-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт адміністративних приміщень Слобожанського Лісового офісу ДП «Ліси України» за адресою: м. Полтава вул. Гулака-Артемовського 22»
Завершена
2 728 581.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 642.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 642.90 UAH
Період уточнення:
05.02.2024 14:07 - 18.02.2024 00:00
Відповідь надана
Аналіз цін
Номер:
3b77ff6e9912466a92f351ae9fda9c4a
Дата опублікування:
07.02.2024 10:58
Опис:
Просимо Вас надати роз'яснення: аналіз цін згідно з наведеною формою повинен надавати тільки переможець процедури, а учасники закупівлі не повинні надавати його в складі своєї пропозиції, чи правильно ми Вас зрозуміли?
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Розділу 2 «Інші документи» Додатку 5 до тендерної документації, аналіз цін/ринку на основні матеріальні ресурси за формою наведеною в цій документації надається переможцем торгів у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Дякуємо за уточнення!
Дата відповіді:
08.02.2024 17:18
Відповідь надана
Визначення цін
Номер:
1ed34c0ad46c4acc89bba00ba4b0a65f
Дата опублікування:
06.02.2024 13:18
Опис:
Прошу Вас надати інформацію необхідну для визначення цін на наступні вироби:
1) п.4 Відомості матеріалів «Брус 40х40 декорований для дерев'яних стель/стін, поґрунтований, пофарбований, індивідуального виготовлення», який це брус - просто струганий, перерізом 40х40, чи в нього одна або більше поверхонь фігурно відфрезеровані, які вимоги до фарби, якою його необхідно покрити – масляна, акрилова чи взагалі лак;
2) п.10 Відомості матеріалів «Двері шафи індивідуального виготовлення» - з якого матеріалу ці двері, якого вони розміру та товщини, чи повинна входити в їх вартість ручка чи засувка, петлі, якщо їх потрібно фарбувати, то якою фарбою - масляною, акриловою чи лаком;
3) п.88 Відомості матеріалів «Тяга підвісу» - якої довжини необхідна.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо:
1) брус сосновий 40х40 струганий, не фрезерований, покритий лаком;
2) двері шафи індивідуального виготовлення з матеріалу ДСП, розміри 1,15х2,03м, товщина ДСП – 16 мм, дверна фурнітура повинна входити у вартість;
3) стандартна тяга для монтажу підвісної стелі з врахуванням фактичної висоти приміщення, яка становить ~2,95м та бажаної висоти приміщення 2,8м.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
08.02.2024 17:17
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
bc586a2c08364c20adea47ba05fdc981
Дата опублікування:
05.02.2024 18:11
Опис:
Шановний Замовник, згідно проекту договору, а саме п. 3.5. Розрахунки по Договору проводяться Замовником в особі відокремленого підрозділу (філії) в розмірі 100% від вартості робіт після введення Об’єкту в експлуатацію та отримання Замовником Акту прийому-передачі виконаних робіт / Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-3) та Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-2в, складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм,) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання його / їх Сторонами.
Просимо надати розяснення, оплата виконується протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання актів за формою КБ-2в та КБ-3 чи після введення Об'єкту в експлуатацію? Також присимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкту.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 3.5 проєкту Договору (Додаток 3) розрахунки по Договору проводяться Замовником в особі відокремленого підрозділу (філії) в розмірі 100% від вартості робіт після введення Об’єкту в експлуатацію та отримання Замовником Акту прийому-передачі виконаних робіт / Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-3) та Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-2в, складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм,) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання його / їх Сторонами.
Отже, оплата виконується протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після введення Об’єкту в експлуатацію та підписання обома сторонами вище зазначених документів.
Додатково, повідомляємо, що клас наслідків (відповідальності) об'єкту СС1.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
08.02.2024 17:17