• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53»

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

3 820 063.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 200.63 UAH
Період уточнення: 16.01.2024 18:40 - 25.01.2024 00:00
Відповідь надана

Роз'яснення щодо технічного завдання

Номер: 40549798ee2f4d94962335e16c5f476d
Дата опублікування: 24.01.2024 10:46
Опис: Шановний замовнику, уважно ознайомившись із змінами внесеними в Додаток 2 до тендерної документації, було виявлено відсутність локального кошторису 02-01-06, однак в підсумковій відомості ресурсів у розділі IV. Устаткування присутнє. Таким чином допускаємо, що вказаний кошторис 02-01-06 - це кошторис на придбання обладнання (в дефектному акті не формується обладнання, його потрібно додатково завантажувати). Просимо надати перелік обладнання шляхом завантаження на майданчик відповідних документів.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що обладнання, яке визначено для встановлення відповідно до локального кошторису 02-01-06 – це матеріали Замовника, тому від Підрядника необхідно тільки виконати роботи з його монтажу, без врахування вартості даного устаткування.
Дата відповіді: 26.01.2024 16:47
Відповідь надана

Щодо локалізації

Номер: 72ebea4630884d42896174f2a0832d5a
Дата опублікування: 19.01.2024 19:08
Опис: Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що на Насосну установку MD.12.1.4 учасник має надати інформацію про включення його до переліку з підтвердженим ступенем локалізації, або надати посилання на цей товар у переліку. Згідно даних сайту Прозорро Насосна установка MD.12.1.4 відсутня у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Як в такому випадку учаснику надавати документи на Насосну установку MD.12.1.4 з урахуванням наведених вимог тендерної докуменатції ?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Умовами пункту 7 розділу 6 затвердженої документації визначено, що Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції). При цьому ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Вимога щодо локалізації не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним при наданні інформації щодо застосування/не застосування вимоги щодо локалізації виробництва та калькуляції. Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики, де передбачається отримання у власність товарів (на кожну позицію), який сформований Уповноваженим органом (вказаний ступінь локалізації повинен відповідати підпункту 1 пункту 61 Розділу Х Закону України "Про публічні закупівлі" на дату подання тендерної пропозиції), які надаються учасником при поданні тендерної пропозиції. У разі якщо предмет закупівлі підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. Для підтвердження відповідного ступеню локалізації Учаснику необхідно надати у складі пропозиції інформацію про наявність запропонованого товару, зокрема Насосна установка MD.12.1.4; Погружний дренажний насос КР150.А.1; Ручний мембраний насос в переліку із обов’язковим зазначенням відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган або вказати безпосередньо посилання на відповідний товар. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступень локалізації товару є меншим ніж 20 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 20 відсотків або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі з інформацією про відсутність предмета закупівлі в переліку локалізованих товарів. Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції). Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. З огляду на зазначене вище, Замовник дотримується в повному обсязі вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 22.01.2024 10:25
Відповідь надана

щодо використання техніки та механізмів

Номер: 9ccf909e931a4a969f5b2f1973699e6a
Дата опублікування: 19.01.2024 17:37
Опис: Додатком 1 до тендерної документації передбачено необхідність включення у довідку про наявність техніки «бульдозера». Однак, у відомості ресурсів, яку ви надали Додатком 2 відсутній «бульдозер», а також прошу роз’яснити для яких видів робіт він має бути застосований. Просимо надати роз’яснення, чи учасник зобов’язаний включати у свою пропозицію увесь перелік механізмів, які зазначені у додатку 2 «підсумкова відомість ресурсів». Оскільки половина тих механізмів не будуть використовуватися при виконанні робіт (немає необхідності залучати до виконання робіт, наприклад «баштовий кран вантажопідйомністю 5 т», «кран на гусеничному ходу до 16 т., та інші) оскільки передбачені роботи внутрішні, а не зовнішні).
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. До кваліфікаційної частини Учасником надаються інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації наводить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Отже, з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт не менше: Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т – не менше 1 од.; Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] – не менше 1 од.; Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т – не менше 1 од.; Екскаватор – не менше 1 од.; Бульдозер – не менше 1 од. Крім того, з огляду на зміст звернення, який не містить посилання ані на офіційний лист або нормативно – правовий акт, а тому Учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 22.01.2024 10:24
Відповідь надана

уточнення щодо технічного завдання

Номер: cfef57ddf5ea4ca9af7a61a8b74fce4d
Дата опублікування: 19.01.2024 17:27
Опис: Шановний замовнику, уважно ознайомившись із додатком 2 до тендерної документації, просимо надати роз’яснення з наступних питань та внести відповідні зміни до тендерної документації: Локальний кошторис 02-01-02 на вентиляцію. У п. 22 установлення моноблочної приливно-витяжної установки «блок» 10. Однак у відомості ресурсів під пунктом 46 зазначена вартість 1 шт. Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості? У п. 35 установлення віброізоляторів 10 шт., у вартості зазначено 1 шт. Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості? У п. 50 установлення вентиляторів ВКМ 125 – 1 шт. Однак у відомості ресурсів п. 88 – вартість вентиляторів ВКМ 150. Питання, яку марку вентиляторів потрібно враховувати 125 чи 150? У п. 57 установлення гільз із стальних труб 10 шт. Однак у п. 56 передбачено установку 1 шт. заслінок. Питання, куди використовуються решта гільз, чи можливо невірно зазначена кількість гільз. Локальний кошторис 02-01-03 водопостачання та каналізація. п. 62 установлення нагрівників індивідуальних водоводяних 10 комплектів, вартість зазначено 1 шт. Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості? п. 70 установлення унітазів із бачком безпосередньо приєднаним – 30 комплектів, а у вартості лише - 3 шт. Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості? п. 71 установлення умивальників одиночних з підведенням холодної та гарячої води – установка 20 комплектів, а у вартості – 2 шт. п. 84 установлення гільз зі сталевих труб – 60 шт. (ці гільзи ідуть на колодязі, яких в кошторисі 5 шт.) Питання, куди використовуються решта гільз? Локальний кошторис 02-01-05 на систему пожежної сигналізації Просимо надати роз’яснення які саме матеріали входять у розділ «матеріали резерву», а які «інші матеріали». Таким чином, просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 2 щодо приведення у правильну відповідність об’ємів вищевказаних позицій та усуненню виявлених розбіжностей, оскільки в тендерній документації ви просите надати гарантійний лист щодо дотримання учасником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. (ми можемо установити без проблем 30 унітазів, 20 умивальників та 10 водонагрівачів тощо, як у вас вказано).
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у додатку №2 до тендерної документації (окремий файл до тендерної документації). Варто зверну ти увагу на те, що у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р. №560 (далі по тексту - Порядок), яка визначає механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Згідно порядку “проект будівництва” слід розуміти проектну документацію на будівництво об’єктів та комплексів (будов), розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект. Відповідно до пункту 6 Порядку Метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення та перевірка якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, а під час дії воєнного стану - 1 млн. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. Тому з метою сумлінного дотримання чинного законодавства України, зокрема але не виключно відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р. №560 Замовник має експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53». Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємну частину додаток №2 до тендерної документації в якому міститься «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53». Варто наголосити, що технічна специфікація складена Замовником у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Замовник не має законодавчих підстав для внесення змін до проектно-кошторисної документації. З огляду на зазначене вище, дане питання не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 22.01.2024 10:24
Відповідь надана

уточнення інформації Додатку 1 до тендерної документації

Номер: 30b15c686d044f6a9a23957bb6382a18
Дата опублікування: 19.01.2024 12:21
Опис: Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії з оригіналу сертифіката фахівця будівельної галузі, який є чинним на період виконання робіт. Просимо уточнити на якого саме фахівця будівельної галузі необхідно надати копію сертифікату.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. До кваліфікаційної частини Учасником надаються інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації наводить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Отже, з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки: Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт – не менше 1 особи (в складі штату або за цивільно-правовим договором); Майстер – не менше 1 особи; (в складі штату або за цивільно-правовим договором); Інженер з охорони праці – не менше 1 особи; (з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче II (другої) в складі штату або за цивільно-правовим договором. Додається копія з оригіналу сертифіката фахівця будівельної галузі, який є чинним на період виконання робіт). Таким чином, Учасник самостійно вивчає вимоги та в складі тендерної пропозиції надає сертифікат фахівця будівельної галузі.
Дата відповіді: 22.01.2024 10:24
Відповідь надана

Невідповідність вимог документації Закону

Номер: 94b39c3210e44115ad4933094af3c9fa
Дата опублікування: 18.01.2024 20:30
Опис: Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом посадової особи або предстанвика Учасника процедури закупівлі. Водночас, ч. 5 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". З урахуванням наведеного, просимо Замовника внести в тендерну документацію відповідні зміни та усунути вимоги тендерної документації, які не відповідають чинному законодавству у сфері закупівель шляхом доповнення документації умовами щодо можливості подання документів тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідь: «Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина має містити перелік документів (реєстр), який подається окремим файлом. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Крім того, з огляду на зміст звернення, який не містить посилання ані на офіційний лист або нормативно – правовий акт, а тому Учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.».
Дата відповіді: 19.01.2024 16:56