий файл «копія Дозвіл.pdf», в якому міститься дозвіл Держпраці №110.20.21, яким дозволяється експлуатувати (застосовувати) устаткування, пов’язане з зберіганням, транспортуванням, застосуванням, небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, а саме контейнери та балони із зрідженим газом (хлор).
Отже, умова про надання дозволу на перевізника Учасником виконано, проте, умова щодо надання відповідного дозволу на Учасника - не виконана. Вимога тендерної документації «У разі залучення Учасником перевізника для поставки хлору рідкого, такий дозвіл надається і на перевізника», тобто передбачає надання дозволу і на учасника і на перевізника».
Скаржник не погоджується з доводами Замовника виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації розділу 3 «Хлор рідкий в контейнерах та балонах» для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:
5. Дозвіл виданий «Держгірпромнагляд» або «Держпраці» згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа та/або транспортування контейнерів, балонів із зрідженим газом (рідкий хлор). У разі залучення Учасником перевізника для поставки хлору рідкого, такий дозвіл надається і на перевізника.
Отже, тендерна документація не містить вимог щодо того на кого має бути виданий вищевказаний дозвіл: на учасника чи на власника устаткування, чи постачальника товару. А лише передбачено, що у разі залучення перевізника для поставки хлору рідкого такий дозвіл надається і на перевізника.
В складі тендерної пропозиції нашим підприємством надано:
-лист-пояснення № 02/209/ХР від 14.02.2024 р. (файл «Лист-пояснення щодо поставки товару.pdf») в якому зазначено:
«Цим листом ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» (надалі - учасник) в особі директора Двойнішнікова В.М. (надалі - Службова (посадова) особа), повідомляємо, що поставка товару (хлор рідкий в контейнерах 55 тонн та хлор рідкий в балонах 4 тонн) на адресу Замовника буде поставлятись на підставі договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. укладеного товариством з обмеженою відповідальністю «Зовнішагротранс-1».
Відповідно до п. 3.2 Договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. пункт (місце) поставки визначається згідно заявок Покупця. Датою поставки товару вважається дата підписання сторонами видаткової накладної.
Таким чином, товар буде постачатись ТОВ ««Зовнішагротранс-1 до місця поставки товару: Чернівецька область, Заставнівський район, село Вікно, 2-й підйом водогін Дністер-Чернівці (транспортні витрати входять до вартості товару)».
-договір поставки №227-092-АХ22 від 26.12.2022 (файл «копія Договір поставки хлору.pdf) укладений з ТОВ «Зовнішагротранс-1» відповідно до якого постачальник передає у власність покупця товар (хлор рідкий). Даний договір з урахуванням змін діє до 31.12.2024р.;
-дозвіл Держпраці №110.20.21 (файл «копія Дозвіл.pdf») виданий на постачальника хлору ТОВ «Зовнішагротранс-1», яким дозволяється експлуатувати (застосовувати) устаткування, пов’язане з зберіганням, транспортуванням, застосуванням, небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, а саме контейнери та балони із зрідженим газом (хлор), тобто саме на те підприємство, яке буде використовувати та транспортувати устаткування до місця поставки (Чернівецька область, Заставнівський район, село Вікно, 2-й підйом водогін Дністер-Чернівці), що прямо дозволено тендерною документацією.
Порядок видачі територіальним органом Держпраці дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульовано положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (далі - Постанова № 1107).
Відповідно до п. 6 Постанови № 1107 дозвіл видається:
-роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А Додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України віД 3 лютого 2021 р. № 77;
-виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов 'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 1 Групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, до устатковання підвищеної небезпеки віднесено устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки”.
Тобто, положеннями Постанови № 1107 передбачена необхідність отримання дозволу саме на устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки.
Дія дозволу поширюється на всю територію України (п. 14 Постанови № 1107).
Як зазначено вище, постачання хлору буде здійснюватись ТОВ «Зовнішагротранс-1» у власній тарі (контейнерах та балонах по 50 кг) на які отримано Дозвіл Держпраці №110.20.21 (файл «копія Дозвіл.pdf») до місця поставки по закупівлі для хлору. Отримання дозволу для нашого підприємства не є необхідним, оскільки ми не будемо надавати власне устаткування для постачання хлору і самі не будемо транспортувати контейнери/балони з хлором.
Щодо тверджень Замовника про те, що ТОВ «Зовнішагротранс-1» є перевізником слід зазначити таке.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт»:
-автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;
-послуга з перевезення пасажирів чи вантажів - перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами на договірних умовах із замовником послуги за плату.
Згідно ч. 1 ст. 908 ЦК України перевезення вантажу, пасажирів, багажу, пошти здійснюється за договором перевезення.
Відповідно до ч. 1 ст. 909 ЦК України за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
Договір перевезення вантажу укладається у письмовій формі (ч. 2 ст. 909 ЦК України).
Отже, для того, щоб особа вважалась перевізником потрібно як мінімум укласти договір перевезення в письмовій формі.
В складі тендерної пропозиції нашого підприємства не надано договору перевезення з ТОВ «Зовнішагротранс-1». А тому, твердження Замовника про те, що нашим підприємством в складі тендерної пропозиції надано дозвіл саме на перевізника не відповідає дійсності.
На спростування позиції Замовника про те, що такий дозвіл має бути видано на учасника, оскільки так вважає Замовник, додаємо таке.
В розділі 2 «Гідроксихлорид алюмінію» Додатку 2 тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції необхідно надати копію сертифікату управління якості згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015, який має бути дійсний на дату подання пропозиції учасника.
Як Скаржником, так і Переможцем зазначений документ було надано на виробника товару, а не на учасника, хоча тендерна документація не містить вимог щодо того на кого має бути видано даний документ. І за логікою Замовника, якщо документація не містить вимог щодо того на кого має бути видано такий документ, то такий документ має бути видано на учасника. Однак, чомусь Замовник врахував надані документи видані виробнику запропонованого товару, а не учасникам закупівлі.
Таким чином, Замовник не є послідовним в своїх діях, на власний розсуд тлумачить положення тендерної документації лише з метою обрання переможцем потрібного учасника.
Разом із тим, даний дозвіл не є документом, що підтверджує технічні або якісні характеристики запропонованого товару, а тому Замовник був зобов’язаний надати час для усунення невідповідностей, а не відхиляти тендерну пропозицію. Даний дозвіл лише підтверджує можливість експлуатації устаткування (контейнерів, балонів), та жодним чином не стосується товару по закупівлі (хлору).
Отже, Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на вище вказаній підставі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Отже, Замовник протиправно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції, у зв’язку з чим порушив наші права та інтересе пов’язані з участю у закупівлі.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та про відхилення нашої пропозиції, та вважає такі рішення Замовника незаконними, протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: f976c7e88d744bbfb275e7dad9fdf66a
Заголовок пункту скарги: Детально ознайомившись рішенням Замовника про визначення Переможця закупівлі вважаємо, що рішення не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Хімреагент» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі.
Опис заперечення: Відповідно до Додатку 2 тендерної документації розділу 3 «Хлор рідкий в контейнерах та балонах» для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:
5. Дозвіл виданий «Держгірпромнагляд» або «Держпраці» згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа та/або транспортування контейнерів, балонів із зрідженим газом (рідкий хлор). У разі залучення Учасником перевізника для поставки хлору рідкого, такий дозвіл надається і на перевізника.
Переможцем надано:
-ліцензію на переможця №550 від 06.08.2021 (файл «Технічні вимоги.pdf», стр. 21) на дозволений вид діяльності: внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями;
-декларацію про відповідність №6366 від 04.10.2021 (файл «Технічні вимоги.pdf», стр. 62-66) відповідно до якої виробником хлору є S.C. CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, а отримувачем товару є ADEN TRANSEXIM S.R.L., Республіка Молдова;
-контракт №52/09 від 27.09.2021р. укладений з ADEN TRANSEXIM S.R.L., Республіка Молдова на постачання хлору. Контракт не містить місця поставки товару.
-Дозвіл Держпраці №557.21.53 виданий на переможця;
-гарантійний лист вих. 164 від 16.02.2024 про те, що ТОВ «Гідрохім» гарантує, що має власний спецавтотранспорт для перевезення рідкого хлору.
Однак, як вбачається з ліцензії Переможця, останній не має права здійснювати міжнародні перевезення небезпечних вантажів, а лише дозволено внутрішні перевезення.
Враховуючи, що Переможцем запропоновано хлор іноземного виробництва (S.C. CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія) та постачальником є нерезидент України (ADEN TRANSEXIM S.R.L., Республіка Молдова), то переможець не має права постачати хлор Замовнику власним транспортом без залучення інших осіб (перевізників), як мінімум товар повинен бути довезений до кордону України.
Враховуючи, що Замовник трактує положення вищевказаного пункту тендерної документації таким чином, що дозвіл має бути надано і на учасника і на Перевізника, Переможець не надав такого документу на перевізника, оскільки власним транспортом він не має можливості поставити товар.
Також, оскільки Замовником протиправно відхилено пропозицію Скаржника, то рішення про визначення переможця підлягає скасуванню.
Отже, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Отже, Замовник протиправно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції, у зв’язку з чим порушив наші права та інтересе пов’язані з участю у закупівлі.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та про відхилення нашої пропозиції, та вважає такі рішення Замовника незаконними, протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

вимога щодо перегляду рішення про відхилення нашої пропозиції

Номер: 97021c9f1afa423ebbd5553dd41b9a7e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-009822-a.a1
Назва: вимога щодо перегляду рішення про відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо переглянути Ваше рішення щодо відхилення нашої пропозиції та визначення переможця, оскільки Вами не досліджено у повному обсязі подані документи та порушено принцип об’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Щодо першої підстави для відхилення. Відповідно до додатку 2 тендерної документації для хлору для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи: учасник, який не являється виробником хлору рідкого повинен надати копію договору з заводом-виробником та/або постачальником хлору рідкого в контейнерах та балонах по 50 кг., який діє до кінця 2024р. Отже, єдиною вимогою в частині надання договору це є його строк дії – до кінця 2024р.. Наше підприємство надало договір №227-092-АХ22 від 26.12.2022р., який діє до кінця 2024 року. Отже, вимоги тендерної документації виконано в повному обсязі. Щодо другої підстави. Відповідно до додатку 2 тендерної документації для хлору для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи: Дозвіл виданий «Держгірпромнагляд» або «Держпраці» згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа та/або транспортування контейнерів, балонів із зрідженим газом (рідкий хлор). У разі залучення Учасником перевізника для поставки хлору рідкого, такий дозвіл надається і на перевізника. Отже, тендерна документація не містить вимог щодо того на кого має бути видано даній дозвіл (на учасника чи на перевізника, чи на особу яка буде застосовувати устаткування). В складі пропозиції надано дозвіл Держпраці №110.20.21, яким дозволяється експлуатувати (застосовувати) устаткування, пов’язане з зберіганням, транспортуванням, застосуванням, небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, а саме контейнери та балони із зрідженим газом (хлор), а саме на те підприємство, яке буде використовувати та транспортувати устаткування, що прямо дозволено тендерною документацією. Отже, вимоги тендерної документації виконано в повному обсязі. Щодо порушення порядку визначення переможця слід зазначити, що наданий переможцем договір на поставку хлору зовсім не містить інформації про кількісні показники, що свідчить про упереджено ставлення до нас як учасника закупівлі. Також, Переможцем надано документи на хлор, які в сукупності передбачають ланцюг постачання хлору від Чімкомплекс А.Т. Борзешть, Румунія (виробник) до АДЕН-ТРАСЕКСІМ Республіка Молдова, а потім вже до Переможця. Однак, останнім не надано жодного дозволу «Держгірпромнагляд» або «Держпраці» згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107) на перевізників (Чімкомплекс А.Т. Борзешть, Румунія (виробник) та АДЕН-ТРАСЕКСІМ Республіка Молдова). Отже, Ваше підприємство навмисно «викручує» тендерну документацію з метою відхилення нашої пропозиції та обрання переможцем лише потрібного учасника, тим же ігноруючи наявність аналогічних порушень у переможця.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянути вимогу ID: UA-2024-02-07-009822-a.a1 ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" до закупівлі ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ID: UA-2024-02-07-009822-a «вимога щодо перегляду рішення про відхилення нашої пропозиції» Відповідно до п.п.2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Щодо першої підстави: Відповідно до п.4 Розділу 3 Додатку 2 Тендерної документації «4.Учасник, який не являється виробником хлору рідкого повинен надати копію договору з заводом-виробником та/або постачальником хлору рідкого в контейнерах та балонах по 50 кг., який діє до кінця 2024р.» У наданих Вами документах, а саме: додатковій угоді №2 до Договору №227-092-АХ22 від 26.12.2022р. зазначено: «Сторони дійшли згоди змінити ціну за товар та вказано «2.1. Постачальник передає у власність Покупця товар (Хлор рідкий (CAS 7782-50-5) в контейнерах та балонах по 50 кг.) у кількості та за ціною, що зазначена у специфікаціях, які є невід'ємною частиною цього договору». Відповідно, мають бути специфікації в новій редакції з новою ціною та кількістю після укладення договору, що підтверджувало би можливість постачальника поставити товар в балонах по 50 кг та відповідну кількість хлору рідкого в контейнерах, відповідно. Оскільки, статус невід'ємних додатків передбачає нерозривний зв'язок таких частин із договором та зумовлює їх спільне надання. Тобто тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим вимогам в Додатку 2 в цій частині. Щодо другої підстави. Відповідно до п.5 Розділу 3 Додатку 2 Тендерної документації Учасник закупівлі має надати: «5.Дозвіл виданий «Держгірпромнагляд» або «Держпраці» згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа та/або транспортування контейнерів, балонів із зрідженим газом (рідкий хлор). У разі залучення Учасником перевізника для поставки хлору рідкого, такий дозвіл надається і на перевізника.» Тобто, вимога про надання Дозволу встановлена для Учасника, а також прописано, що у разі залучення перевізника відповідний дозвіл надається «і на перевізника». У наданих Вами документах відповідний дозвіл надано лише на перевізника. Тобто тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим вимогам в Додатку 2 в цій частині. Виходячи з Особливостей №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення відхилити вимогу ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" ID: UA-2024-02-07-009822-a.a1
Статус вимоги: Відхилено