-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (19640000-4 Пакети для сміття (придбання поліетиленової продукції для пакування відходів))
ДК 021:2015 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (19640000-4 Пакети для сміття (придбання поліетиленової продукції для пакування відходів)) згідно документації.
Торги відмінено
372 228.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 861.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 861.14 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 17:01 - 14.02.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
9e4c7d0fb00a413daef982693c3e086f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-013636-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 Проєкт договору_світильник.docx 09.02.2024 18:45
- Додаток _1 (1).docx 09.02.2024 18:45
- Скарга на умови ТД.docx.asice.zip 09.02.2024 18:45
- sign.p7s 09.02.2024 19:12
- Рішення від 13.02.2024 №2699.pdf 13.02.2024 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 19:38
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.02.2024 17:45
Пункт скарги
Номер:
ed135a88d76c4729b1338f53d3b125ee
Заголовок пункту скарги:
Оскарження вимоги тендерної документації, зазначеної в Додатку 1 до ТД.
Опис заперечення:
Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати зокрема «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції.»
*Примітка: вимога викладена на стр. 2 Додатку 1
*Примітка: вимога викладена на стр. 2 Додатку 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога носить дискримінаційний характер та Скаржник не може виконати цю вимогу з огляду на нижчевикладене.
1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи взагалі не передбачено, а отже і ніяких документів за її результатами також неможливо отримати.
З урахуванням зазначеного вказану вимогу Тендерної документації можуть виконати тільки ті учасники, які до моменту вступу в силу нового закону встигли оформити такі документи. А отже таке положення носить дискримінаційний характер.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник не має Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції, і не може його оформити через обставини вказані вище, а отже не може прийняти участь в закупівлі.
Оскаржувана вимога документації порушує права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурах закупівлі, оскільки вона унеможливлює участь в даній процедурі закупівлі. Скаржник є досвідченим учасником ринку поліетиленових мішків та пакетів для сміття, пропоную продукцію від надійного виробника з високою якістю та розумною ціною. Скаржник має змогу здійснити поставку якісного товару за доступною ціною, проте для його участі в закупівлі необхідно виключити з ТД вищезазначену дискримінаційну вимогу.
1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи взагалі не передбачено, а отже і ніяких документів за її результатами також неможливо отримати.
З урахуванням зазначеного вказану вимогу Тендерної документації можуть виконати тільки ті учасники, які до моменту вступу в силу нового закону встигли оформити такі документи. А отже таке положення носить дискримінаційний характер.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник не має Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції, і не може його оформити через обставини вказані вище, а отже не може прийняти участь в закупівлі.
Оскаржувана вимога документації порушує права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурах закупівлі, оскільки вона унеможливлює участь в даній процедурі закупівлі. Скаржник є досвідченим учасником ринку поліетиленових мішків та пакетів для сміття, пропоную продукцію від надійного виробника з високою якістю та розумною ціною. Скаржник має змогу здійснити поставку якісного товару за доступною ціною, проте для його участі в закупівлі необхідно виключити з ТД вищезазначену дискримінаційну вимогу.
×
-
Назва доказу:
Закон України «Про систему громадського здоров’я»
-
Опис доказу:
Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи не передбачено, а отже і ніяких документів за її результатами також неможливо отримати. Посилання на Закон на Офіційному порталі Верховної Ради України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2573-20#Text
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови ТД.docx.asice.zip
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до ТД
-
Опис доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації, який містить оскаржувану вимогу.
-
Повʼязаний документ:
Додаток _1 (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання учасниками в своїй пропозиції документу «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції.»
Номер:
1639f53d47e5418e9ed05661f6357be3
Заголовок пункту скарги:
Оскарження вимоги тендерної документації, зазначеної в Додатку 1 до ТД.
Опис заперечення:
Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати зокрема: «- Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується після оприлюднення наміру укласти Договір, Учасник-Переможець повинен надати зразок предмету закупівлі Замовнику. У разі виникнення підозри щодо якості чи невідповідності вимогам закупівлі Замовник має право провести аналіз зразка в акредитованій лабораторії.» Також зазначено, що з моменту визначення системою найнижчої цінової пропозиції, учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону, повинен надати зразки пропозиції за свій рахунок протягом 2 (двох) днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам замовника до оголошення його переможцем закупівлі.
*Примітка: вимога викладена на стр. 3 Додатку 1
*Примітка: вимога викладена на стр. 3 Додатку 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога не відповідає чинному законодавству з огляду на нижчевикладене.
1) До моменту підписання договору ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає можливість Замовника вимагати надання зразків товару і на підставі вивчення зразків приймати рішення про відповідність пропозиції, що підтверджується усталеною практикою АМКУ (наприклад номери скарг UA-2018-08-20-001061-c.b4, UA-2019-03-07-001966-a.с2). А в межах договору товар постачається згідно заявок і за оплату. В разі невідповідності товару в рамках договору наслідки такої невідповідності описані в проекті Договору. Таким чином Замовник нічим не ризикує підписуючи договір без попереднього отримання зразків.
Замовником не підтверджена необхідність отримання зразку товару до підписання Договору, оскільки положення Проєкту договору в частині розділу VII. Відповідальність сторін захищає права Замовника на випадок поставки товару неналежної якості.
2) Замовник встановлює право відхилити пропозицію переможця закупівлі в разі якщо не підійде зразок предмету закупівлі:
Відповідно до Додатку 1 до ТД: «У разі, якщо товар, представлений на торги, не відповідатиме технічним та якісним вимогам Замовника або документи Учасника, надані в його пропозиції, не відповідатимуть вимогам цієї документації, пропозицію буде відхилено.»
Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції Переможця і Замовник не має права розширювати цей перелік за своїм бажанням.
Зразок предмету закупівлі не є складовою пропозиції учасника в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, його невідповідність чи ненадання не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
3) Крім того, згідно з частиною першою статті 14 Закону подання інформації під час
проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Отже надання зразку предмета закупівлі суперечить законодавству у сфері публічних закупівель (частини першої статті 14 Закону), адже зразок не є документом та не може надаватись Замовнику в електронній формі.
Оскаржувана вимога документації порушує права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурах закупівлі, оскільки вона ускладнює процес прийняття участі в процедурі закупівлі і зобов’язує учасника мати в наявності на складі товар, який закуповується за процедурою закупівлі для того, щоб надати його безкоштовно Замовнику.
При цьому Замовник отримує додаткові важелі впливу на Переможця виходячи з чого, пропозиція останнього може бути неправомірно відхилена без надання жодного обґрунтування.
1) До моменту підписання договору ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає можливість Замовника вимагати надання зразків товару і на підставі вивчення зразків приймати рішення про відповідність пропозиції, що підтверджується усталеною практикою АМКУ (наприклад номери скарг UA-2018-08-20-001061-c.b4, UA-2019-03-07-001966-a.с2). А в межах договору товар постачається згідно заявок і за оплату. В разі невідповідності товару в рамках договору наслідки такої невідповідності описані в проекті Договору. Таким чином Замовник нічим не ризикує підписуючи договір без попереднього отримання зразків.
Замовником не підтверджена необхідність отримання зразку товару до підписання Договору, оскільки положення Проєкту договору в частині розділу VII. Відповідальність сторін захищає права Замовника на випадок поставки товару неналежної якості.
2) Замовник встановлює право відхилити пропозицію переможця закупівлі в разі якщо не підійде зразок предмету закупівлі:
Відповідно до Додатку 1 до ТД: «У разі, якщо товар, представлений на торги, не відповідатиме технічним та якісним вимогам Замовника або документи Учасника, надані в його пропозиції, не відповідатимуть вимогам цієї документації, пропозицію буде відхилено.»
Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції Переможця і Замовник не має права розширювати цей перелік за своїм бажанням.
Зразок предмету закупівлі не є складовою пропозиції учасника в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, його невідповідність чи ненадання не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
3) Крім того, згідно з частиною першою статті 14 Закону подання інформації під час
проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Отже надання зразку предмета закупівлі суперечить законодавству у сфері публічних закупівель (частини першої статті 14 Закону), адже зразок не є документом та не може надаватись Замовнику в електронній формі.
Оскаржувана вимога документації порушує права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурах закупівлі, оскільки вона ускладнює процес прийняття участі в процедурі закупівлі і зобов’язує учасника мати в наявності на складі товар, який закуповується за процедурою закупівлі для того, щоб надати його безкоштовно Замовнику.
При цьому Замовник отримує додаткові важелі впливу на Переможця виходячи з чого, пропозиція останнього може бути неправомірно відхилена без надання жодного обґрунтування.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4 до Тендерної документації (Проєкт договору)
-
Опис доказу:
Положення Проєкту договору в частині розділу VII. Відповідальність сторін захищає права Замовника на випадок поставки товару неналежної якості. Таким чином у Замовника відсутня необхідність в отриманні зразка предмету закупівлі до укладення Договору.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Проєкт договору_світильник.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до ТД
-
Опис доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації, який містить оскаржувану вимогу.
-
Повʼязаний документ:
Додаток _1 (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимозобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання учасниками зразків предмету закупівлі до укладення договору та гарантійного листа про надання таких зразків.