• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (19640000-4 Пакети для сміття (придбання поліетиленової продукції для пакування відходів))

ДК 021:2015 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (19640000-4 Пакети для сміття (придбання поліетиленової продукції для пакування відходів)) згідно документації.

Торги відмінено

372 228.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 861.14 UAH
Період уточнення: 02.02.2024 17:01 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана

Строки надання зразку

Номер: c51d0588528d488cbcd44ba32e286c4c
Дата опублікування: 07.02.2024 12:41
Опис: Вітаємо! Просимо збільшити строки надання зразку товару, встановлені в Додатку 1 ТД: З моменту визначення системою найнижчої цінової пропозиції, учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону, повинен надати зразки пропозиції за свій рахунок протягом 2 (двох) днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам замовника до оголошення його переможцем закупівлі. При такому формулюванні строки надання зразку можуть припасти на вихідні дні і їх буде нікому відгружати і нікому приймати. Просимо вказати « два робочі дні». Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення опрацьовано та буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.02.2024 17:34
Відповідь надана

Щодо умов оплати

Номер: 255ddda168a24f25a547494276258f9b
Дата опублікування: 07.02.2024 11:26
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: Замовник проводить розрахунки з Постачальником відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 календарних днів.» При цьому проект договору (ДОДАТОК 4 до тендерної документації) в Розділі «IV. Порядок здійснення оплати» встановлює наступний порядок оплати: «4.1. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 60 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30- ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.» Таким чином положення Тендерної документації Додатку 1 протирічать Додатку 4. Просимо привести у відповідність положення ТД для уникнення непорозумінь.
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення прийнято та опрацьовано та буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 12.02.2024 17:36
Відповідь надана

Щодо надання зразку товару

Номер: e5b8994936ef4ed7a6c107ef9626d201
Дата опублікування: 07.02.2024 11:25
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати зокрема: «- Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується після оприлюднення наміру укласти Договір, Учасник-Переможець повинен надати зразок предмету закупівлі Замовнику. У разі виникнення підозри щодо якості чи невідповідності вимогам закупівлі Замовник має право провести аналіз зразка в акредитованій лабораторії.» Також зазначено, що з моменту визначення системою найнижчої цінової пропозиції, учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону, повинен надати зразки пропозиції за свій рахунок протягом 2 (двох) днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам замовника до оголошення його переможцем закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що до моменту підписання договору ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає можливість Замовника вимагати надання зразків товару і на підставі вивчення зразків приймати рішення про відповідність пропозиції, що підтверджується усталеною практикою АМКУ. А в межах договору товар постачається згідно заявок і за оплату. В разі невідповідності товару в рамках договору наслідки такої невідповідності описані в проекті Договору. З урахуванням зазначеного просимо вилучити зазначену вимогу з Тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення опрацьовано та буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 12.02.2024 17:36
Відповідь надана

Щодо переліку документів для учасника закупівлі

Номер: 7f340aa18e7f4b80821c0c26c4511c2f
Дата опублікування: 07.02.2024 11:25
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція має містити зокрема такі документи: «інформація та документи, що надається переможцем закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації;». Просимо уточнити: це опечатка? Там мабуть повинно бути посилання на документи, що надаються учасниками, а не переможцем?
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення опрацьовано та буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 12.02.2024 17:58
Відповідь надана

Щодо документу державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 29529e3a29844aabbf6fbe92ebd1aaeb
Дата опублікування: 07.02.2024 11:25
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати зокрема «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції.» Звертаємо Вашу увагу, що з 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи взагалі не передбачено, а отже і ніяких документів за її результатами також неможливо отримати. З урахуванням зазначеного вказану вимогу ТД можуть виконати тільки ті учасники, які до моменту вступу в силу нового закону встигли оформити такі документи. А отже таке положення носить дискримінаційний характер. Для забезпечення рівного права учасників на участь у закупівлі просимо вилучити зазначену вимогу з Тендерної документації
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення опрацьовано та буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 12.02.2024 17:37