-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у КНП "Криворізька міська дитяча лікарня №4"КМР, за адресою: вул. Володимира Великого, 33Д, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50008 (Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків) (ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Торги не відбулися
1 587 123.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 935.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 935.62 UAH
Період уточнення:
23.01.2024 15:06 - 29.01.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо матеріалів
Номер:
2f6024386d7b4148b0c43d784dfc766a
Дата опублікування:
25.01.2024 14:41
Опис:
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, що мається на увазі під висловом "обмазування розчином коробок" що прописано в п.16 дефектного акту? Яким розчином і яких коробок?!
Відповідь:
Шановний потенційний учасник. Наказ Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» де затверджені кошторисні норми України у будівництві та державні стандарти України, Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Штукатурні роботи (Збірник 11), група 59. В нормах враховано витрати ресурсів на супутні та допоміжні роботи, що виконуються при ремонті штукатурки фасадів та внутрішніх поверхонь будівель (простукування та відбивання старої штукатурки, підготовлення поверхні), а також при штукатуренні поверхонь з різних матеріалів (підготовлення поверхні, штукатурення укосів, обмазування розчином).
Дата відповіді:
26.01.2024 11:10
Відповідь надана
Уточнення обсягів виконання робіт
Номер:
aab81c0957c8461caacdf73fea3a94f1
Дата опублікування:
25.01.2024 12:06
Опис:
Шановний Замовник, у дефектному акті передбачено "знімання заскленних віконних рам (роздільні стулки) у обсязі 508 м2, в той же час "заповнення віконних прорізів готовими блоками з металопластику" в обсязі 254,5447 м2. Тобто треба розуміти, що 253,4553 м2 не буде заповнено віконними блоками? Просимо внести уточнення.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник. Будівля в якій будуть проводитися «Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків» заснована в 1975 році. За призначенням віконні блоки виготовлені для громадської будівлі з деревини. По кількості розподільних стулок в одному ряду вікна – двостулкові, в залежності від відкривання – ті, що відкриваються усередину приміщення. За способом відкривання стулок – з поворотом навколо вертикальної крайньої осі та з поворотом навколо нижньої крайньої осі. Віконні блоки подвійні – з літньою і зимовою рамами. Розрахунок обсягу знімання заскленних віконних рам (роздільні стулки) проводився за вищевказаною будовою віконних блоків.
Дата відповіді:
25.01.2024 13:36
Відповідь надана
уточнення
Номер:
ae08d1d230b4461e8eb7230035747c78
Дата опублікування:
24.01.2024 10:34
Опис:
Скажіть ,будь ласка, чи не буде відхилена тендерна пропозиція Учасника, який запропонує товар з кращими характеристиками, ніж ті які вимагаються тендерною документацією?
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник.
В пункті 3 розділу 5 ТД зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
• підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
• є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
• є такою, строк дії якої закінчився;
• є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
• не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
• надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
• учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
• учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
В додатку 3 до ТД ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено, що «У тих випадках, коли у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
Дата відповіді:
24.01.2024 11:04
Відповідь надана
аналогічні
Номер:
4938962cf19848849857766cef8d2c5e
Дата опублікування:
23.01.2024 19:44
Опис:
чому Аналогічним договорм слід вважати повністю виконаний договір з поточного/капітального ремонту по заміні вікон згідно «ЄЗС ДК 021:2015: 4500000-7 — «будівельні роботи та поточний ремонт» , якщо предмет закупівлі за дк 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків)?
чи можна надати аналогічний договір з надання Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків за дк 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник.
Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
Словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y). Перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y).
Цифра "0" при визначенні за показником третьої цифри цього словника розміщується 4-8 цифрами коду. У разі якщо цифра "0" стоїть третьою цифрою у коді, то значущими є перші дві цифри, які означають показник другої цифри - розділ, а не групу та клас.
Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Код ДК 021:2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт чітко визначає переліки будівельних робіт, які виконуються. Задля уникнення обмеження Учасників у прийнятті участі в закупівлі Замовником визначено саме такий код ЄЗС ДК 021:2015, який має достатню кількість класів (по 4 цифру коду) для виконання саме таких послуг. Тому аналогічний договір розглядатиметься за розділом ЄЗС ДК 021:2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт і код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи також входить в зазначений розділ, а тому обов’язково буде розглядатися.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Замовник зазначає, що дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
24.01.2024 10:17