-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мукачівського району Закарпатської області
Завершена
378 134 454.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 781 344.54 UAH
мін. крок: 1% або 3 781 344.54 UAH
Період уточнення:
25.01.2024 14:19 - 02.02.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо закупівлі
Номер:
f8d71f0ce0b84175970dbc58acc8f225
Дата опублікування:
29.01.2024 12:43
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 4 до ТД замовником встановлена вимога щодо наявності відповідального з охорони праці, кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці.
Згідно з Додатком 1 до ОД від 29 серпня 2023 р. № 44 «Методичні рекомендації щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівлі робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель)» та відповідно до ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, вимога, щодо надання вище вказаних посвідчень на відповідального з охорони праці є дискримінаційною вимогою та такою, що значно звужує коло потенційних учасників цієї закупівлі.
Згідно Додатку 4 до ТД замовником встановлена вимога щодо підтвердження інформації про виконання аналогічного договору згідно Таблиці № 4 учасник повинен надати скан копію з оригіналу позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якiсть наданих послуг (виконаних робiт), дотримання термінів надання послуг (виконання робіт), щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2021 року.
Вимога щодо того, що відгук має бути виданий замовником не раніше 2021 року згідно з Додатком 1 до ОД від 29 серпня 2023 р. № 44 «Методичні рекомендації щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівлі робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель)» та відповідно до ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, на нашу думку також є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників, оскільки досвід повинен бути підтверджений за будь-який період протягом останніх 5-ти років.
Також згідно Додатку 4 до ТД Учасник повинен підтвердити, що має досвід виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), визначених замовником у складі тендерної документації, а саме:
Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття - 16000 м2;
Влаштування верхнього шару покриття товщиною із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – 47000 м2;
Влаштування однобічного металевого бар’єрного огородження –2000 м.п.;
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки - 9 км.
Роботи щодо «Влаштування верхнього шару покриття товщиною із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші» - відсутні в Технічній специфікації згідно Додатку 7 до ТД.
Також вказані вище об’єми робіт є завищеними в порівнянні з тими об’ємами, що вказані в Технічній специфікації згідно Додатку 7 до ТД.
Отже, вище вказана вимога є дискримінаційною відповідно до Додатку 1 до ОД від 29 серпня 2023 р. № 44 «Методичні рекомендації щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівлі робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель)» та ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таки чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям по предмету закупівлі, визначається замовником самостійно.
Із запитання не зрозуміло, яким чином наведена у запитанні вимога тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, оскільки тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, зауважуємо, що Методичні рекомендації щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), які є Додатком 1 до ОД від 29.08.2023 р. №44 , розроблені з метою надання підтримки та допомоги замовникам, що належать до сфери управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, під час здійснення таких закупівель. Предметом закупівлі UA-2024-01-25-009860-a не є послуги, що пов’язані з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), а Замовник не належить до сфери управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Дата відповіді:
30.01.2024 13:06