-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів комунальної власності КП «Нікопольводоканал»
Торги відмінено
4 131 524.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 657.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 657.62 UAH
Період уточнення:
31.01.2024 13:54 - 05.02.2024 00:00
Відповідь надана
порушення законодавства
Номер:
689734fbc1db43d68094b62eb40ec946
Дата опублікування:
31.01.2024 16:37
Опис:
відповідно до тд замовника: візуальне ознайомлення з об’єктами охорони обов’язкове до моменту завершення подачі пропозицій. Після візуального ознайомлення з об’єктами складається акт, який підписується обома сторонами.
вимагаємо надати пояснення щодо такої вимоги, яка суперечить принципам здійснення публічних закупівель та прибрати вимогу з тендерної документації, як таку що є дискримінаційною для іногородніх учасників і протизаконною, про що свідчить практика розгляду скарг органом оскарження амку
Відповідь:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Вимогу щодо надання у складі пропозиції акту огляду обєкту вважаю цілком правомірним та виправданим з наступних причин:
Місто Нікополь перебуває в зоні проведення активних бойових дій. Об’єкти охорони – об’єкти критичної інфраструктури, що знаходяться у прибережній смузі та майже кожного дня перебувають під обстрілами ворожої артилерії. Охоронна організація має забезпечити безперебійну роботу (9) дев’ятьох цілодобових постів на п’яти об’єктах. Персонал охорони Учасника здійснює охорону об’єкту, забезпечує пропускний режим на об’єкті, охорону майна та співробітників Замовника. Права та обов'язки персоналу охорони визначаються Законом України «Про охоронну діяльність». Охоронна спеціалізована організація, несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Чинник обстрілів безпосередньо може вплинути на рішення учасника щодо формування цінової пропозиції, а також щодо прийняття рішення про виконання вже укладеного договору, що може негативно вплинути на забезпечення цілісності майна об’єктів критичної інфраструктури в умовах воєнного стану.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
З метою проведення огляду, Замовником забезпечується постійний (протягом робочого дня) доступ до об’єктів охорони. Тендерна документація не містить конкретних вимог щодо оформлення актів огляду і єдиною метою його оформлення є ознайомлення з об’єктом безпосередньо учасником або його представником. Зв'язок з Замовником щодо здійснення огляду здійснюється з допомогою телефонного номеру, що вказаний у тендерній документації.
Враховуючи наведене, зважаючи на кінцевий строк подання пропозиції, а це 08.02.2024р, не вважаю, що даній вимозі може відповідати лише один або декілька учасників.
Дата відповіді:
01.02.2024 10:37
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
b3ff4b4616b0479b944ecccdf7f502a7
Дата опублікування:
31.01.2024 16:21
Опис:
Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" містить вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, які може встановлювати замовник. цей перелік не містить такого критерію, як Підтвердження спроможності матеріальної відповідальності (у вигляді надання договору страхування). Поясніть таку вимогу, яка суперечить закону та приберіть її з переліку кваліфікаційних критеріїв.
Відповідь:
Шановний Учаснику, доброго дня!
до тендерної документації внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
01.02.2024 10:35