-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гіпохлориту натрію, коагулянту гідроксихлорид алюмінію, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
06.02.2024 10:08 - 03.03.2024 00:00
Відповідь надана
Концентрація активного хлору
Номер:
7bdd0e1d9afe4af6be46790cb762ded4
Дата опублікування:
08.02.2024 10:26
Опис:
Шановний замовнику, в вимогах до предмету закупівлі вказано гіпохлорит натрію марки А, а концентрація активного хлору - 150, яка відповідає технічним показникам гіпохлориту марки Б, тому що для марки А концентрація не може бути меншою 190. Просимо внести відповідні зміни в технічне завдання.
Відповідь:
В Україні відсутній загальнодержавний стандарт згідно якого відбувався би поділ гіпохлориту натрію на марки. КП ЧМР «Водоканал Чоп» - є підприємством централізованого водопостачання та водовідведення, здійснює свою ліцензовану діяльність та самостійно визначає, які хімічні реагенти необхідно застосовувати для надання очищеної питної води належної відповідно до санітарних норм якості населенню, спираючись на проведення технологічних випробувань та здійснюючи аналіз проб води після таких випробувань.
Відповідно до Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України (затверджено наказом від 05.07.1995р. № 30 Державного комітету України по житлово-комунальному господарству) (далі – Правила), пунктом 6.5.8. встановлено, що режими реагентної обробки води у різні періоди року та види реагентів встановлюють на підставі даних фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів і досвіду обробки води та затверджуються керівництвом виробника.
Спираючись на чинне законодавство України, Замовником і було визначено технічні характеристики предмету закупівлі.
Дата відповіді:
09.02.2024 10:35
Відповідь надана
щодо вимог в технічній частині
Номер:
e3141c9814bf4b89886d130fd652f975
Дата опублікування:
07.02.2024 11:20
Опис:
Шановний замовник, вимога в технічній частині щодо гіпохлориту натрію (надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, що пропонується Учасником (гіпохлорит натрію 150 г/л), для підтвердження можливості його застосування для знезараження в системі питного водопостачання, виданий на Учасника) є дискримінаційною по відношенню до учасників, що мають можливість запропонувати товар не гіршої якості, мають Висновки експертизи на гіпохлорит натрію різних марок відповідно до нормативних документів на його виготовлення з підтвердженням застосування для знезараження в системі питного водопостачання. Але, на нашу думку, саме такі формулювання наведені у тендерній документації «гіпохлорит натрію 150 г/л» та «виданий на Учасника», мають дискримінаційний характер, що суттєво обмежує конкуренцію та дозволить в майбутньому відхилити тендерну пропозицію інших учасників ринку у зв’язку з тим, що вони не відповідають вимогам тендерної документації.
Більш того, Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми заперечуємо проти таких дискримінаційних умов Тендерної документації Замовника, а також наголошуємо, що Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а вищезазначені умови Тендерної документації, створюють не добросовісні умови і сприяють «так званому просуванню потрібних компаній, з потрібними документами».
Більш того, 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено. А тому даний висновок як обов’язковий документ скасовано.
Тому пункт в Тендерній документації про те, що потрібно подати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар є незаконним, тим паче з певними вимогами до його змісту. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За таких обставин, керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" та абзацу третього пункту 54 Особливостей, Замовник може вносити зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Тому, просимо видалити вищезазначений пункт та перезатвердити тендерну документацію у вигляді нової редакції та оприлюднити її зі змінами.
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.02.2024 10:36
Відповідь надана
щодо вимог в технічній частині
Номер:
17314c8f04034fa9a050bc1d6d0ee5a1
Дата опублікування:
07.02.2024 11:18
Опис:
Шановний замовник, вимога в технічній частині щодо гіпохлориту натрію (Якість товару має відповідати EN 901) значно обмежує коло учасників у даній закупівлі та містить дискримінаційні вимоги для учасників, які реалізовують продукцію, виготовлену за іншими стандартами, в тому числі ТУ України. Просимо внести відповідні зміни у ТД в цій частині.
Відповідь:
Замовник не вимагає, щоб гіпохлорит натрію був виготовлений саме за цими нормами, а передбачає, що гіпохлорит натрію МАЄ відповідати EN 901. Тобто, Учасник може запропонувати до закупівлі товар виготовлений за будь-якими іншими нормами/технічними умовами та бути еквівалентом, але його показники мають відповідати технічним характеристикам до предмету закупівлі, заявленим Замовником.
Дата відповіді:
09.02.2024 10:38
Відповідь надана
щодо вимог в технічній частині
Номер:
83949bd668a64d6596a5ce90cec1633d
Дата опублікування:
07.02.2024 11:15
Опис:
Шановний замовник, вимога в технічній частині щодо коагулянту гідроксихлориду алюмінію (надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, що пропонується Учасником, для підтвердження можливості його застосування для водопідготовки питної води, виданого на Учасника) є дискримінаційною по відношенню до учасників, що мають можливість запропонувати товар не гіршої якості, мають Висновки експертизи від виробника на гідроксихлорид алюмінію різних марок відповідно до нормативних документів на його виготовлення з підтвердженням можливості його застосування для водопідготовки питної води. Але, на нашу думку, саме таке формулювання наведені у тендерній документації «виданий на Учасника», має дискримінаційний характер, що суттєво обмежує конкуренцію та дозволить в майбутньому відхилити тендерну пропозицію інших учасників ринку у зв’язку з тим, що вони не відповідають вимогам тендерної документації.
Більш того, Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми заперечуємо проти таких дискримінаційних умов Тендерної документації Замовника, а також наголошуємо, що Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а вищезазначені умови Тендерної документації, створюють не добросовісні умови і сприяють «так званому просуванню потрібних компаній, з потрібними документами».
Більш того, 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено. А тому даний висновок як обов’язковий документ скасовано.
Тому пункт в Тендерній документації про те, що потрібно подати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар є незаконним, тим паче з певними вимогами до його змісту. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За таких обставин, керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" та абзацу третього пункту 54 Особливостей, Замовник може вносити зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Тому, просимо видалити вищезазначений пункт та перезатвердити тендерну документацію у вигляді нової редакції та оприлюднити її зі змінами.
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.02.2024 10:40
Відповідь надана
Щодо вимог в технічній частині
Номер:
48e02676ce8648cfa1332d2ff27028da
Дата опублікування:
07.02.2024 11:13
Опис:
Шановний замовник, вимога в технічній частині щодо коагулянту гідроксихлориду алюмінію (Масова частка домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», вимогам EN 17034 і гарантувати якість вживаної сировини і технології виробництва) значно обмежує коло учасників у даній закупівлі та містить дискримінаційні вимоги (а саме відповідність коагулянту вимогам EN 17034) для учасників, які реалізовують продукцію, виготовлену за іншими стандартами, в тому числі ТУ України. Просимо внести відповідні зміни у ТД в цій частині.
Відповідь:
Замовник не вимагає, щоб коагулянт гідроксихлорид алюмінію був виготовлений саме за EN 17034, а передбачає, що масова частка вказаних домішок при застосуванні коагулянту повинна відповідати вимогам EN 17034, що повінстю співвідноситься з вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Тобто, Учасник може запропонувати до закупівлі товар виготовлений за будь-якими іншими нормами/технічними умовами та бути еквівалентом, але масова частка вказаних домішок при застосуванні коагулянту повинна відповідати вимогам EN 17034.
Дата відповіді:
09.02.2024 10:41
Відповідь надана
щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
9fa020c1c93f4091842a875a21e45c7a
Дата опублікування:
07.02.2024 11:12
Опис:
Шановний замовник, вимога в кваліфікаційній частині (ліцензія або витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКИ на право перевезення небезпечних вантажів) відноситься до пункту «Обов’язково наявність в Учасника спеціалізованого власного автотранспорту для перевезення гіпохлориту натрію та коагулянту гідроксихлорид алюмінію» та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного автотранспорту, а користуються послугами перевізників. Просимо внести відповідні зміни у ТД в цій частині.
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.02.2024 10:41
Відповідь надана
щодо вимоги в кваліфікаційній частині
Номер:
eb1e2118c7334d8588e377a1a57511bd
Дата опублікування:
07.02.2024 11:11
Опис:
Шановний замовник, вимога в кваліфікаційній частині (копія дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (транспортування небезпечних речовин) є дискримінаційною. Порядок видачі територіальним органом Держпраці дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульовано положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (далі - Постанова № 1107).
Відповідно до п. 6 Постанови № 1107 дозвіл видається:
роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А Додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України віД 3 лютого 2021 р. № 77;
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов 'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 1 Групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, до устатковання підвищеної небезпеки віднесено устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки”.
Тобто, положеннями Постанови № 1107 передбачена необхідність отримання дозволу не на машини і механізми, а саме на устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки.
Транспортні засоби, якими учасники будуть здійснювати поставку предмета закупівлі, не відносяться до устатковання, а в Тендерній документації Замовник не зазначив, на експлуатацію якого саме устатковання підвищеної небезпеки, пов'язаного з транспортуванням небезпечних речовин, учасник або його перевізник мають отримати дозвіл і при здійсненні поставок гіпохлориту натрію та гідроксихлориду алюмінію.
Питання безпеки при перевезення небезпечних вантажів в Україні регулюється, зокрема, нормами наказу МВС України № 656 від 04.08.2018 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", Закону України "Про дорожній рух".
Основними документами, які дозволяють здійснювати перевезення небезпечних вантажів є свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів, а для водіїв - свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" встановлено вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі. Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється 6 територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення.
Жоден з вищезазначених нормативно-законодавчих актів не вимагає від суб'єктів господарювання, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів, отримувати додаткові дозвільні документи на експлуатацію транспортних засобів при здійсненні перевезення (транспортування) небезпечних речовин.
Таким чином, відповідно до вимог чинного в Україні законодавства перевезення (транспортування) небезпечних вантажів не потребує отримання копії дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин).
Більш того, Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не віднесено дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин) до переліку дозвільних документів.
Відсутність зазначеного документу при перевезенні досліджувалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та знайшло своє відображення в рішенні № 2828-р/пк-пз від 08.03.2023 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-21-009155-a
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.02.2024 10:43
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
137d08caa0024d38ac1c7f654a7193b7
Дата опублікування:
07.02.2024 11:05
Опис:
Шановний замовник, вимога в кваліфікаційній частині (Обов’язково наявність в Учасника спеціалізованого власного автотранспорту для перевезення гіпохлориту натрію та коагулянту гідроксихлорид алюмінію) є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного автотранспорту, а користуються послугами перевізників. Просимо внести відповідні зміни у ТД в цій частині.
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.02.2024 10:43