• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з охорони приміщень та прилеглої території

Торги відмінено

722 072.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 610.36 UAH
Період оскарження: 16.01.2024 15:21 - 27.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f59eb5a4191545dd8baa1a5fc0451a20
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-011681-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.01.2024 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.02.2024 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації повідомляє про виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2024 № 1875-р/пк-пз щодо закупівлі послуги з охорони приміщень та прилеглої території, код 79710000-4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор: ТОВ "ГРІЗЛІ-ГВАРДІЯ", Любов Обломєй +380507221240 grizli-gvardiy@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 08d21c1090cb42f78c5429870cbb2c73
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-011681-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику згідно з вимог Тендерної документації Додаток 1 пункт 13 «у відповідності до вимог ст.1 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 року № 4616-VI наявність на праві власності в Учасника не менше 2-х транспортів реагування. Транспорт має відповідати вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.». Дана вимога «наявність на праві власності в Учасника не менше 2-х транспортів реагування.» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Учасник не має власних автомобілів, однак може підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію, шляхом надання у складі пропозиції договору оренди, укладеного з іншим охоронним підприємством та з наданням документів, що вимагаються ТД на залучені автомобілі. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність кваліфікаційному критерію про наявність автомобілів, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД. Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають власних автомобілів у кількості не менше двох. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» стосовно транспорту реагування сказано: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.». Зважаючи на вказане вище звертаємо Вашу увагу на те, що транспорт реагування повинен знаходитись у власності суб’єкта охоронної діяльності, дану вимогу ми як потенційний учасник виконуємо так як транспорт реагування що ми орендуємо знаходиться у власності суб’єкта охоронної діяльності який має відповідну ліцензію. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність на праві власності в Учаснпка не менше 2-х транспортів реагування порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вимога щодо мінімальної кількості автомобілів обумовлена можливістю своєчасного реагування на сигнали тривоги на випадок несправності чергового автомобіля групи швидкого реагування, ДТП тощо. Вимога щодо перебування транспорту реагування у власності Учасника повністю відповідає нормам статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;». Даною вимогою Замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників, так як будь-який суб’єкт охоронної діяльності, що виконує вимоги Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, може прийняти участь в закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2024 16:01
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 96698b97935a4ef184b14a9fe1deb9dc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-011681-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, в складі тендерної пропозиції, міститься вимога щодо надання перепусток на право переміщення в умовах комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків. Повідомляємо, що згідно Постанови кабінету міністрів України від 8липня 2020 р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах. Повідомляємо, що транспорт реагування, який використовується суб’єктами охоронної діяльності, являється спеціалізованим транспортним засобом, перепустка на нього не видається, так як він і так має право на рух під час комендантської години у разі виконання невідкладного службового завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Просимо прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, у зв’язку з тим, що потенційні учасники які не мають спец перепусток, а працюють у комендантську години згідно діючого законодавства України не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/573-2020-%D0%BF#Text
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вимога Замовника щодо надання перепусток на право переміщення в умовах комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків, не є дискримінаційною, що обґрунтовується наступним. Відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину, дозволяється перебування без перепусток транспортним засобам спеціалізованого призначення. Згідно зі статтею 19 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-ІІІ транспортні засоби за своїм призначенням поділяються на: транспортні засоби загального призначення; транспортні засоби спеціалізованого призначення; транспортні засоби спеціального призначення. Відповідно до норм частини частини пятої статті 6 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Таким чином, вимога щодо наявності перепусток на право переміщення в умовах комендантської години сформована відповідно до норм чинного законодавства України, з метою отримання якісних послуг, а також з урахуванням сучасних реалій, в яких живе наша громада (продовження збройної агресії російської федерації проти України, розташування територіально близько до кордону з агресором).
Статус вимоги: Відхилено