• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у КНП "Криворізька міська дитяча лікарня №4"КМР, за адресою: вул. Володимира Великого, 33Д, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50008 (Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків) (ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)

Торги не відбулися

1 587 123.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 935.62 UAH
Період оскарження: 23.01.2024 15:06 - 29.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника в порядку ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 17e0d2288028486d95c9a9edacc3465f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-012061-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника в порядку ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2024 17:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.04.2024 11:29
Автор: ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА", Євген Каріс +380974057976 sbelokon@vikonda.ua

Пункт скарги

Номер: d733f59059ba44f5bd0b5788c9374210
Заголовок пункту скарги: Відмова від тендеру обумовлена скороченням видатків, що нічим не підкріплено.
Опис заперечення: Комунальним некомерційним підприємством «Криворізька Міська дитяча лікарня № 4» Криворізької місткої ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-23-012061-a.
Предмет закупівлі: Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у КНП "Криворізька міська дитяча лікарня №4"КМР, за адресою: вул. Володимира Великого, 33Д, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50008 (Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків) (ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІКНА ВІКОНДА» (далі – Скаржник) взяло участь у вказаній публічній закупівлі та, відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД), подало свою тендерну пропозицію.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:

11. ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
22. ПП "ВКФ Конкорд"

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 09 лютого 2024 року.
За результатами розгляду, ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» було визнано переможцем закупівлі відповідно до протоколу № 29 від 09.02.2024 р.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 09.02.2024 року.
25.03.2024 року Замовником було направлено Скаржникові лист № 363, де зазначено, що у результаті проведено обстеження та оцінка технічного стану господарського корпусу КНП «КМДЛ № 4» КМР, із залученням будівельного експерта, будівля визначена як непридатна до нормальної експлуатації, що відповідає категорії 3. Проте замовником не було надано жодних експертних висновків, що підтверджували б дане твердження.
27 березня 2024 р. Замовником було прийнято рішення про відміну у зв’язку з скороченням видатків на закупівлю цих послуг (Протокольне рішення уповноваженої особи № 47від 27.03.2024 р.) посилаючись на рішення сесії Криворізької міської ради від 22.03.2024р. № 2612 та довідку про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік замовника від 25.03.2024р. №27.
Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, з огляду на наступне.
Замовником не надано жодних доказів скорочення видатків на здійснення даної закупівлі.
Також незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна
документація та Закон України "Про публічні закупівлі" передбачають внесення змін до договору у
зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю укладається відповідно до
норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей,
визначених Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної
пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури
закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до
виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі,
зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
Також, відповідно до пп. 1 п. 7.8 Проекту договору, що міститься у Додатку No 4 до тендерної
документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до
виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п. 5. ст. 41 Закону:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Крім того у п.1.2 п. 1 Проекту договору зазначається, що кількість товару, що є предметом
договору, може бути скоригована в залежності від потреб Замовника, також кількість Товару може
бути зменшена залежно від реального фінансування видатків Замовника.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Таким чином, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не
обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися "скорочення видатків" через які Замовник відмінив торги.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерних пропозицій
Тип порушення: Забезпечення тендерних пропозицій
Опис суті пункту скарги: Замовником не надано жодних доказів скорочення видатків на здійснення даної закупівлі.
Також незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна
документація та Закон України "Про публічні закупівлі" передбачають внесення змін до договору у
зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю укладається відповідно до
норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей,
визначених Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної
пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури
закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до
виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі,
зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
Також, відповідно до пп. 1 п. 7.8 Проекту договору, що міститься у Додатку No 4 до тендерної
документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до
виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п. 5. ст. 41 Закону:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Крім того у п.1.2 п. 1 Проекту договору зазначається, що кількість товару, що є предметом
договору, може бути скоригована в залежності від потреб Замовника, також кількість Товару може
бути зменшена залежно від реального фінансування видатків Замовника.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Таким чином, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не
обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися "скорочення видатків" через які Замовник відмінив торги.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)