• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об'єктів комунальної власності КП «Нікопольводоканал»

Торги відмінено

4 131 524.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 657.62 UAH
Період оскарження: 31.01.2024 13:54 - 05.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога

Номер: 58de1c600469441fab11c4e464fb366f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-007706-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику згідно з вимог Тендерної документації Додаток 1 пункт 1.2 «Документальне підтвердження наявності у власності транспорту реагування (не менше 2 (двох) одиниць), що територіально розміщений у м.Нікополь, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії технічних паспортів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з обов’язковою фотофіксацією державного номерного знаку; - гарантійний лист про наявність 2-х груп реагування у складі 2-х автомобілів та чотирьох охоронців, що територіально, на час подачі пропозиції перебуває у м.Нікополь». Дана вимога «Документальне підтвердження наявності у власності транспорту реагування (не менше 2 (двох) одиниць)...» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Учасник не має власних автомобілів, однак може підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію, шляхом надання у складі пропозиції договору оренди, укладеного з іншим охоронним підприємством та з наданням документів, що вимагаються ТД на залучені автомобілі. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність кваліфікаційному критерію про наявність автомобілів, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД. Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають власних автомобілів у кількості не менше двох. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» стосовно транспорту реагування сказано: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.». Зважаючи на вказане вище звертаємо Вашу увагу на те, що транспорт реагування повинен знаходитись у власності суб’єкта охоронної діяльності, дану вимогу ми як потенційний учасник виконуємо так як транспорт реагування що ми орендуємо знаходиться у власності суб’єкта охоронної діяльності який має відповідну ліцензію. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність на праві власності в Учаснпка не менше 2-х транспортів реагування порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! до тендерної документації внесено відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено