Номер:
cfef57ddf5ea4ca9af7a61a8b74fce4d
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
19.01.2024 17:27
Опис:
Шановний замовнику, уважно ознайомившись із додатком 2 до тендерної документації, просимо надати роз’яснення з наступних питань та внести відповідні зміни до тендерної документації:
Локальний кошторис 02-01-02 на вентиляцію.
У п. 22 установлення моноблочної приливно-витяжної установки «блок» 10. Однак у відомості ресурсів під пунктом 46 зазначена вартість 1 шт.
Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості?
У п. 35 установлення віброізоляторів 10 шт., у вартості зазначено 1 шт.
Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості?
У п. 50 установлення вентиляторів ВКМ 125 – 1 шт. Однак у відомості ресурсів п. 88 – вартість вентиляторів ВКМ 150.
Питання, яку марку вентиляторів потрібно враховувати 125 чи 150?
У п. 57 установлення гільз із стальних труб 10 шт. Однак у п. 56 передбачено установку 1 шт. заслінок. Питання, куди використовуються решта гільз, чи можливо невірно зазначена кількість гільз.
Локальний кошторис 02-01-03 водопостачання та каналізація.
п. 62 установлення нагрівників індивідуальних водоводяних 10 комплектів, вартість зазначено 1 шт.
Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості?
п. 70 установлення унітазів із бачком безпосередньо приєднаним – 30 комплектів, а у вартості лише - 3 шт.
Питання, де зазначена правильна кількість – в монтажі чи вартості?
п. 71 установлення умивальників одиночних з підведенням холодної та гарячої води – установка 20 комплектів, а у вартості – 2 шт.
п. 84 установлення гільз зі сталевих труб – 60 шт. (ці гільзи ідуть на колодязі, яких в кошторисі 5 шт.)
Питання, куди використовуються решта гільз?
Локальний кошторис 02-01-05 на систему пожежної сигналізації
Просимо надати роз’яснення які саме матеріали входять у розділ «матеріали резерву», а які «інші матеріали».
Таким чином, просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 2 щодо приведення у правильну відповідність об’ємів вищевказаних позицій та усуненню виявлених розбіжностей, оскільки в тендерній документації ви просите надати гарантійний лист щодо дотримання учасником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. (ми можемо установити без проблем 30 унітазів, 20 умивальників та 10 водонагрівачів тощо, як у вас вказано).
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у додатку №2 до тендерної документації (окремий файл до тендерної документації). Варто зверну ти увагу на те, що у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р. №560 (далі по тексту - Порядок), яка визначає механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Згідно порядку “проект будівництва” слід розуміти проектну документацію на будівництво об’єктів та комплексів (будов), розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект. Відповідно до пункту 6 Порядку Метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення та перевірка якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, а під час дії воєнного стану - 1 млн. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. Тому з метою сумлінного дотримання чинного законодавства України, зокрема але не виключно відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р. №560 Замовник має експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53». Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємну частину додаток №2 до тендерної документації в якому міститься «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53». Варто наголосити, що технічна специфікація складена Замовником у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Замовник не має законодавчих підстав для внесення змін до проектно-кошторисної документації. З огляду на зазначене вище, дане питання не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
22.01.2024 10:24