• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з підтримки експлуатаційної придатності, працездатного стану та функціонування за призначенням системи протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації, сповіщення людей про пожежу, управління евакуацією) та систем порошкового та газового пожежогасіння в приміщеннях ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за адресами: м. Київ, вул. Метрологічна, 4 та вул. Краснова, 7/1)

Завершена

365 085.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.43 UAH
Період уточнення: 30.01.2024 12:36 - 05.02.2024 00:00
Відповідь надана

Цінова прпозиція

Номер: c1076ea910c6462f8af9f2c15352a575
Дата опублікування: 02.02.2024 09:36
Опис: Додаткове питання до Договірної ціни. Умовно наша цінова пропозиція на дану закупівлю становить 300 000,00 грн. Тобто 12 000,00 грн. на місяць. Договірну ціну нам під час пропозиції необхіно надавати на 300 000,00 грн? Чи договірну ціну надавати на 12 000,00 грн.?
Відповідь: Шановний Учасник! Для підтвердження Ви повинні надати 4 комплекти кошторисних документів в форматі pdf. та у форматі imd.,в яких розраховано вартість послуг НА 1 МІСЯЦЬ за об’єктами: 1.Послуги з підтримки експлуатаційної придатності, працездатного стану та функціонування за призначенням системи протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації, сповіщення людей про пожежу, управління евакуацією) та системи газового пожежогасіння в приміщеннях ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за адресою: м. Київ, вул. Краснова, 7/1(РЕГЛАМЕНТ №1)-1 комплект; 2.Послуги з підтримки експлуатаційної придатності, працездатного стану та функціонування за призначенням системи протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації, сповіщення людей про пожежу, управління евакуацією) та системи порошкового пожежогасіння в приміщеннях ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за адресою: м. Київ, вул. Метрологічна, 4 (РЕГЛАМЕНТ №1) )-1 комплект; 3. Послуги з підтримки експлуатаційної придатності, працездатного стану та функціонування за призначенням системи протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації, сповіщення людей про пожежу, управління евакуацією) та системи газового пожежогасіння в приміщеннях ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за адресою: м. Київ, вул. Краснова, 7/1(РЕГЛАМЕНТ №2) -1 комплект; 4. Послуги з підтримки експлуатаційної придатності, працездатного стану та функціонування за призначенням системи протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації, сповіщення людей про пожежу, управління евакуацією) та системи порошкового пожежогасіння в приміщеннях ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за адресою: м. Київ, вул. Метрологічна, 4 (РЕГЛАМЕНТ №2)-1 комплект.
Дата відповіді: 02.02.2024 14:19
Відповідь надана

Щодо залучення субпідрядника

Номер: ecb0748c7b314ce2996febc4528e2472
Дата опублікування: 01.02.2024 13:02
Опис: Щодо залучення субпідрядника Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання «Ліцензія або сертифікат, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація» Чи можна в частині цієї вимоги залучати субпідрядника?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації : « Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців».
Дата відповіді: 02.02.2024 08:44
Відповідь надана

Договірна ціна

Номер: 61b49eac1a674f7d952377527113a973
Дата опублікування: 01.02.2024 11:10
Опис: Доброго дня. В документації ви зазначили, що кощторис розраховується на один місяць надання послуг. Тобто нам необхідно надавати договірну ціну на суму на один місяць надання послуг? Чи нам надавати договірну ціну яка повинна відповідати нашій повній ціновій пропозиції на дана закупівлю? Тобто на ту сума яку ми вказуємо в Прозоро для аукціону?
Відповідь: Шановний Учасник! Кошторисна документація за Регламентами №1,№2 з поділенням на об’єкти розраховується на один місяць надання послуг згідно п.5.1.1 Додаток № 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.02.2024 08:46
Відповідь надана

Графік

Номер: 42dd621facc84944ab46099820a8d852
Дата опублікування: 01.02.2024 11:03
Опис: В Додатку 3 Тендерної документації зазначити "Графік надання планових Регламентних робіт-в робочі дні з 8:00 до 16:45 години, з перервою з 12:00 до 12:30 години з понеділка по четвер та з 8:00 до 15:30 у п`ятницю." По даній вимозі ви вимагаєте, щоб працівників підрядника постійно знаходився в дані години у вас на обєкті? Чи підрядник самостійно формує свій графік обслуговування згідно Регламенту, та самостійно визначає в які дні бути на обєкті і проводити регламентні роботи?
Відповідь: Шановний учасник! Постійне перебування працівників Підрядника не вимагається.Підрядник самостійно формує графік обслуговування згідно Регламентів з поділом на об’єкти для надання послуг в повному обсязі,та узгоджує з Замовником.
Дата відповіді: 02.02.2024 08:43
Відповідь надана

Термін обслуговування

Номер: 9b47c202285949d5a695978c5b904b64
Дата опублікування: 31.01.2024 15:20
Опис: В Додатку 3 документації у вас зазначено 3.1. Приступити до надання послуг з першого дня , після підписання Договору обома Сторонами та надавати послуги протягом 12 місяців; В формі тендерна пропозиція, по Регламенту 1 зазначено 10 послуг (тобто, виходить, що цінову пропозицію нам потрібно надати як на 10 міцяців) Який термін обслуговування 10 чи 12 місяців?
Відповідь: Шановний Учасник! Порядок надання послуг визначений пунктами у Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»: Графік надання планових Регламентних робіт-в робочі дні з 8:00 до 16:45 години, з перервою з 12:00 до 12:30 години з понеділка по четвер та з 8:00 до 15:30 у п`ятницю. Графік надання послуг згідно Регламенту 1-з дати підписання договору-червень 2024 р., серпень-грудень 2024 р.. Графік надання послуг згідно Регламенту 2- липень 2024 р., січень 2025 р. Термін надання послуг складає 12 (дванадцять) місяців та включає у свій склад 10 (десять) послуг із Регламенту 1 та 2 (дві) із Регламенту 2. Тобто термін обслуговування складає 12 місяців, 10 з яких здійснюється обслуговування за Регламентом 1, та 2 за Регламентом 2 (10+2=12).Відповідь: термін обслуговування 12 місяців. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 01.02.2024 10:39
Відповідь надана

Очікувана вартість без ПДВ

Номер: f61130ef1c7048ff8f3e07f970683073
Дата опублікування: 31.01.2024 15:12
Опис: В Закупівлі у вас вказано що очікавана вартість закупівлі 365`085.86 Гривня (БЕЗ ПДВ). На сторінці 15 Тендерної документації у вас зазначено Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Дані положення суперечать одна одній.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання.Дійсно ціна помилково внесена без ПДВ. Найближчим часом будуть внесено зміни.
Дата відповіді: 31.01.2024 15:20