-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
24Т-115_34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 40 т.)
Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми.
Завершена
15 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 250.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 08:24 - 20.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
порушення у сфері публічних закупівель
Номер:
8fa5f9c320034944942e35b925388eeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-000175-a.b1
Назва:
порушення у сфері публічних закупівель
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією, було встановлено, що тендерна документація містить умови та положення якої не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси ТОВ «Біотех-ком», що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Ознайомившись зі змістом тендерної документації в цілому та вимогами, які встановлені до учасників торгів, ми дійшли до висновку, що ТОВ «Біотех-ком», не має можливості взяти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно обмежують конкуренцію та не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 13.02.2024 10:07
Дата подачі:
13.02.2024 10:07
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1) відповідні зміни будуть внесені до Додатку №2.2. тендерної документації;
2) перед оголошенням закупівлі був здійснений збір комерційних пропозицій відповідно до технічних характеристик зазначених предмету закупівлі, за результатами яких було виявлено низку постачальників з пропозиціями, які відповідають зазначеним вимогам у додатку №3 до тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що замовник залишає право за собою встановлювати технічне завдання в залежності від потреби виробництва, до того ж під час розрахунку. Внесення змін в технічні характеристики до предмету закупівлі в частині збільшення габаритів для надання пропозиції негабаритної спецтехніки не є припустимим для Товариства, враховуючи специфіку запланованої роботи вони можуть затягуватись/відтерміновуватись. Відповідно рух спецтехніки, яка не відповідає вимогам зазначеним у п.22.5 «Рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують….» повинен здійснюватися відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, згідно якого оформлюється дозвіл уповноваженим підрозділом Національної поліції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв’язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів. Даний факт негативно вплине на виконання плану робіт, призведе до необхідності отримання додаткових дозволів, що спричинить додаткові невиправдані фінансові та часові витрати на їх отримання. Стосовно економії коштів Замовника, хочемо звернути увагу, що у випадку видалення вимоги де зазначено, що «Учасник в складі своєї пропозиції зазначає параметри, а саме: зовнішні габарити, фактичну масу (без противаги) та навантаження на вісь, які не повинні перевищувати параметри для доріг державного значення, вказані у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, де у випадку надання учасником у складі своєї пропозиції параметрів, які перевищуватимуть вимоги зовнішніх габаритів, фактичної маси (без противаги) та навантаження на вісь для доріг державного значення, що зазначені у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, є підставою для відхилення пропозиції учасника (у тому числі у разі посилання Учасником на можливість застосування такого крану автомобільного при отриманні відповідних дозвільних документів та погоджень відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами)» є певні ризики, що матимуть негативну економічну складову, оскільки пропозиція Учасника може містити такі параметри спецтехніки, що вважаються негабаритним по кожну з підпунктів даної вимоги, а саме: а) зовнішніх габаритів; б) фактичної маси; в) навантаження на вісь; де постановою зазначено, що рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоча б один з їх габаритних та/або вагових параметрів перевищує нормативи, визначені цим пунктом, здійснюється відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 р. № 30 “Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами” (Офіційний вісник України, 2001 р., № 3, ст. 75), в той час постановою КМУ №879 від 27 червня 2007 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 9 лютого 2022 р. № 105) врегульована вартість проїзд негабаритної спецтехніки, де за кожен з вищезазначених параметрів у випадку їх перевищення та в залежності на відсоток перевищення встановлена ставка плати за кожен кілометр відстані. Замовником був проведений аналіз співвідношення запланованого пробігу спецтехніки на рік з урахуванням співвідношення до типу доріг, за результатами якого виявлено певні економічні збитки, які можуть бути/будуть завдані Товариству, відповідно видалення даної вимоги недоцільне.
Статус вимоги:
Відхилено