-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
24Т-115_34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 40 т.)
Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми.
Завершена
15 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 250.00 UAH
Період уточнення:
02.02.2024 08:24 - 20.02.2024 00:00
Відповідь надана
Просимо видалити пункт
Номер:
515b32c51ee5489c9a1d02115953d843
Дата опублікування:
08.02.2024 08:46
Опис:
Шановний замовник!
Просимо видалити даний пункт з тендерної документації Додатку №3 «Учасник в складі своєї пропозиції зазначає параметри, а саме: зовнішні габарити, фактичну масу (без противаги) та навантаження на вісь, які не повинні перевищувати параметри для доріг державного значення, вказані у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306.Надання учасником у складі своєї пропозиції параметрів, які перевищуватимуть вимоги зовнішніх габаритів, фактичної маси (без противаги) та навантаження на вісь для доріг державного значення, що зазначені у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306»
Також, просимо вас надати відповідь на питання – чим саме обумовлені зазначені дискримінаційні технічні характеристики предмету закупівлі та яку мету переслідує Замовник, встановлюючи їх?
Звертаємо вашу увагу на те, що у випадку якщо дана вимога буде проігнорована та відповідні зміни не будуть внесені до тендерної документації, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учаснику, внесення змін до тендерної документації не планується та тендерна документація не містить дискримінаційних вимог
Дата відповіді:
09.02.2024 09:57
Відповідь надана
Щодо Вашої відповіді
Номер:
a389ff6561de40078ce8e6065ed07fc5
Дата опублікування:
07.02.2024 12:36
Опис:
Щодо вашої відповіді 07.02.2024, 09:29: «Шановний Учаснику, в рамках вимог щодо технічних характеристик відомо про не менше ніж 4 виробників: LOCATELLI, LIEBHERR, XCMG, ZOOMLION, та інших виробників, які компонують автомобільні шасі та кранові установки.»
Абсолютно погоджуємося з Вами, що вище перераховані виробники відповідають вимогам Технічного завдання, але вони не відповідають п.22.5 Правил дорожнього руху, а оскільки один з показників технічних характеристик не відповідає технічному завданню, то не корректно стверджувати, що дані виробники є еквівалентами, жоден з цих виробників в повному обсязі не задовольняє вимоги п.22.5 ПДР України, хтось по габаритних розмірах, а хтось по навантаженню на осі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Зверніть увагу на це!!! Відповідно якщо хоча б по одному з показників є невідповідність умовам ТЗ, то така тендерна пропозиція буде відхилена, вірно?
Тож просимо надати мінімум два виробника з вище перерахованих, з чітким вказанням моделей автокранів, які в повному обсязі відповідають умовам Вашого технічного завдання та п. 22.5 ПДР, з урахуванням того що автокран буде пересуватися і дорогами місцевого значення.
ДЯКУЄМО ЗА ПРОЗОРУ ТА ЧІТКУ ВІДПОВІДЬ!
Ви самі в ТЗ створюєте штучні обмеження, які в процесі експлуатації самі ж будете порушувати!
Відповідь:
Шановний Учаснику, просимо Вас самостійно ознайомитись з технічними характеристиками автомобільних кранів на офіційних сайтах виробників або з іншими джерелами інформації, що є в публічному доступі. Тендерна пропозиція учасників буде відхилена, якщо буде не відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі технічним вимогам
Дата відповіді:
09.02.2024 10:01
Відповідь надана
Запитання щодо проекту договору
Номер:
f117e7584ce44453b679ae58b676b726
Дата опублікування:
07.02.2024 10:08
Опис:
Доброго дня! Ми, як потенційний учасник тендерної закупівлі ознайомилися з умовами тендерної документації та проектом договору (Додаток 4) та у нас виникло одне питання. В проекті договору в розділі 4 Порядок здійснення оплати не вказано протягом скількох днів після підписання акту приймання-передачі Покупець повинен здійснити оплату. Просимо Вас уточнити більш детально даний пункт та у разі необхідності внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику, умови оплати зазначено в п. 4.5 Розділу І тендерної документації та у Додатку №3 до тендерної документації, в якому передбачено, що подаючи свою тендерну пропозицію учасник гарантує:
1. Поставку товару у строки, що передбачені умовами тендерної документації;
2. Відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю;
3. Укладення та виконання договору на умовах, що викладені замовником у додатку №4 до тендерної документації (проект договору).
Дата відповіді:
07.02.2024 10:59
Відповідь надана
Створення штучних умов замовником
Номер:
edc12d4748984e77ba444816f0d6d611
Дата опублікування:
06.02.2024 20:04
Опис:
Створення штучних умов замовником, в даному випадку на користь ОДНОГО відомого постачальника автокрану – є спільними узгодженими корупційними діями Замовника з постачальником.
Поясніть наступне : у Вас за умовами тендеру постачання Автокрану здійснюється у м Харків
за класифікатором автомобільних доріг у всіх містах України – це дороги місцевого значення, по яких в разі пересування таким автокраном НЕОБХІДНИЙ ДОЗВІЛ !!!!!
Ви є співучасником корупційних зловживань, оголосили монопольну закупівлю, створивши штучні умови для участі та перемоги лише ОДНОГО відомого постачальника автокрану.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Прохання утриматися від необґрунтованих заяв. Наголошуємо, що Замовник залишає за собою право встановлення технічних вимог до предмету закупівлі в залежності від виробничої необхідності та специфіки робіт.
Дата відповіді:
09.02.2024 09:58
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
a08a4bad1c5f4497bbf6b14244028cf4
Дата опублікування:
06.02.2024 19:37
Опис:
Шановний замовник!
- у Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІЛЮ» у підпункті додаткові вимоги вказано «Учасник в складі своєї пропозиції зазначає параметри, а саме: зовнішні габарити, фактичну масу (без противаги) та навантаження на вісь, які не повинні перевищувати параметри для доріг державного значення, вказані у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306.Надання учасником у складі своєї пропозиції параметрів, які перевищуватимуть вимоги зовнішніх габаритів, фактичної маси (без противаги) та навантаження на вісь для доріг державного значення, що зазначені у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, є підставою для відхилення пропозиції учасника (у тому числі у разі посилання Учасником на можливість застосування такого крану автомобільного при отриманні відповідних дозвільних документів та погоджень відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами)».
Просимо надати пояснення стосовно наявності декількох виробників автокранів які не тільки підпадають під вказані Вами технічні характеристики а і повністю відповідають своїми габаритними розмірами встановленими у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. .
Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учаснику, в рамках вимог щодо технічних характеристик відомо про не менше ніж 4 виробників: LOCATELLI, LIEBHERR, XCMG, ZOOMLION, та інших виробників, які компонують автомобільні шасі та кранові установки.
Дата відповіді:
07.02.2024 09:29
Відповідь надана
Роз’яснення щодо локалізації
Номер:
127803ee8fcd4f1695151f4dc83e22f5
Дата опублікування:
06.02.2024 10:22
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» визначено, зокрема, що ступінь локалізації розраховується виробником товару та автоматично підтверджується шляхом математичної перевірки інформації, внесеної до форми калькуляції собівартості товару. Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним відповідно до пункту 4 цього Порядку.
Просимо надати роз’яснення стосовно коректного вказання виробника товару при розрахунку внесеної до форми калькуляції собівартості товару. Якщо Ми є офіційним представником на території України даного виробника , Ми проводимо комплектацію та фактичну локалізацію Товару, хто має бути зазначений як виробник Товару : Офіційний дилер чи безпосередньо Виробник Товару ?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику, АТ «Укргазвидобування» не є законодавчим органом. Просимо дотримуватись норм Постанови Кабінету Міністру України від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва та іншими нормативними актами».
Дата відповіді:
06.02.2024 11:01
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
155c6e0e444b4006bc55428e75196a3e
Дата опублікування:
06.02.2024 09:11
Опис:
Шановний замовник!
Вивчивши Вашу тендерну документацію в рамках закупівлі: ДК 021:2015: 34142000-4 - Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди)( Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 40 т.),(ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-02-000175-a), встановлено ряд дискримінаційних вимог, тому з метою розширення кількості учасників торгів, наполягаємо на внесенні змін, які на нашу думку ні в якому разі не спричинять погіршення технічних та експлуатаційних характеристик Автокрана, а лише розширять конкуренцію, а саме:
- у Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІЛЮ» у підпункті додаткові вимоги вказано «Учасник в складі своєї пропозиції зазначає параметри, а саме: зовнішні габарити, фактичну масу (без противаги) та навантаження на вісь, які не повинні перевищувати параметри для доріг державного значення, вказані у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306.Надання учасником у складі своєї пропозиції параметрів, які перевищуватимуть вимоги зовнішніх габаритів, фактичної маси (без противаги) та навантаження на вісь для доріг державного значення, що зазначені у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, є підставою для відхилення пропозиції учасника (у тому числі у разі посилання Учасником на можливість застосування такого крану автомобільного при отриманні відповідних дозвільних документів та погоджень відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами)».
Просимо видалити даний пункт. Оскільки більшість робіт які будуть виконуватися Автокраном на виробничих потужностях підприємства, а під’їздні дороги до них – це дороги місцевого значення,які в свою чергу в більшості випадків мають обмеження по вазі транспортного засобу 15т, тому в любому випадку необхідно оформлювати відповідний дозвіл на переміщення Автокрана по дорогам загального користування
Для автокранів такого класу загальна довжина не може бути в межах регламентованих п.22.5 Правил дорожнього руху, оскільки довжина транспортного засобу з урахуванням секцій основної стріли є в межах 11-11,5метрів, також слід враховувати додаткове місце для розміщення лебідок та противаг (в межах 2 метрів). В результаті габаритна довжина автокрана буде більша 12 метрів
В свою чергу ми хочемо запропонувати Вам сучасний автокран 2024 року виробництва.
Слід зазначити, що наразі технічні характеристики предмету закупівлі, визначені Документацією, звужують коло потенційних учасників торгів до одного виробника, продукція якого відповідає усім у сукупності характеристикам, та таким чином унеможливлюють участь інших суб'єктів господарювання, які можуть запропонувати економічну та сучасну техніку, яка повністю відповідає діючому законодавству.
Наголошуємо, що вимоги встановлені у додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» в редакції, що оприлюднена на вебпорталі Уповноваженого органу абсолютно ніяким чином не впливає на продуктивність чи ефективність автокрана.
Більше того, внесення запропонованих змін допоможе розширити коло потенційних учасників та як результат закупити товар не з гіршими, а за деякими показниками навіть кращими характеристиками, а також значно зекономити Замовнику кошти, що в реаліях сьогодення нашої країни є показником ефективної роботи Замовника.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Звертаємо вашу увагу, що замовник залишає право за собою встановлювати технічне завдання в залежності від потреби виробництва. Внесення змін в технічні характеристики до предмету закупівлі в частині збільшення габаритів для надання пропозиції негабаритної спецтехніки не є припустимим для Товариства, враховуючи специфіку запланованої роботи вони можуть затягуватись/відтерміновуватись. Відповідно рух спецтехніки, яка не відповідає вимогам зазначеним у п.22.5 «Рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують….» повинен здійснюватися відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, згідно якого оформлюється дозвіл уповноваженим підрозділом Національної поліції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв’язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів. Даний факт негативно вплине на виконання плану робіт, призведе до необхідності отримання додаткових дозволів, що спричинить додаткові невиправдані фінансові та часові витрати на їх отримання. Стосовно економії коштів Замовника, хочемо звернути увагу, що у випадку видалення вимоги де зазначено, що «Учасник в складі своєї пропозиції зазначає параметри, а саме: зовнішні габарити, фактичну масу (без противаги) та навантаження на вісь, які не повинні перевищувати параметри для доріг державного значення, вказані у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, де у випадку надання учасником у складі своєї пропозиції параметрів, які перевищуватимуть вимоги зовнішніх габаритів, фактичної маси (без противаги) та навантаження на вісь для доріг державного значення, що зазначені у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, є підставою для відхилення пропозиції учасника (у тому числі у разі посилання Учасником на можливість застосування такого крану автомобільного при отриманні відповідних дозвільних документів та погоджень відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами)» є певні ризики, що матимуть негативну економічну складову, оскільки пропозиція Учасника може містити такі параметри спецтехніки, що вважаються негабаритним по кожному з підпунктів даної вимоги, а саме: а) зовнішніх габаритів; б) фактичної маси; в) навантаження на вісь; де постановою зазначено, що рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоча б один з їх габаритних та/або вагових параметрів перевищує нормативи, визначені цим пунктом, здійснюється відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 р. № 30 “Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами” (Офіційний вісник України, 2001 р., № 3, ст. 75), в той час постановою КМУ №879 від 27 червня 2007 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 9 лютого 2022 р. № 105) врегульована вартість проїзд негабаритної спецтехніки, де за кожен з вищезазначених параметрів у випадку їх перевищення та в залежності на відсоток перевищення встановлена ставка плати за кожен кілометр відстані. Замовником був проведений аналіз співвідношення запланованого пробігу спецтехніки на рік з урахуванням співвідношення до типу доріг, за результатами якого встановлені певні економічні витрати, які можуть бути/будуть понесені Товариством.
Дата відповіді:
09.02.2024 10:00
Відповідь надана
Подовження терміну подачі пропозицій
Номер:
95963a2e52d644ce97e6b4e14647f5f1
Дата опублікування:
05.02.2024 14:40
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Ми плануємо прийняти участь у процедурі закупівлі автокрана. В зв’язку з низкою вимог до якості та переліку відповідності технічним характеристикам, виробнику потрібно пропрацювати технічне завдання та подати точні дані щодо ступеня локалізації Уповноваженому органом у порядку, встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022р. №861.
В зв’язку з цим просимо Вас продовжити період подачі пропозицій на 10 календарних днів.
Дякую!
Відповідь:
Шановний Учаснику, строк подачі пропозицій буде продовжено до 23.02.2024 р.
Дата відповіді:
05.02.2024 17:08
Відповідь надана
Extension of the deadline for submission of proposals
Номер:
454fdaffe9074a079d460d67e648cc4d
Дата опублікування:
05.02.2024 09:23
Опис:
Good afternoon, dear Customer!
We represent a foreign company that plans to participate in the procurement procedure for a truck crane. In the circumstances that have developed due to the aggression of the Russian Federation, the high workload of crane manufacturers and a number of quality requirements and a list of compliance with technical specifications, the manufacturer needs to work out in detail the terms of reference and submit accurate data on the degree of localization to the Authorized Body in accordance with the procedure established by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 02.08.2022 No. 861. It also takes up to 30 business days to issue and obtain a certificate from the Ministry of Internal Affairs. The term for opening an electronic bank guarantee for non-residents of Ukraine is up to 14 calendar days
In this regard, we ask you to extend the period for submission of proposals at least until 28.02.2024.
Thank you!
Відповідь:
Шановний Учаснику, строк подачі пропозицій буде продовжено до 23.02.2024 р.
Дата відповіді:
05.02.2024 17:08