-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
оздоровлення дітей
більш детально в тендерній документації до закупівлі
Завершена
6 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
23.03.2018 16:26 - 13.04.2018 17:00
Відповідь надана
Дискримінація за територіальною ознакою
Номер:
38e9421960c84a11869850a9b7f151c1
Дата опублікування:
27.03.2018 20:16
Опис:
Наш наклад повністю відповідає встановоеним вимогам до предмету закупівлі. Просимо додати по лоту №3 місце надання послуг Миколаївську область. Практика розгляду аналогічних справ органом оскарження визнає таку умову дискримінаційною. Просимо усунути вказану дискримінацію, що дозволить нашому закладу взяти участь у закупівлі.
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ч. 2 ст. 21 - "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 - "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;" На виконання вимог Закону, нами було зазначено місце надання послуг з оздоровлення, зокрема, нами, як Замовником торгів не було визначено обмежень, щодо якогось конкретного адміністративно-територіального району, а була зазначено конкретна область, для того, щоб надати можливість більшій кількості учасників подати свої пропозиції.
Окрім цього на виконання вимог ст. 3 ЗУ «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та місцевої програми з оздоровлення та відпочинку дітей, з метою створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також враховуючи те, що нормами ч. 1 ст. 29 зазначеного Закону передбачено, що до учасників процесу оздоровлення та відпочинку дітей належать: діти; їхні батьки або особи, які їх заміняють, і відповідно до ч. 2 ст. 31 цього ж Закону батьки або інші законні представники дітей зобов'язані, відвідувати дитину в закладі та у терміни, визначені у путівці, місце надання послуг (у тому числі по лоту № 3) визначалось на підставі результатів проведеного опитування опікунів, батьків-вихователів, прийомних батьків та батьків дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, для яких будуть придбані путівки на оздоровлення у 2018 році.
Поряд з цим звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призведуть до дискримінації учасників, оскільки у визначеному місці надання послуг по лоту № 3 наявна мережа дитячих оздоровчих закладів, що можуть конкурувати між собою та брати участь у процедурі відкритих торгів. Визначаючи місце надання послуг замовником враховані права батьків або інших законних представників дітей, чим було дотримано норми Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
28/03/2018
Дата відповіді:
28.03.2018 11:05
Відповідь надана
Щодо місця надання послуг
Номер:
a636bb5f51ff402e87a91bf2559d561d
Дата опублікування:
26.03.2018 17:54
Опис:
Наш наклад повністю відповідає встановоеним вимогам до предмету закупівлі. Просимо додати по лоту №3 місце надання послуг Херсонську область. Практика розгляду аналогічних справ органом оскарження визнає таку умову дискримінаційною. Просимо усунути вказану дискримінацію, що дозволить нашому закладу взяти участь у закупівлі.
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ч. 2 ст. 21 - "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 - "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;" На виконання вимог Закону, нами було зазначено місце надання послуг з оздоровлення, зокрема, нами, як Замовником торгів не було визначено обмежень, щодо якогось конкретного адміністративно-територіального району, а була зазначено конкретна область, для того, щоб надати можливість більшій кількості учасників подати свої пропозиції.
Окрім цього на виконання вимог ст. 3 ЗУ «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та місцевої програми з оздоровлення та відпочинку дітей, з метою створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також враховуючи те, що нормами ч. 1 ст. 29 зазначеного Закону передбачено, що до учасників процесу оздоровлення та відпочинку дітей належать: діти; їхні батьки або особи, які їх заміняють, і відповідно до ч. 2 ст. 31 цього ж Закону батьки або інші законні представники дітей зобов'язані, відвідувати дитину в закладі та у терміни, визначені у путівці, місце надання послуг (у тому числі по лоту № 3) визначалось на підставі результатів проведеного опитування опікунів, батьків-вихователів, прийомних батьків та батьків дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, для яких будуть придбані путівки на оздоровлення у 2018 році.
Поряд з цим звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призведуть до дискримінації учасників, оскільки у визначеному місці надання послуг по лоту № 3 наявна мережа дитячих оздоровчих закладів, що можуть конкурувати між собою та брати участь у процедурі відкритих торгів. Визначаючи місце надання послуг замовником враховані права батьків або інших законних представників дітей, чим було дотримано норми Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
28/03/2018
Дата відповіді:
28.03.2018 11:04