-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення ( Миючі засоби)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
06.02.2024 11:54 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
2ac2c46605c44736909c93b7012c08f5
Дата опублікування:
10.02.2024 13:52
Опис:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Шановний Замовнику!
Тендерною документацією в інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, розміщеній у таблиці 1 та таблиці 2 Додатку 2 до ТД, прописано кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, сукупність яких, з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає ТД, є дискримінаційною стосовно учасників, які є виробниками та постачальниками продукції для чищення, зокрема миючих засобів що є предметом даної закупівлі.
Адже вимагаються документи, отримання яких штучно обмежує коло учасників.
Сукупності зазначених вимог відповідають лише документи виробників та постачальників продуктів харчування.
Отже, тендерною документацією у Додатку вимагається надати:
1. «1.4. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (учасник повинен мати в наявності не менше 3-х ТЗ), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів орендодавця та/або перевізника, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати орендавцю/перевізнику та підтверджені документально:
-скан-копію оригіналу правовстановлюючих документів орендодавця/перевізника на автотранспорт;
-скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту/про надання транспортних послуг за останній місяць.»
Отже, документацією вимагається наявність в учасника не менше 3-х ТЗ.
За нашими підрахунком, загальний об’єм миючих засобів згідно інформацією про кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагається замовником Додаток №4 до тендерної документації розміщається на 14 шт. європідонів 120х80, що дає можливість здійснити постачання всього об’єму за один рейс транспортним засобом вантажопідйомністю 8-10 тонн., або два і більше рейсів двома транспортним засобами вантажопідйомністю до 4,5 тонн.
Разом з тим, розділом 2 Проекту договору про закупівлю товару (далі – Договір) ДОДАТОК № 5 до Тендерної документації, визначено зокрема пункт 2.1. Договору «Поставка товару Покупцю здійснюється силами та за рахунок Постачальника за заявкою за адресою Покупця: Україна, 14034, місто Прилуки, вулиця Київська, будинок 98», та пункт 2.2. Договору «Поставка Товару здійснюється до 31 грудня 2024 року».
Таким чином, поставка товару Покупцю здійснюється за однією адресою згідно заявки Покупця до 31 грудня 2024 року.
Крім того, пункт 4.2 Договору передбачено що постачання здійснюється партіями протягом 2024 року.
Враховуючи викладене у замовника відсутня необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вимоги у вказаній редакції, дана вимога є необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною, прописана під учасника, якого Замовник завідомо хоче визнати переможцем процедури закупівлі.
Порсимо усунути вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації та встановити наявності не менше 2-х ТЗ .
2. «1.6. Документи, що підтверджують проведення санітарної обробки автотранспорту згідно чинного законодавства України, яким планується постачати Товар, а саме: кольорові скан-копії на проведення санітарної обробки автотранспорту, в якому будуть зазначені автотранспортні засоби, які будуть залучені до виконання договору, чинний впродовж 2024 року та оригінали актів виконаних робіт щодо проведення санітарної обробки автотранспорту за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. У разі проведення санітарної обробки транспортних засобів власними силами Учасника надаються оригінали документів, які підтверджують проведення такої санітарної обробки транспортних засобів (журнал проведення санітарної обробки, акти про проведення санітарної обробки тощо), наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення санітарної обробки автотранспорту.В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника.»
Поняття «санітарна обробка транспорту)» в законодавчому полі відсутнє.
Основним законодавчим актом, що встановлює гігієнічні вимоги до транспортирних засобів є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (№ 771).
Гігієнічним вимогам до транспортирних засобів присвячено 44 статтю.
Отже, проведення дезінфекції транспортнтх засобів здійснюється суб’єктом господарювання, який провадить діяльність та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами).
Миючі засоби що є предметом даної закупівлі не відносяться до харчових продуктів.
Крім того, на законодавчому рівні не затверджено спеціальну форму документу, який би підтверджував факт проведення дезінфекції/санітарної обробки транспортного засобу.
Враховуючи викладене, важаємо що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною та протиправною, такою, що не узгоджується з вимогами закону, що не дозволяє належним чином оформити тендерну пропозицію, та дискримінаційною щодо потенційних учасників, так як прописана під завідомо відомого замовнику учасника.
Порсимо усунути вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації.
3. «1.7. Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсних на термін виконання договору постачання, дезінсекцію, дератизацію складських та /або виробничих приміщень Учасника та надати кольорові скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника.»
Щодо проведення дезінсекції, дератизації складських та/або виробничих приміщень то вони здійсюються на потужностях, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, предметом закупівлі є миючі засоби, тому дана умова має дискримінаційний характер та не відповідає кваліфікаційним вимогам до предмета закупівлі в зв’язку відсутністю необхідності встановлення у тендерній документації наведеної вимоги.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання які здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів.
Порсимо усунути вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації.
«2.3. Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії).»
Стаття 21 Закону № 1645 установлює обов’язковість медоглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення та може привести до розповсюдження інфекційних хвороб.
Переліку професій, виробництв і організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам визначено постановою КМУ від 23.05.2001 р. № 559.
Виробники засобів для чищення та працівники які задіяні у виробництві широкого асортименту засобів для миття, чищення не відноситься до переліку професій, виробництв і організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам визначено постановою КМУ від 23.05.2001 р. № 559, а отже, вимога про надання особистих медичних книжок працівників, є дискримінаційною так як передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших в даній процедурі закупівлі.
Вважаємо, що встановленими вимогами тендерної документації Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, чим здійснив порушення прав, законних інтересів потенційних учасників, а також норм чинного законодавства, зокрема принципи задекларовані частиною першою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, порушено норму частини 4 статті 5, що вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень.
Відповідь:
Питання взяте до уваги.Тендерну документацію буде виправлено
Дата відповіді:
12.02.2024 12:59
Відповідь надана
Щодо термінів поставки
Номер:
86b9fdc406334d478a4f39eeaadd04df
Дата опублікування:
06.02.2024 15:55
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Чи планується одна поставка всього товару після підписання договору чи партіями до кінця року?
Відповідь:
Згідно пункту 4.2 проекту Договору постачання здійснюється партіями протягом 2024 року:
4.2. Поставка товарів здійснюється Постачальником протягом строку дії Договору відповідно до попереднього Замовлення Покупця, в якому визначається асортимент (вид) та обсяг товару (кількість), ціна за одиницю товару (відповідно до підписаної Сторонами Специфікації), загальна ціна партії товару та інші умови. Замовлення може проводитись шляхом листування, телеграмою, через телефонний або факсимільний зв’язок, по електронній пошті e-mail або надаватися через представника Постачальника.
Дата відповіді:
07.02.2024 12:37