-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Водний розчин хлориду поліалюмінію коагулянт РАХ XL 19F
Торги не відбулися
42 207 553.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 422 075.53 UAH
мін. крок: 1% або 422 075.53 UAH
Період уточнення:
25.01.2024 15:04 - 23.02.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо реєстрації в регламенті REACH
Номер:
c123dc4839a442369811be3a4408abcf
Дата опублікування:
20.02.2024 12:13
Опис:
Добрий день! У Додатку 2 міститься вимога, що коагулянти мають бути зареєстровані у регламенті REACH. Для підтвердження Учасник має надати декларацію про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що є предметом закупівлі від заводу-виробника. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до вітчизнаних виробників. Обов'язок реєстрації в REACH мають • Виробник або імпортер речовин у ЄС сам по собі або в суміші; Виробник або імпортер виробів з ЄС, які відповідають критеріям, наведеним у Посібнику щодо вимог до речовин у виробах.
Реєстрація поширюється на речовини, вироблені або імпортовані в ЄС у кількості 1 тонна на рік або більше. Якщо виробник є резидентом України, то обов'язку реєстрації немає. Отже, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до українських виробників і передбачаає собою, що участь у закупівл ізможуть прийняти лише ті учасники, які пропонуютьт до закупівлі товар виробництва ЄС або імпортують в ЄС свою продукцію. Просимо усунути дискримінаційну вимогу тендерної документаації чим передбачити рівну участь у процедурі закупівлі всіх заінтересованих осіб. Дякуємо
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику! Просимо подавати тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
Дата відповіді:
22.02.2024 22:53
Відповідь надана
Питання до замовника
Номер:
b41a39e1251b48d2abb3e2849053be98
Дата опублікування:
01.02.2024 16:37
Опис:
Шановний Замовник!
У Додатку 2 вказано, що коагулянти мають бути зареєстровані у регламенті REACH. Для підтвердження Учасник має надати декларацію про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що є предметом закупівлі від заводу-виробника. Просимо роз'яснити відповідність чому має підтверджувати декларація? та чому коагулянтИ у множинні, якщо здійснюється закупівля одного виду коагулянту. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день! Розглянувши Ваше питання, інформуємо, що Коагулянт, який є предметом закупівлі, має бути зареєстрований у регламенті REACH. REACH — регламент про хімічні речовини та їх безпечне використання. На підтвердження реєстрації Учасник має надати декларацію.
Дата відповіді:
01.02.2024 22:06
Відповідь надана
Просимо внести зміни
Номер:
a19cb73239f34f9cba61f64ff84ce502
Дата опублікування:
31.01.2024 12:05
Опис:
Хочемо зазначити, що деякі вимоги Тендерної документації Замовника порушують чинне законодавство України, а саме:
1. Відповідно до Додатка 2 до Тендерної документації, Технічні вимоги до предмета закупівлі “Водний розчин хлориду поліалюмінію коагулянт РАХ XL 19F” (Технічна специфікація), Замовник вимагає документ (довідка, звіт, акт, протокол), виданий лабораторією Замовника, який підтверджує високу ефективність роботи коагулянту щодо очищення води протягом всіх сезонів року. Даний документ надається лише на коагулянти, які ще не використовувались в технологічному процесі очищення питної води на водопровідних станція Замовника;
Припускаємо, що витребування цього документа (довідка, звіт, акт, протокол), виданий лабораторією Замовника може бути дискримінаційним по відношенню до інших Учасників закупівлі, що суперечить Закону про «Публічні закупівлі». У закупівлі зможуть взяти участь лише ті Постачальники, що провели випробування предмету закупівлі у лабораторії Замовника та за їх результатами отримали такий документ. Отже, дана вимога Замовника звужує коло Учасників і дискримінує інших постачальників у їх праві брати участь у Закупівлі, що, в свою чергу, унеможлює існування вільної конкуренції, сприяє монополізації пропозиції та негативно впливає на якість пропонованої продукції. На наш погляд, даний документ не є суттєвим чинником задля допущення Учасників до участі у Закупівлі, або постачальники повинні мати законне право подавати документи інших лабораторій.
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми заперечуємо проти таких дискримінаційних умов Тендерної документації Замовника, а також наголошуємо, що Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а вищезазначені умови Тендерної документації, створюють не добросовісні умови і сприяють «так званому просуванню потрібних компаній, з потрібними документами, які ж сам видає Замовник».
2. Хочемо звернути увагу Замовника на те, що з 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено. Тому пункт в Додатку 2 до Тендерної документації, Технічні вимоги до предмета закупівлі “Водний розчин хлориду поліалюмінію коагулянт РАХ XL 19F” (Технічна специфікація), про те що потрібно подати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на використання товару для очищення питної води є незаконним.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За таких обставин, керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" та абзацу третього пункту 54 Особливостей, Замовник може вносити зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Тому, просимо видалити вищезазначені пункти та перезатвердити тендерну документацію у вигляді нової редакції та оприлюднити її зі змінами.
Відповідь:
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проведення дослідження ефективності роботи реагентів в різні пори року є виконанням нормативно-правових актів та механізмом, що забезпечує вибір найоптимальніших реагентів для конкретного джерела водопостачання. Для водоканалів як комунальних підприємств, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадян, обов’язковими до виконання є ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги для води питної, призначеної до споживання людиною». Згідно пункту 3.10 даного документу, «виробництво питної води здійснюється за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок». КП «Вінницяоблводоканал» на виконання вищезазначеного пункту працює згідно документу «Технологічний регламент очисних споруд водопроводу м. Вінниці» (надалі Регламент), який пройшов санітарно-епідеміологічну експертизу (висновок №05.03.02-07/53642 від 22.08.2014р.) Пунктом 4.1. даного Регламенту передбачено впровадження нових реагентів лише після проведення лабораторних та виробничих досліджень, які підтверджують ефективність щодо очищення джерела водопостачання для підготовки питної води. Цей пункт 4.1. є виконанням вимоги пункту 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди.» : «марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд. При цьому потрібно враховувати допустимі їх залишкові концентрації в очищеній воді, які передбачені санітарними нормами і правилами та технологічними вимогами».
Враховуючи вищенаведене та щорічний постійний досвід проведення публічних закупівель, кожен потенційний учасник має можливість звернутися до підприємства та надати зразки свого товару на випробування. За останні роки КП «Вінницяоблводоканал» провів лабораторні випробування десятка реагентів для очищення питної води від різних постачальників та виробників з різних країн.
Ваші припущення про дискримінацію являються хибними, оскільки існуючий підхід до випробувань на КП «Вінницяоблводоканал» забезпечує максимально прозорий та відкритий механізм проведення випробувань, що забезпечує виконання нормативно-правових актів та гарантує відсутність ризиків для здоров'я людей внаслідок непередбачуванності кінцевої якості питної води через використання неперевіренних реагентів.
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином обов’язковість законодавством щодо певних документів може бути не встановлена, але вони можуть бути передбачені.
У своїй діяльності КП «Вінницяоблводоканал» керується документом «Технологічний регламент очисних споруд водопроводу м. Вінниці» (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-07/53642 від 22.08.2014р), на виконання ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги для води питної, призначеної до споживання людиною».
Згідно пункту 3.11. ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги для води питної, призначеної до споживання людиною», «у сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері». Дана вимога також передбачена пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди.»: «При водопідготовці (обробці), транспортуванні та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, мийні та дезінфекційні засоби, внутрішні антикорозійні та гідроізоляційні покриття, будівельні матеріали тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства».
Висновок санітарно епідеміологічної експертизи підтверджує можливість використання реагенту у сфері централізованого водопостачання та вказує, які параметри води необхідно контролювати щоб оцінити залишки реагенту у очищеній воді з метою захисту здоров’я людей.
Дата відповіді:
01.02.2024 22:04
Відповідь надана
умови ТД
Номер:
29242ee119f34fa8808a3c1ca75f4238
Дата опублікування:
30.01.2024 14:45
Опис:
Додатком 2 передбачено, що Учасник має надати - документ (довідка, звіт, акт, протокол), виданий лабораторією Замовника, який підтверджує високу ефективність роботи коагулянту щодо очищення води протягом всіх сезонів року. Даний документ надається лише на коагулянти, які ще не використовувались в технологічному процесі очищення питної води на водопровідних станціях Замовника.
Яким чином учасник має підтвердити, що коагулянт використовувався Замовником під час очищення питної води?
Відповідь:
Добрий день! Розглянувши Ваше питання, інформуємо, Додатком 2 до тендерної документації, в якості підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник має надати такі документи:
- документ (довідка, звіт, акт, протокол), виданий лабораторією Замовника, який підтверджує високу ефективність роботи коагулянту щодо очищення води протягом всіх сезонів року. Даний документ надається лише на коагулянти, які ще не використовувались в технологічному процесі очищення питної води на водопровідних станціях Замовника.
Якщо коагулянт використовувався в технологічному процесі очищення питної води на водопровідних станціях Замовника, то Учасник може подати власноруч складену довідку, лист тощо, який підтверджує використання коагулянту щодо очищення питної води на водопровідних станціях Замовника протягом всіх сезонів року
Дата відповіді:
01.02.2024 21:59