• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники згідно ДК021:2015: 44830000-7 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)

Завершена

2 810 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 101.90 UAH
Період уточнення: 18.01.2024 14:17 - 03.02.2024 00:00
Відповідь надана

Доброго дня

Номер: f30eb1a56d6447b599e0c6934842163d
Дата опублікування: 26.01.2024 16:45
Опис: Вітаємо, наше підприємство дуже хотіло б прийняти участь у даній закупівлі, але у зв'язку з тим що ми занадто пізно помітили дану закупівлю ми не маємо достатньо часу на підготовку всіх необхідних документів. Прохання перенести кінцевий строк подання ще на декілька днів. Маємо дуже якісний та конкурентний матеріал. сподіваємось на розуміння:)
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник проводить процедуру закупівлі в рамках ЗУ "Про публічні закупівлі", який не передбачає дану опцію.
Дата відповіді: 29.01.2024 08:27
Відповідь надана

висновок сес

Номер: 6d76a10c19f7499f90df8e2e037c72a3
Дата опублікування: 22.01.2024 15:01
Опис: Доброго дня! На підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та в технічній специфікації (Додаток 2) зазначено, що учасник на вимогу Замовника у складі тендерної пропозиції повинен надати Висновок СЕС на деякі позиції. З 1 жовтня 2023 року набирали чинності окремі положення ЗУ «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX від 06.09.2022 р., які скасували необхідність отримувати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції, обов’язковість отримання яких була передбачена ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 р. (втратив чинність з 01.10.2023 року). Суб’єкти господарювання, що не отримували Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції до скасування ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 р., або строк яких закінчився, не мають змоги отримати нові, оскільки нормами ЗУ «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX від 06.09.2022 р. його необхідність скасована. Абзацом 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки законодавством не передбачено наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції, тобто його отримання є неможливим, вимога, передбачена цієюТендерної документацією про надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Просимо виключити цю вимогу та внести зміни в тендерну документацію. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 24.01.2024 09:39