-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ЛОТ 1 5 тис. шт до 31.03.2024 ЛОТ 2 5 тис. шт до 31.03.2024 ЛОТ 3 5 тис. шт до 31.03.2024 ЛОТ 4 5 тис. шт до 31.03.2024
Завершена
413 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 516 337.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 516 337.50 UAH
Період уточнення:
06.02.2024 18:13 - 10.02.2024 00:00
Відповідь надана
Документи у Додатку №10
Номер:
4a93791be8024c46a139a638810e9752
Дата опублікування:
09.02.2024 23:18
Опис:
Просимо надати роз‘яснення, хто повинен надавати документи, які зазначені у Додатку №10? Оскільки відповідно до законодавства, документи, які зазначені у вищевказному додатку повинен надавати переможець процедури закупівлі, а у Переліку документів, які повинен надати переможець їх немає.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вас, що згідно Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено обов'язку подання документів згідно частини 6 статті 17 Закону переможцем спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
12.02.2024 18:39
Відповідь надана
Нецінові критерії
Номер:
d00d3245790e4fc4b00e3e9e3e61e132
Дата опублікування:
09.02.2024 14:24
Опис:
Згідно з Додатком № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предмет закупівлі (Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ)) повинен відповідати наступному нормативному документу: TC A01XJ.00737-450:2023 (01), яка розміщена на сайті Міністерства оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html.
Вказана ТС містить в собі показники, яким повинні відповідати навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування), тобто предмет цієї закупівлі. Показники рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту які містяться в TC A01XJ.00737-450:2023 (01) значно нижче ніж вимагаються Оголошенням, а саме: середній захист SNR повинен бути не менше 26дБ (п. п. 3.1.6.1 ТС), а ступінь захисту не нижче ІР57 (п. 3.1.6.9 ТС).
Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» учасник, для підтвердження відповідності нецінового критерію оцінки, у складі пропозиції має надати документи виробника, які підтверджують відповідність запропонованого товару, вимогам згідно нецінових критеріїв, у т.ч. і додатковий захист: сертифікат або інший документ виробника, що підтверджує відповідність.
Згідно з положеннями п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв» за відповідність критерію – «додатковий захист: можливість підвищення рівня шумозаглушення SNR не менше ніж до 32 Дб (в тому числі за рахунок використання додаткових пасивних засобів) та ступінь захисту не гірше ІР67» надається 5% нецінового критерію.
Вважаємо, що встановлення Замовником нецінового критерію за надання учасником документу про додатковий захист, з вищенаведеними завищеними показниками рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту, призведе до закупівлі Замовником предмету закупівлі не за самою економічною ціною, оскільки ці завищені показники містяться у іншій моделі навушників, собівартість яких значно вище ніж в моделі навушників, які відповідають по зазначеним показникам TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Звертаємо увагу на те, що в Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, де можна ознайомитися із зразком-еталоном предмету закупівлі знаходиться модель навушників, яка відповідає по показникам рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Чому за надання учасником документу з показниками рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту, які не відповідають TC A01XJ.00737-450:2023 (01), буде надано під час оцінки пропозицій 5% нецінового критерію?
Навіщо Замовник, вимагаючи від учасника надання документу по додатковому захисту, у вигляді сертифікату або іншого документу виробника, з показниками які зазначені в Оголошені та не відповідають TC A01XJ.00737-450:2023 (01), надаючи за це 5% нецінового критерію, порушує принцип здійснення публічних закупівель, зазначений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності?
Відповідь:
Шановний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Таким чином Закон передбачає можливість використання інших критеріїв оцінки, окрім ціни.
Застосування нецінових критеріїв оцінки передбачено зокрема у випадку наявності пропозицій товарів, які відповідають вимогам тендерної документації/оголошення, однак мають відмінності в технічних характеристиках, умовах постачання/оплати тощо, які безпосередньо впливають на ефективність такої закупівлі.
Вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі є мінімальними вимогами до предмету закупівлі, нецінові критерії оцінки встановлюють додаткові критерії оцінки, які перевищують мінімальний рівень вимог до предмету закупівлі. Зауважимо, що додатковий рівень рівня шумозаглушення SNR (показник зниження шуму) безпосередньо впливає на рівень захисту слуху військовослужбовців та забезпечує додатковий захист. Відповідно доцільність застосування такого нецінового критерію безпосередньо випливає з потреби забезпечити якомога надійніший захист військовослужбовців.
Щодо визначення ваги нецінових критеріїв:
Під час аналізу наявних пропозицій на ринку Замовником визначено вплив відповідності зазначеним критеріям нецінової оцінки на вартість продукції на ринку. Зокрема проаналізовано наявні на ринку пропозиції товарів та проведено аналіз відмінностей їх вартості відповідно до відмінностей технічних параметрів. За результатами чого обраховано вагу нецінових критеріїв. При цьому, за наявності різних параметрів у різних виробників, Замовником обрано менший параметр з метою недискримінації учасників за виробником пропонованого товару.
Дата відповіді:
12.02.2024 18:30
Відповідь надана
Питання про вимогу надання додаткового захисту
Номер:
f93f437a113d4713913868a9c8aa5b49
Дата опублікування:
09.02.2024 14:20
Опис:
Згідно з Додатком № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предмет закупівлі (Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ)) повинен відповідати наступному нормативному документу: TC A01XJ.00737-450:2023 (01), яка розміщена на сайті Міністерства оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html.
Вказана ТС містить в собі показники, яким повинні відповідати навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування), тобто предмет цієї закупівлі. Показники рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту які містяться в TC A01XJ.00737-450:2023 (01) значно нижче ніж вимагаються Оголошенням, а саме: середній захист SNR повинен бути не менше 26дБ (п. п. 3.1.6.1 ТС), а ступінь захисту не нижче ІР57 (п. 3.1.6.9 ТС).
Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» учасник, для підтвердження відповідності нецінового критерію оцінки, у складі пропозиції має надати документи виробника, які підтверджують відповідність запропонованого товару, вимогам згідно нецінових критеріїв, у т.ч. і додатковий захист: сертифікат або інший документ виробника, що підтверджує відповідність.
Згідно з положеннями п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв» за відповідність критерію – «додатковий захист: можливість підвищення рівня шумозаглушення SNR не менше ніж до 32 Дб (в тому числі за рахунок використання додаткових пасивних засобів) та ступінь захисту не гірше ІР67» надається 5% нецінового критерію.
Вважаємо, що встановлення Замовником нецінового критерію за надання учасником документу про додатковий захист, з вищенаведеними завищеними показниками рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту, призведе до закупівлі Замовником предмету закупівлі не за самою економічною ціною, оскільки ці завищені показники містяться у іншій моделі навушників, собівартість яких значно вище ніж в моделі навушників, які відповідають по зазначеним показникам TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Звертаємо увагу на те, що в Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, де можна ознайомитися із зразком-еталоном предмету закупівлі знаходиться модель навушників, яка відповідає по показникам рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Чому показники рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту в зразку-еталоні предмету закупівлі, з яким ознайомлюються потенційні учасники в Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, не відповідають значенням чи цифрам показників, які зазначені в Оголошенні?
Відповідь:
Шановний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Таким чином Закон передбачає можливість використання інших критеріїв оцінки, окрім ціни.
Застосування нецінових критеріїв оцінки передбачено зокрема у випадку наявності пропозицій товарів, які відповідають вимогам тендерної документації/оголошення, однак мають відмінності в технічних характеристиках, умовах постачання/оплати тощо, які безпосередньо впливають на ефективність такої закупівлі.
Вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі є мінімальними вимогами до предмету закупівлі, нецінові критерії оцінки встановлюють додаткові критерії оцінки, які перевищують мінімальний рівень вимог до предмету закупівлі. Зауважимо, що додатковий рівень рівня шумозаглушення SNR (показник зниження шуму) безпосередньо впливає на рівень захисту слуху військовослужбовців та забезпечує додатковий захист. Відповідно доцільність застосування такого нецінового критерію безпосередньо випливає з потреби забезпечити якомога надійніший захист військовослужбовців.
Щодо визначення ваги нецінових критеріїв:
Під час аналізу наявних пропозицій на ринку Замовником визначено вплив відповідності зазначеним критеріям нецінової оцінки на вартість продукції на ринку. Зокрема проаналізовано наявні на ринку пропозиції товарів та проведено аналіз відмінностей їх вартості відповідно до відмінностей технічних параметрів. За результатами чого обраховано вагу нецінових критеріїв. При цьому, за наявності різних параметрів у різних виробників, Замовником обрано менший параметр з метою недискримінації учасників за виробником пропонованого товару.
Дата відповіді:
12.02.2024 18:30
Відповідь надана
Питання про вимогу надання додаткового захисту
Номер:
47e0cabb9d944b2fae187f762e643dea
Дата опублікування:
09.02.2024 14:19
Опис:
Згідно з Додатком № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предмет закупівлі (Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ)) повинен відповідати наступному нормативному документу: TC A01XJ.00737-450:2023 (01), яка розміщена на сайті Міністерства оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html.
Вказана ТС містить в собі показники, яким повинні відповідати навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування), тобто предмет цієї закупівлі. Показники рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту які містяться в TC A01XJ.00737-450:2023 (01) значно нижче ніж вимагаються Оголошенням, а саме: середній захист SNR повинен бути не менше 26дБ (п. п. 3.1.6.1 ТС), а ступінь захисту не нижче ІР57 (п. 3.1.6.9 ТС).
Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» учасник, для підтвердження відповідності нецінового критерію оцінки, у складі пропозиції має надати документи виробника, які підтверджують відповідність запропонованого товару, вимогам згідно нецінових критеріїв, у т.ч. і додатковий захист: сертифікат або інший документ виробника, що підтверджує відповідність.
Згідно з положеннями п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв» за відповідність критерію – «додатковий захист: можливість підвищення рівня шумозаглушення SNR не менше ніж до 32 Дб (в тому числі за рахунок використання додаткових пасивних засобів) та ступінь захисту не гірше ІР67» надається 5% нецінового критерію.
Вважаємо, що встановлення Замовником нецінового критерію за надання учасником документу про додатковий захист, з вищенаведеними завищеними показниками рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту, призведе до закупівлі Замовником предмету закупівлі не за самою економічною ціною, оскільки ці завищені показники містяться у іншій моделі навушників, собівартість яких значно вище ніж в моделі навушників, які відповідають по зазначеним показникам TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Звертаємо увагу на те, що в Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, де можна ознайомитися із зразком-еталоном предмету закупівлі знаходиться модель навушників, яка відповідає по показникам рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Учасник, з метою отримання під час оцінки пропозицій 5% нецінового критерію, повинен пропонувати предмет закупівлі який не відповідає зразку-еталону?
Відповідь:
Шановний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Таким чином Закон передбачає можливість використання інших критеріїв оцінки, окрім ціни.
Застосування нецінових критеріїв оцінки передбачено зокрема у випадку наявності пропозицій товарів, які відповідають вимогам тендерної документації/оголошення, однак мають відмінності в технічних характеристиках, умовах постачання/оплати тощо, які безпосередньо впливають на ефективність такої закупівлі.
Вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі є мінімальними вимогами до предмету закупівлі, нецінові критерії оцінки встановлюють додаткові критерії оцінки, які перевищують мінімальний рівень вимог до предмету закупівлі. Зауважимо, що додатковий рівень рівня шумозаглушення SNR (показник зниження шуму) безпосередньо впливає на рівень захисту слуху військовослужбовців та забезпечує додатковий захист. Відповідно доцільність застосування такого нецінового критерію безпосередньо випливає з потреби забезпечити якомога надійніший захист військовослужбовців.
Щодо визначення ваги нецінових критеріїв:
Під час аналізу наявних пропозицій на ринку Замовником визначено вплив відповідності зазначеним критеріям нецінової оцінки на вартість продукції на ринку. Зокрема проаналізовано наявні на ринку пропозиції товарів та проведено аналіз відмінностей їх вартості відповідно до відмінностей технічних параметрів. За результатами чого обраховано вагу нецінових критеріїв. При цьому, за наявності різних параметрів у різних виробників, Замовником обрано менший параметр з метою недискримінації учасників за виробником пропонованого товару.
Дата відповіді:
12.02.2024 18:29
Відповідь надана
Нецінові критері оцінки
Номер:
5b81447d42f54626b6928c54d41e6782
Дата опублікування:
09.02.2024 14:18
Опис:
Згідно з Додатком № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предмет закупівлі (Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ)) повинен відповідати наступному нормативному документу: TC A01XJ.00737-450:2023 (01), яка розміщена на сайті Міністерства оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html.
Вказана ТС містить в собі показники, яким повинні відповідати навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування), тобто предмет цієї закупівлі. Показники рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту які містяться в TC A01XJ.00737-450:2023 (01) значно нижче ніж вимагаються Оголошенням, а саме: середній захист SNR повинен бути не менше 26дБ (п. п. 3.1.6.1 ТС), а ступінь захисту не нижче ІР57 (п. 3.1.6.9 ТС).
Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» учасник, для підтвердження відповідності нецінового критерію оцінки, у складі пропозиції має надати документи виробника, які підтверджують відповідність запропонованого товару, вимогам згідно нецінових критеріїв, у т.ч. і додатковий захист: сертифікат або інший документ виробника, що підтверджує відповідність.
Згідно з положеннями п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв» за відповідність критерію – «додатковий захист: можливість підвищення рівня шумозаглушення SNR не менше ніж до 32 Дб (в тому числі за рахунок використання додаткових пасивних засобів) та ступінь захисту не гірше ІР67» надається 5% нецінового критерію.
Вважаємо, що встановлення Замовником нецінового критерію за надання учасником документу про додатковий захист, з вищенаведеними завищеними показниками рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту, призведе до закупівлі Замовником предмету закупівлі не за самою економічною ціною, оскільки ці завищені показники містяться у іншій моделі навушників, собівартість яких значно вище ніж в моделі навушників, які відповідають по зазначеним показникам TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Звертаємо увагу на те, що в Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, де можна ознайомитися із зразком-еталоном предмету закупівлі знаходиться модель навушників, яка відповідає по показникам рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту TC A01XJ.00737-450:2023 (01).
Питання:
1) Навіщо та з яких підстав Замовник вимагає від учасників документ про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з іншими (завищеними) показниками рівня шумозаглушення SNR та ступеню захисту ніж зазначені в TC A01XJ.00737-450:2023 (01)?
Відповідь:
Шановний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Таким чином Закон передбачає можливість використання інших критеріїв оцінки, окрім ціни.
Застосування нецінових критеріїв оцінки передбачено зокрема у випадку наявності пропозицій товарів, які відповідають вимогам тендерної документації/оголошення, однак мають відмінності в технічних характеристиках, умовах постачання/оплати тощо, які безпосередньо впливають на ефективність такої закупівлі.
Вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі є мінімальними вимогами до предмету закупівлі, нецінові критерії оцінки встановлюють додаткові критерії оцінки, які перевищують мінімальний рівень вимог до предмету закупівлі. Відповідність зазначеним стандартам гарантує вищий рівень експлуатаційних параметрів надійності товару, що безпосередньо впливає на якість продукції та термін її експлуатації в умовах ведення бойових дій.
Щодо визначення ваги нецінових критеріїв:
Під час аналізу наявних пропозицій на ринку Замовником визначено вплив відповідності зазначеним критеріям нецінової оцінки на вартість продукції на ринку. Зокрема проаналізовано наявні на ринку пропозиції товарів та проведено аналіз відмінностей їх вартості відповідно до відмінностей технічних параметрів. За результатами чого обраховано вагу нецінових критеріїв. При цьому, за наявності різних параметрів у різних виробників, Замовником обрано менший параметр з метою недискримінації учасників за виробником пропонованого товару.
Дата відповіді:
12.02.2024 18:29
Відповідь надана
Сертифікат НАТО
Номер:
1abac77ae4df42018fdcb85bec004fad
Дата опублікування:
08.02.2024 22:15
Опис:
Згідно з Додатком № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предмет закупівлі (Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ)) повинен відповідати наступному нормативному документу: TC A01XJ.00737-450:2023 (01), яка розміщена на сайті Міністерства оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html.
Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» учасник, для підтвердження відповідності нецінового критерію оцінки, у складі пропозиції має надати документи виробника, які підтверджують відповідність запропонованого товару, вимогам згідно нецінових критеріїв, у т.ч. і відповідність військовим стандартам НАТО: сертифікат відповідності стандартам MIL-STD-810g та EMC-MIL-STD-461G (або інший документ, що підтверджує відповідність зазначеним стандартам).
Згідно з положеннями п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв» за відповідність критерію – «відповідність військовим стандартам НАТО: наявність підтвердження відповідності стандартам MIL-STD-810g та EMC-MIL-STD-461G» надається 15% нецінового критерію.
Вважаємо, що встановлення Замовником нецінового критерію за надання учасником документу про відповідність військовим стандартам НАТО призведе до того, що закупівля навушників спеціальних (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) буде здійсненна не за самою економічною ціною.
Нормативний документ, якому повинен відповідати предмет закупівлі, а саме: TC A01XJ.00737-450:2023 (01), не містить в собі вимог, щодо відповідності військовим стандартам НАТО: наявність підтвердження відповідності стандартам MIL-STD-810g та EMC-MIL-STD-461G.
Питання:
1) Навіщо вимагати документ про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, стосовно відповідності предмету закупівлі військовим стандартам НАТО, який не передбачений TC A01XJ.00737-450:2023 (01)?
2) Чому за надання документу, який не передбачений TC A01XJ.00737-450:2023 (01), буде надано під час оцінки пропозицій 15% нецінового критерію?
3) Навіщо Замовник, вимагаючи від учасника підтвердження відповідності військових стандартів НАТО надаючи за це 15% нецінового критерію, порушує принцип здійснення публічних закупівель, зазначений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності?
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Таким чином Закон передбачає можливість використання інших критеріїв оцінки, окрім ціни.
Застосування нецінових критеріїв оцінки передбачено зокрема у випадку наявності пропозицій товарів, які відповідають вимогам тендерної документації/оголошення, однак мають відмінності в технічних характеристиках, умовах постачання/оплати тощо, які безпосередньо впливають на ефективність такої закупівлі.
Вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі є мінімальними вимогами до предмету закупівлі, нецінові критерії оцінки встановлюють додаткові критерії оцінки, які перевищують мінімальний рівень вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді:
12.02.2024 18:28