-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Охорона та спостереження за адресою: Київська область, м. Біла Церква)
Завершена
14 373.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 71.86 UAH
Період уточнення:
18.01.2024 10:45 - 24.01.2024 00:00
Відповідь надана
Дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів, на користування радіостанціями потужністю не менше 2 Вт (в кількості не менше 5)
Номер:
b59bc5cd9d2d47558b4796544aa3fd63
Дата опублікування:
19.01.2024 12:30
Опис:
Шановний замовнику. В додатку 9 п1.2. ви висуваєте вимогу щодо надання дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів, на користування радіостанціями потужністю не менше 2 Вт (в кількості не менше 5). Відповідно до п.8 частини 1 Статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах; Отже, Законодавець не зобов’язує використовувати лише засоби радіоелектронного зв’язку, використання яких потребує наявності дозволу на їх використання, оскільки використання стільникового та супутникового зв’язків за технологічним призначенням, а також для організації радіо доступу до ресурсів телекомунікаційних мереж не потребує дозвільних документів. Експлуатація таких типів радіоелектронних засобів або випромінювальних пристроїв здійснюється відповідно до вимог частин другої та восьмої статті 30 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» на бездозвільної та безоплатній основі (Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 23 грудня 2014 року №844 , ЗД-7). Порядок обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами Затверджено Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 №375 (далі –Наказ) в якому стосовно обладнання щодо транспорту реагування зазначено: IІ. Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку 2.1. Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. 2.2. Засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності. 2.3. Засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких вимагає наявності відповідних дозволів, використовуються лише після отримання таких дозволів у порядку та на умовах, визначених Законом України „Про радіочастотний ресурс України”. Оскільки п 2.1. Наказу вказує на інші, окрім радіостанцій, засоби радіотехнічного зв’язку, а саме: стільниковий, супутниковий, транкінговий, тому Ваша вимога з прив’язкою саме до радіоелектронного зв’язку є позбавленими сенсу з огляду на розвиток науко-технічного прогресу. За допомогою радіоелектронного зв’язку можливо передати лише голосове повідомлення. Багато суб’єктів охоронної діяльності використовує для обладнання транспорту реагування: стільниковий та супутниковий радіоелектронний зв'язок, згідно з п.2.1. Наказу, що надає нам правомірні можливості передавати та отримувати за призначенням голосове, фотографічне, відео повідомлення з місця подій, що лише покращує якість надання охоронних послуг, включають своєчасне реагування, зокрема, за допомогою обладнаного транспорту на нестандартні ситуації на об’єктах охорони. Тобто мету реагування за допомогою обладнаного транспорту суб’єктами охоронної діяльності, що використовують стільниковий та супутниковий радіотехнічний зв’язок буде ними виконано без погіршення якості охоронних послуг, що надаватимуться. Також зазначаємо, що прив’язка до радіоелектронного зв’язку, який вже є застарілим та таким, що потребує, окрім багатьох дозвільних документів, значних матеріальних витрат на його придбання та технічне обслуговування змушує учасників встановлювати базову(і) станцію(і) в регіонах розташування об’єктів замовників, що є технічно та економічно недоцільним на сьогоднішній час. З огляду на зазначене вище ми вважаємо вимогу щодо надання дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів, на користування радіостанціями потужністю не менше 2 Вт (в кількості не менше 5) є посилання на конкретний процес без зазначення його еквіваленту всупереч вимогам частин 3- 4 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та такими, що суттєво звужують коло потенційних учасників в цій закупівлі. На нашу думку Ви висуваєте дискримінаційні вимоги щодо радіоелектронних засобів зв’язку з метою суттєвого звуження кола потенційних учасників. Окремо зазначаємо, що якість радіоелектронного зв’язку значно гірше ніж якість стільникового та супутникового радіотехнічного зв’язку. Якість радіоелектронного зв’язку постійно погіршується через забудову міста багатоповерховими будівлями, що містять різні металеві конструкції, які є перешкодами та дуже сильно впливають на розповсюдження радіохвиль. У встановленні та використанні застарілого обладнання немає ані законодавчого підґрунтя ані економічного сенсу та лише збільшує вартість надання охоронних послуг та жодним чином не покращує їх якість. Враховуючи викладене, вимога щодо надання копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку порушує ч. 1, ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тобто є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства та інших суб’єктів господарювання, та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів та позбавляє багатьох учасників, зокрема і нас, можливості взяти участь в цій закупівлі й тому мають бути видалені з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Ваше питання було розглянуто та прийнято рішення внести зміни в пункт 1.2. додатку 9 до тендерної документації.
Дата відповіді:
22.01.2024 09:42