-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Дизельне пальне в талонах
Торги не відбулися
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 400.00 UAH
мін. крок: 2% або 5 400.00 UAH
Період уточнення:
30.01.2024 18:19 - 08.02.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо терміну дії талонів та їх номіналу
Номер:
c8c0b064a9284e66b748ac947d133344
Дата опублікування:
02.02.2024 15:20
Опис:
Щодо строку дії талонів
Згідно Вашої технічної специфікації
Термін дії талонів до 01.03.2026р. Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.03.2027 року; в разі пошкодження талонів, в разі їх втрати, а також якщо вони не були використані такі талони підлягають заміні
При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з терміном дії більше одного року. Окрім того незначна кількість АЗС випускає талони з номіналом 10,15,20 л. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
При визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом одного року.
Номінал талонів: Замовник вимагає від учасників наявність одночасно трьох номіналів талону: 10, 15 та 20 літрів. Така умова обмежує тих учасників, які не мають талони, номіналом 15 літрів. Просимо видозмінити вимогу технічної специфікації та викласти в такій формі, що талони повинні бути номіналом 5, 10 або 20 літрів
І просимо внести в текст договору пункти про зміну ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, (Згідно ЗУ - Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення)
Відповідь:
Шановний запитувач, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначати такі показники. При цьому, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ваше твердження стосовно обмеженої кількості АЗС, які мають можливість надавати талони номіналами 10, 15, 20 літрів з терміном дії не менше дванадцяти місяців з дати отримання талонів замовником, що не створює конкурентного середовища для закупівлі та має дискримінаційний характер не відповідає дійсності. Адже, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі номіналу та строку їх дії, оскільки відповідно до пункту 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти та нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008 р., Талон – це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
При визначених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в частині встановлення строку дії (використання) талонів (бланків-дозволів), департамент муніципальної варти Луцької міської ради керувався потребою у надійному, стабільному, зручному та прогнозованому постачанні палива у зв’язку зі службовою необхідністю, оскільки, діяльність департаменту розповсюджується не лише на територію міста Луцька, а й на територію Луцької міської територіальної громади.
При цьому, при встановлених зазначених вимогах, департамент також керується економічними інтересами в частині фіксації ціни на ПММ на момент здійснення оплати та визначення максимального терміну, під час якого оплачене паливо може бути отримано замовником. Водночас встановлення терміну використання талонів з дати їх отримання дозволяє конкретизувати обсяг закупівлі з урахуванням фактичних витрат палива та потреби на наступний період. З метою оптимізації діяльності, проводимо процедуру закупівлі пального у талонах виходячи із потреб палива на 2024 та 2025 рік.
Таким чином, Змовник не вважає встановлення номіналу талонів 10, 15, 20 літрів та строку дії цих талонів два роки, дискримінаційною вимогою, оскільки талон - це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, що зберігається на АЗС на умовах узгоджених між замовником та постачальником.
Враховуючи викладене, дії замовника не порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Щодо прохання внесення у текст договору пункти про зміну ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, зазначаємо, що збільшення ціни товару є погіршенням умов для департаменту муніципальної варти, як для бюджетної установи. Також, зазначаємо, що в очікуваній вартості закупівлі враховано можливе коливання цін на паливо.
Враховуючи той факт, що вищевказані вимоги не створюють жодної
дискримінації серед учасників та не суперечать чинному законодавству й
принципам здійснення закупівель вважаємо недоцільним внесення змін до
документації у цій частині.
Дата відповіді:
06.02.2024 17:40