• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з охорони приміщень та прилеглої території

Торги відмінено

722 072.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 610.36 UAH
Період уточнення: 16.01.2024 15:21 - 27.01.2024 00:00
Відповідь надана

Закуповується товар, тому вимоги щодо надання інформації про субпідрядника / співвиконавця не встановлюються.

Номер: 6845827b150a40a0b8c5804c1eb1d4ea
Дата опублікування: 23.01.2024 10:37
Опис: Прохання уточнити - який товар Ви купуєте?
Відповідь: «Шановний учасник. 22.01.2024 до пункт 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «Послуги з охорони приміщень та прилеглої території ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» внесено зміни, виклавши його у новій редакції. Проте при оприлюдненні змін в електронній системі допущено технічну помилку, а саме не видалено абзац щодо закупівлі товару.»
Дата відповіді: 24.01.2024 15:57
Відповідь надана

Документи, що подаються переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів

Номер: 520bd77e042e467d834c18a60644b77c
Дата опублікування: 23.01.2024 10:33
Опис: Загалом то згідно постанови КМУ № 1198 документи переможець подає протягом 4х днів: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідь: Шановний учасник. Згідно з пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)- Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, а також публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відновлювати свою роботу у період воєнного стану. Таким чином, Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, надається переможцем
Дата відповіді: 24.01.2024 15:56
Відповідь надана

кількість годин

Номер: aa40ba938d37484388c3c628100aa7f5
Дата опублікування: 17.01.2024 15:01
Опис: Добрий день! Яка кількість годин? Бо в одному місці документації у Вас зазначено 8040 (335 днів), а в іншому місці – 8016 (334 дні) годин.
Відповідь: Ваші зауваження розглянуто. Таке неузгодження виникло через технічну помилку при підготовці тендерної документації. Водночас Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 19.01.2024 13:20