-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів
Завершена
199 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2024 14:30 - 06.02.2024 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог, що порушують права потенційних учасників
Номер:
440ff2df213d41779f60659195b1a289
Дата опублікування:
03.02.2024 20:29
Опис:
У п. п. 12 пункту 6 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник зазначає, що СТО учасника повинна мати "димомір та газоаналізатор". При цьому всі роботи, які викладені Замовником в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4 до тендерної документації), взагалі не потребують використання таких приладів. Димомір та газоаналізатор використовуються спеціалізованими СТО лише для проведення технічного огляду автомобілів, а не ремонту. У свою чергу, предметом закупівлі Замовника є придбання послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів. Предмет закупівлі Замовника не передбачає отримання послуг з технічного огляду автомобіля.
Виходячи з викладеного вбачається, що Замовник умисно прописав кваліфікаційну вимогу, що СТО повинна мати "димомір та газоаналізатор" з метою штучного обмеження кількості потенційних учасників. Такі вимоги є дискримінаційними і грубо порушують права потенційних добросовісних учасників закупівлі. Таким чином, висловлюємо до Замовника прохання прибрати цю кваліфікаційну вимогу з Тендерної документації, як таку, що носить дискримінаційний характер і порушує права потенційних добросовісних учасників закупівлі.
Відповідь:
Щодо вимоги Чернігівського обласного центру зайнятості (далі - Замовник) в тендерній документації наявності на СТО потенційного виконавця послуг димоміра та газоаналізатора, повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі – Закон про автотранспорт),технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та їх складових виконують з метою підтримання їх у належному стані та забезпечення встановлених виробником технічних характеристик під час використання, зберігання або утримання протягом періоду експлуатації. Виконавцями технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб'єкти господарювання, які відповідають таким вимогам:
- мають власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам;
- роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт;
- мають виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам.
Відповідно до статті 20 Закону про автотранспорт - конструкція та технічний стан транспортних засобів, а також їх частини мають відповідати Єдиним вимогам до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються, затвердженим постановою КМУ від 22 грудня 2010 р. № 1166, та забезпечувати:
- безпеку людей, які користуються транспортними засобами чи беруть участь у дорожньому русі;
- відповідність нормам стосовно викидів забруднювальних речовин, парникових газів, електромагнітних завад, рівню шуму та інших чинників негативного впливу на людину та довкілля;
- запобігання пошкодженню транспортними засобами доріг та їх облаштування;
- ефективне використання енергетичних ресурсів, частин і експлуатаційних матеріалів;
- захист від незаконного використання транспортних засобів та запобігання пошкодженню вантажів;
- збереження властивостей безпеки від моменту виготовлення транспортного засобу до його утилізації;
- відповідність іншим вимогам законодавства.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В пункті 11 додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що закупівля проводиться на орієнтовний перелік частіше виконуваних видів послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів Замовника, тобто перелік не є виключним. В пункті 12 додатку 4 до Тендерної документації міститься перелік автомобілів Замовника для надання послуг та зазначено, що перелік та кількість автотранспорту являється орієнтовним і може бути зміненим в залежності від виробничої потреби Замовника в межах визначеного обсягу (кількості людино-годин).
Відповідно до статті 26 Закону про автотранспорт - виконавець за договором про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів зобов'язаний гарантувати відповідність технічного стану транспортного засобу встановленим вимогам у межах проведеного ним технічного обслуговування і ремонту цього транспортного засобу.
Виходячи з зазначеного, вимога Замовника стосовно наявності на СТО потенційного виконавця послуг димоміра та газоаналізатора є законною, жодним чином не звужує коло потенційних учасників, засвідчує технічний потенціал та вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів.
Дата відповіді:
06.02.2024 09:58
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог, що порушують права потенційних учасників
Номер:
21c8604f3f4542a686c2d44cb63666de
Дата опублікування:
03.02.2024 20:19
Опис:
У п. п. 8 пункту 6 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник зазначає, що СТО учасника повинна мати "обладнання (стенд) для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм". При цьому всі роботи, які викладені Замовником в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4 до тендерної документації), що пов'язані з ремонтом гальмівної системи автомобілів, взагалі не потребують використання такого стенду і відносяться до звичайних ремонтних робіт. Більш того, вказані стенди для перевірки гальмівних сил автомобіля як правило використовуються лише в автомобілях, оснащених сучасними багатоступеневими електронними гальмівними системами. Однак, жоден автомобіль Замовника, який визначений у Тендерній документації, не оснащені такими системами і взагалі не потребують використання таких стендів.
Виходячи з викладеного вбачається, що Замовник умисно прописав кваліфікаційну вимогу, що СТО повинна мати "обладнання (стенд) для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм" з метою штучного обмеження кількості потенційних учасників. Такі вимоги є дискримінаційними і грубо порушують права потенційних добросовісних учасників закупівлі. Таким чином, висловлюємо до Замовника прохання прибрати цю кваліфікаційну вимогу з Тендерної документації, як таку, що носить дискримінаційний характер і порушує права потенційних добросовісних учасників закупівлі.
Відповідь:
Щодо вимоги Чернігівського обласного центру зайнятості (далі - Замовник) в тендерній документації наявності на станції технічного обслуговування (далі – СТО) потенційного виконавця послуг обладнання (стенду) для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм, повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі – Закон про автотранспорт),технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та їх складових виконують з метою підтримання їх у належному стані та забезпечення встановлених виробником технічних характеристик під час використання, зберігання або утримання протягом періоду експлуатації. Виконавцями технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб'єкти господарювання, які відповідають таким вимогам:
- мають власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам;
- роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт;
- мають виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам.
Відповідно до статті 20 Закону про автотранспорт - конструкція та технічний стан транспортних засобів, а також їх частини мають відповідати Єдиним вимогам до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються, затвердженим постановою КМУ від 22 грудня 2010 р. № 1166, та забезпечувати:
- безпеку людей, які користуються транспортними засобами чи беруть участь у дорожньому русі;
- відповідність нормам стосовно викидів забруднювальних речовин, парникових газів, електромагнітних завад, рівню шуму та інших чинників негативного впливу на людину та довкілля;
- запобігання пошкодженню транспортними засобами доріг та їх облаштування;
- ефективне використання енергетичних ресурсів, частин і експлуатаційних матеріалів;
- захист від незаконного використання транспортних засобів та запобігання пошкодженню вантажів;
- збереження властивостей безпеки від моменту виготовлення транспортного засобу до його утилізації;
- відповідність іншим вимогам законодавства.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В пункті 11 додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що закупівля проводиться на орієнтовний перелік частіше виконуваних видів послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів Замовника, тобто перелік не є виключним. В пункті 12 додатку 4 до Тендерної документації міститься перелік автомобілів Замовника для надання послуг та зазначено, що перелік та кількість автотранспорту являється орієнтовним і може бути зміненим в залежності від виробничої потреби Замовника в межах визначеного обсягу (кількості людино-годин).
Відповідно до статті 26 Закону про автотранспорт - виконавець за договором про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів зобов'язаний гарантувати відповідність технічного стану транспортного засобу встановленим вимогам у межах проведеного ним технічного обслуговування і ремонту цього транспортного засобу.
Виходячи з зазначеного, вимога Замовника стосовно наявності на СТО потенційного виконавця послуг обладнання (стенду) для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм, є законною, жодним чином не звужує коло потенційних учасників, засвідчує технічний потенціал та вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів.
Дата відповіді:
06.02.2024 09:58