• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління; Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління; Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління

Завершена

88 101 133.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2024 12:41 - 29.01.2024 18:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: d87e8cf2bcfd4858a2504cbde1ae3c23
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-007478-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У ході розгляду тендерної документації з додатками до неї та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі Пропозиції надає довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний, підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х) ; аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250. Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, термінів, а й обсягів (об’ємів) надання основних послуг. При цьому, тендерна документація не передбачає можливість підтвердити обсяги надання послуг (250 об’єктів), як одним договором, так і сумарно кількома договорами. Також зазначаємо, що для підтвердження обсягу надання послуг, Ми, як потенційний учасник, маємо можливість надати ще один чи кілька аналогічних договорів, але через дискримінаційний критерій щодо періоду виконання договору та сумарної кількості об'єктів 250, позбавлений можливості підготувати свою Пропозицію належним чином. Зазначаємо, що такі умови та вимоги призводять до того, що з усього нашого багаторічного досвіду, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням) та вимоги Замовника надати копію аналогічного договору(-ів) та документу(-ів), підтверджуючий(і) виконання договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі є законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Разом з тим, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо періоду, терміну виконання та обсягу послуг аналогічного договору. Зазначаємо, що вимога Замовника про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250, у кількості не менше 2-х договорів є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного вимагаємо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме виключити вимоги щодо наявності в учасника досвіду виконаних договорів аналогічних предмету закупівлі послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250 або надати можливість підтвердження аналогічного досвіду з загальною кількістю об’єктів не менше 250 як одним договором, так і сумарно кількома договорами без встановленого обмеження, як період.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Статус вимоги: Відхилено