-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління; Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління; Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління
Завершена
88 101 133.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
Період уточнення:
17.01.2024 12:41 - 29.01.2024 18:00
Відповідь надана
Цінова пропозиція
Номер:
cd334c21490c45dab5d5a2ca316c1d74
Дата опублікування:
24.01.2024 17:16
Опис:
Добрий день. По лоту 6 в ціновій пропозиції Послуги з миття вікон на висоті до 1-го першого поверху, в технічному завданні ці послуги замовляються 1 раз за період дії договору( тоб то 1 раз на рік). В формі цінової пропозиції указана ціна без ПДВ та з ПДВ за місяць. Послуги прибирання службових приміщень по технічному завданні послуга замовляється 1 раз на два місяці, в формі цінової пропозиції указана ціна без ПДВ та з ПДВ за місяць. Просимо внести зміни до тендерної пропозиції, в зв'язку з тим , що ціну за перелічені послуги не можливо розрахувати, тому що в першому випадку періодичність миття вікон 1 раз на рік, тоб то ціна за послугу визначається за кв.м. В другому випадку Послуги прибирання службових приміщень періодичність послуг 1 раз на два місяці, тоб то ціна послуги визначається за 6 послуг за рік. Тому буде не коректно буде визначати ціну за місяць.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! До цінової пропозиції додаються примітки щодо максимально- допустимого замовлення послуг за період дії договору, а саме за 12 місяців. З наведеного слід розуміти щодо розрахунку: 1.«Послуги з миття вікон на висоті до 1-го першого поверху», «Послуги з миття вікон вище 1-го першого поверху (висотна мийка)», «Прибирання приміщень після аварій, потопів тощо» - в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за місяць» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за місяць» зазначається ціна за м.кв, а в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за 12 місяців» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за 12 місяців» зазначається загальна вартість послуг за період дії договору (12 місяців) з розрахунку, що ця послуга буде замовлена 1 раз за період дії договору, тобто Ціна за од. за місяць = Ціна за од. за 12 місяців.
2. «Послуги прибирання службових приміщень (актових залів, кімнат перегорів, грошових сховищ, тощо)», «Прибирання технічних приміщень» в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за місяць» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за місяць» зазначається ціна за м.кв, в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за 12 місяців» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за 12 місяців» зазначається загальна вартість послуг за період дії договору (12 місяців) з розрахунку , що ця послуга буде замовлена замовлена 1 раз на 2 місяці за період дії договору, тобто максимально 6 разів , з цього визначається що в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за 12 місяців» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за 12 місяців» необхідно зазначити суму яка буде розрахована як Ціна за од. за місяць Х 6 .
Дата відповіді:
26.01.2024 10:55
Відповідь надана
Щодо досвіду
Номер:
c4617843d7cf4e33846dabe9c9ca72ca
Дата опублікування:
22.01.2024 12:16
Опис:
Шановний Замовнику, умовами Тендерної документації передбачено надання Учасниками на підтвердження наявності досвіду довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний, підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х) ; аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250. Звертаємо вашу увагу, що така вимога є надмірною та значно обмежує участь компаній, які мають досвід обслуговування об'єктів із розгалудженою системою, кількість яких є меншою за 250. Виконати такі вимоги зможуть учасники, які надавали послуги для АТ "Ощадбанк" та мають відповідні виконані договори. Просимо прибрали таку дискримінаційну вимогу, щодо конкретної кількості об'єктів обслуговування.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Дата відповіді:
26.01.2024 11:09
Відповідь надана
Щодо досвіду
Номер:
6c343da3f827483292aef6e833e6e734
Дата опублікування:
22.01.2024 12:07
Опис:
Шановний Замовнику, умовами Тендерної документації передбачено надання Учасниками на підтвердження наявності досвіду довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний, підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х) ; аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250. Звертаємо вашу увагу, що така вимога є надмірною та значно обмежує участь компаній, які мають досвід обслуговування об'єктів із розгалудженою системою, кількість яких є меншою за 250. Виконати такі вимоги зможуть учасники, які надавали послуги для АТ "Ощадбанк" та мають відповідні виконані договори. Просимо прибрали таку дискримінаційну вимогу, щодо конкретної кількості об'єктів обслуговування.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Дата відповіді:
26.01.2024 11:01
Відповідь надана
Щодо територіальному розгалуженню договорів з аналогічним предметом закупівлі
Номер:
4f8bfc1235384ff4b4aa69deee9ec9d4
Дата опублікування:
19.01.2024 17:59
Опис:
Доброго дня! Відповідно до кваліфікаційних вимог до тендерної документації, "аналогічний предмет закупівлі* - в розумінні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250".
Вказана вимога щодо територіальної розгалуженості стосується кожного з аналогічних договорів окремо, чи достатньо, щоб ця вимога виконувалась хоча б по одному з аналогічних договорів, які учасник буде надавати в якості підтвердження досвіду?
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Дата відповіді:
26.01.2024 11:03
Відповідь надана
Кількість об'єктів в договорах аналогічних предмету процедури закупівлі
Номер:
46364148c6cf4e2a86ef3bbfcba41763
Дата опублікування:
19.01.2024 17:47
Опис:
Доброго дня! Відповідно до кваліфікаційних вимог до тендерної документації, "аналогічний предмет закупівлі* - в розумінні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250".
Якщо учасник планує приймати участь лише по ЛОТУ 4 та/або ЛОТУ 5, яка кількість об'єктів буде достатньою для підтвердження досвіду, оскільки загальна кількість об'єктів по даним ЛОТАМ становить: ЛОТ 4 - 14 об'єктів, ЛОТ 5 - 59 об'єктів?
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Дата відповіді:
26.01.2024 10:44
Відповідь надана
уточнення обладнання
Номер:
d775bc6c10534733b5fcdeb1dca1e82e
Дата опублікування:
19.01.2024 16:14
Опис:
Добрий день!
Уточніть будь-ласка наявність не менше 5 –ти транспортних засобів для всіх лотів обов'зково.
Якщо лот 6-7 скільки потрібно мати транспортних засобів ?
Дякую.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, приділену даним торгам! Якщо інше прямо не встановлено в Тендерній документації, її умови/вимоги/положення щодо підтвердження Учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям тощо поширюються на всі Лоти.
Дата відповіді:
29.01.2024 11:42