• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

185 997 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 859 975.00 UAH
Період уточнення: 30.01.2024 10:13 - 07.02.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо Сертифікату

Номер: de9ae76a46e347e08962ba3a073f224b
Дата опублікування: 01.02.2024 16:52
Опис: Шановний Замовник, згідно умов тендерної документації вимагається надання учасниками сканованої копії оригіналу сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що чинність даного документа(стандарта) з 22.08.2023 припинена на підставі Наказу ДП "УкрНДНЦ" від 17.08.2023 № 210 "Про прийняття національних стандартів, зміни до національного стандарту та скасування національних стандартів". З огляду на вище викладене, зазначаємо, що в Вашій тендерній документації зазначено НЕ діючий стандарт, за яким Замовник планує забезпечити собі стабільність постачання. Враховуючи вище викладене, просимо виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Відповідь: Шановний Участнику! Даний сертифікат буде виключено з Тендерної документації.
Дата відповіді: 02.02.2024 12:08
Відповідь надана

документальне підтвердження

Номер: e4efb18124dc41419697f626b5d2486e
Дата опублікування: 31.01.2024 18:20
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до умов проекту договору, зокрема п.5.8, пп. 5.8.1 п.5.8 та пп. 2 п.13.11 договору, зазначено, що зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання (на підставі цінової довідки Торгово-промислової палати України / Харківської Торгово-промислової палати) та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Чому Замовник обмежує майбутнього постачальника в можливості надання підтвердних документів від інших регіональних торгово-промислових палат? Чому саме Харківська ТПП, при тому, що місцезнаходждення замовника є Одеська область? Також в п. 5.8.1. проекту договору зазначено наступне «5.8.1.На вимогу Споживача Постачальник зобовязаний надати Споживачу протягом 7 календарних днів з дня отримання вимоги Споживача документальне підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні Об’єднаної енергетичної системи України, а саме Довідку/Цінову довідку, що видана відповідною уповноваженою організацією, зокрема Торгово-промисловою палатою України або Харківської торгово-промислової палати.» Просимо пояснити, на якій підставі і з якою періодичністю Споживач вимагатиме таке документальне підтвердження? Адже, виходячи з умов п.5.8 проекту договору в разі необхідності зміни істотних умов Договору, в тому числі зміни ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку та/або зміни регульованої ціни (тарифу), Сторона ініціатор такої зміни зобов’язана підготувати та направити на погодження іншій стороні проект змін до цього Договору у формі додаткової угоди та відповідні документи, які обґрунтовують такі зміни (Цінову Довідку Торгово-промислової палати України або Харківської торгово-промислової палати). Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну умов договору, у 14-ти денний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Таким чином, у разі якщо стороною-ініціатором виступатиме Споживач, то він сам зобов’язаний надати Постачальнику такі документи. Якщо ж стороною-ініціатором виступатиме Постачальник, то він так само має надати Споживачу відповідні підтвердні документи разом з повідомленням про зміну ціни. Просимо вилучити з умов проекту договору дискримінаційну умову стосовно обмеження переліку органів, які можуть видавати підтвердні документи щодо коливання ціни.
Відповідь: Шановний Учанику! Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 01.02.2024 14:36
Відповідь надана

строк дії забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 314668778ac642aca7ff0119f9db67d0
Дата опублікування: 31.01.2024 17:21
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Відповідно до частини 4 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, який у разі необхідності може бути продовжений. При цьому, відповідно до умов п.2 додатку №6 до тендерної документації передбачено наступне «2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції впродовж 90 календарних днів з дня визначення переможця.» Отже, оскільки дата визначення переможця наразі є невідомою, залишається незрозумілим, на який строк має бути видана банківська гарантія. До того ж, відповідно до п. 11 ч.2 ст.22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, що зазначається в тендерній документації, не повинен бути меншим 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Просимо привести вимоги додатку №6 до тендерної документації у відповідність до тендерної документації та до діючого законодавства у цій частині.
Відповідь: Шановний учасник! Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 01.02.2024 14:38
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги у ТД (сертифікатів ISO)

Номер: 2ee0bf07be114e87b696e84969804147
Дата опублікування: 31.01.2024 13:38
Опис: Шановний Замовнику, вважаємо, що тендерну документацію розроблено з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.. Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». В зазначеному вище національному стандарті для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 немає жодної згадки про надання зазначених вище сертифікатів ДСТУ ISO, вимоги про надання яких встановлені у пп9 п2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. Отже, керуючись чинним законодавством України, наголошуємо, що Замовник неправомірно встановив таку оскаржувану вимогу до предмета закупівлі, чим порушив пункт 29 Особливостей. Також, звертаємо Вашу увагу, що наявність таких дискримінаційних вимог в складі ТД спрямована на забезпечення участі та перемоги в цій процедурі одного, учасника. Підсумовуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки встановлює очевидно дискримінаційні вимоги ТД, спрямовані на досягнення єдиного результату – забезпечення участі і визнання переможцем конкретно визначеного Учасника Зауважим, практика АМКУ стосовно застосування сертифікатів у закупівлі електричної енергії, у наступних закупівлях UA-2023-09-13-005723-a, UA-2023-09-06-013596-a та ін. У випадку не внесення змін до тендерної документації, а саме - прибирання завідомо дискримінаційних вимог (сертифікатів ISO) ми будемо змушені звернутися до АМКУ. Практика АМКУ з питань сертифікатів ISO незміна та наша скаргу буде задоволено.
Відповідь: Ознайомившись, із вищевикладеною вимогою, Замовник вважає за необхідне повідомити про наступне: Дана закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Відповідно до пункту 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: тендерна документація п.2 Інша інформація Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції. Спірними, на думку запитувача є вимоги п.п.9 пункту 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, які вимагають надання сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ EN ISO 22301:2021, ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 26000:2019 які повинні відповідати предмету закупівлі та бути чинними на момент подачі тендерної пропозиції. Жодна із вищевказаних вимог не містить ознак дискримінаційності, оскільки: Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року (щодо сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»), № 16218-р/пк-пз від 15.07.2021 року (щодо сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»), № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року (щодо сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»), № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 (щодо сертифікатів у ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги») та ISO/ІЕС 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги"). Зазначені вище нормативні документи (ДСТУ), є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь яких суб’єктів господарювання. Зважаючи на усе вищевикладене, беручи до уваги той факт що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5-Електрична енергія (електрична енергія), що перебуває на межі дефіцитності, з метою забезпечення бодай мінімальної стабільності у постачанні електричної енергії, Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання. Отже, підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 01.02.2024 15:14
Відповідь надана

банківська гарантія

Номер: 9834d39837674965b1ac9d3f894bc170
Дата опублікування: 30.01.2024 11:41
Опис: Шановний замовнику! Зазначте, будь ласка, реквізити для оформлення банківської гарантії.
Відповідь: Шановний Учаснику. ДНІСТРОВСЬКЕ МІЖРАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА 67654, Одеська область, Одеський район, с. Маяки, вул. Богачова 83 код ЄДРПОУ 05387185 IBAN UA858201720343100004000014859 UA288201720343191004200014859 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 Св-во ПДВ № 21512682 ІПН 053871815097
Дата відповіді: 30.01.2024 12:05