-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот № 1 - Папір для друку; Лот № 2 - Конверти
Завершена
1 325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 625.00 UAH
мін. крок: 0% або 625.00 UAH
Період уточнення:
25.01.2024 16:48 - 30.01.2024 00:00
Відповідь надана
Лот 1, 2
Номер:
be04d40a39b948b1b785c362dfadc21d
Дата опублікування:
29.01.2024 10:52
Опис:
Шантавний замовник, коли планується закупівля продукції, однією партією чи декілька, та як з оплатою?
Відповідь:
Шановний потенційний учасник! Висловлюємо вам свою повагу за проявлений інтерес до нашої закупівлі та на ваше звернення повідомляємо наступне.
Пунктом 4.5 «Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації відкриті торги з особливостями закупівлі Лот № 1 - Папір для друку; Лот № 2 - Конверти, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне визначено строк поставки товару до 01.05.2024.
Також, пунктом 4.3 розділу 4 «Поставка товару» Додатку № 4 до тендерної документації визначено, що товар, що є предметом цього договору, постачається упродовж 10 днів після заявки Замовника, але у будь-якому випадку до 01.05.2024.
Поставка товару проводитемиться однією партією відповідно кількісних показників та місць поставки визначених додатком № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Лот № 1 - Папір для друку; Лот № 2 - Конверти».
Пунктом 5 «Умови оплати» розділу І «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю товару: Лот № 1 - Папір для друку; Лот № 2 - Конверти, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне та розділом 5 «Порядок здійснення оплати» Додатку № 4 до тендерної документації, чітко прописано умови оплати закупівлі.
Дата відповіді:
30.01.2024 10:55