• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53»

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

3 820 063.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 200.63 UAH
Номер: b196bd3fa9844c27a1cd487aa6486f52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.03.2024 17:03 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 Одеса № 58 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024 № 58 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2024-01-16-015880-a 16.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору нормам законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та нормам законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2024 № 7, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 10, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2024, 19.01.2024, 24.01.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Буд-Кран» (далі – ТОВ «Строй-Буд-Кран»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції «Строй-Буд-Кран», протокольне рішення уповноваженої особи від 02.02.2024 № 17, протокол розгляду тендерних пропозицій б/д б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю б/д б/н, протокольне рішення уповноваженої особи від 08.02.2024 № 22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.02.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 16.02.2024 № 24 (далі - Договір), пояснення та документи отримані 21.03.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 1.2.1 частини 1.2 розділу І додатка 1 до ТД учасник надає копію сертифікату від Mapei (або офіційного представника / дилера), що підтверджує проходження теоретичного та практичного навчання стосовно використання матеріалів TM Mapei для захисту, гідроізоляції бетону та залізобетонних конструкцій. Сертифікат повинен бути наданий на (не менше одного) працівника, що включений до довідки відповідно до таблиці 3 (довідка про кваліфікацію і досвід і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт). Учасник ТОВ «Строй-Буд-Кран» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 18.01.2024 № 28 та сертифікат, який підтверджує, що Сухина В’ячеслав Олександрович успішно пройшов навчання за темою: «Матеріали для гідроізоляції та укладання керамічної плитки ТМ «Мапеі»». На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо ненадання сертифікату стосовно використання матеріалів TM Mapei саме для захисту, гідроізоляції бетону та залізобетонних конструкцій Замовник 21.03.2024 надав пояснення, яке не спростовує порушення. Проте учасником ТОВ «Строй-Буд-Кран» у складі тендерної пропозиції не надано копію сертифікату від Mapei (або офіційного представника / дилера), що підтверджує проходження теоретичного та практичного навчання стосовно використання матеріалів TM Mapei для захисту, гідроізоляції бетону та залізобетонних конструкцій, чим не дотримано вимоги пункту 1.2.1 частини 1.2 розділу І додатка 1 до ТД. Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД договірна ціна є динамічною. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі договірну ціну та розрахунки до неї, які є її складовими, зокрема розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Договірна ціна формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються в тому числі кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) із змінами № 3. У договірній ціні окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпеченням яким покладається на учасника процедури закупівлі. У разі якщо у договірній ціні окремим розділом не враховуються кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпеченням яким покладається на учасника процедури закупівлі, в складі тендерної пропозиції надається лист пояснення з посиланням на нормативно-правові підстави щодо невиконання даної вимоги ТД. Учасник ТОВ «Строй-Буд-Кран» у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну, вид якої – тверда, де враховано кошти на покриття ризиків та окремим розділом не враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпеченням яким покладається на учасника (у розділі ІІ «Устаткування, меблі та інвентар» договірної ціни інформація відсутня). Водночас учасником ТОВ «Строй-Буд-Кран» у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, де зазначено у розділі IV «Устаткування»: підйомник для людей з обмеженими фізичники можливостями, виносна клавіатура ПКІ, модуль цифрового автодозвону МЦА-GSM. Відповідно до пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови із змінами № 3, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з ряду факторів. При цьому за динамічної договірної ціни - не враховується. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо вищезазначеної невідповідності договірної ціни учасника вимогам ТД, а також ненадання ним розрахунку прибутку та адміністративних витрат, Замовник 21.03.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що надання твердої договірної ціни не впливає на процедуру оцінки тендерної пропозиції та на загальну ціну договору, а також зазначив, що в складі тендерної пропозиції наявний локальний кошторис на придбання устаткування та в договірній ціні зазначено: Розрахунок № 9 Прибуток 40,77500 тис. грн.; Розрахунок № 10 Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї 20,73400 тис. грн., чим учасник виконав встановлені вимоги ТД. Зазначене пояснення не спростовує факту встановленого порушення. Слід зазначити, що Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому відсутні вимоги щодо надання вищезазначеної договірної ціни у відповідності до вимог ТД. Учасник ТОВ «Строй-Буд-Кран» після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (28 січня 2024 00:00), зазначеного в електронній системі закупівель та в пункті 1 розділу 4 ТД, завантажив договірну ціну, вид якої – динамічна, де враховано кошти на покриття ризиків та окремим розділом не враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпеченням яким покладається на учасника. Проте учасник ТОВ «Строй-Буд-Кран» у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну вид якої – тверда, де враховано кошти на покриття ризиків; а також у договірній ціні окремим розділом не враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпеченням яким покладається на учасника процедури закупівлі, при цьому лист пояснення з посиланням на нормативно-правові підстави щодо невиконання такої вимоги ТД у складі тендерної пропозиції відсутній; а також не надав розрахунок прибутку та адміністративних витрат, чим не дотримав вимоги частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Строй-Буд-Кран», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено. Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі договірну ціну. Учасник ТОВ «Строй-Буд-Кран» у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну, вид якої – тверда. У Додатку 1 – Договірна ціна до укладеного Договору, який є його невід’ємною частиною відповідно до пункту 3.1 розділу 3, зазначено: вид договірної ціни – динамічна. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Враховуючи вищезазначене на порушення вимог абзацу 1 пункту 18 Особливостей умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури ТОВ «Строй-Буд-Кран», а саме: договірна ціна (її вид), яка викладена у додатку 1 до Договору та яка є його невід’ємною частиною відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Договору, відрізняється від договірної ціни, наданої учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Враховуючи те, що умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «Строй-Буд-Кран», що є порушенням абзацу 1 пункту 18 Особливостей, такий Договір є нікчемним.
Період усунення порушень: 28.03.2024 18:08 - 12.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2024 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-16-015880-a Замовником вжито заходи з недопущення їх в подальшому, а саме: в частині застосування абзацу 5 підпункту 2 пункту 44, вимог абзацу 1 пункту 18 Особливостей; направлено письмове звернення до ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" (код ЄДРПОУ 43397617) щодо розірвання договору. Інформацію про фактичне розірвання Договору № 24 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 16.02.2024р. за згодою Сторін буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Дата публікації звіту: 04.04.2024 15:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: .
Дата публікації: 11.04.2024 11:58

Запити/Пояснення