-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони майна та спостереження за станом засобів сигналізації в закладах, підпорядкованих Відділу культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації; за кодом ДК 021-2015: «СРV»: 79710000-4 (Охоронні послуги)
Відповідно додатків до ТД
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період уточнення:
16.01.2024 11:44 - 10.02.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
49b15a703a204ae488f132b1b446c269
Дата опублікування:
08.02.2024 15:36
Опис:
Шановний замовник. Вами у п. 13 Додатку №1 до тендерної документації зазначено: : « Довідка про наявність охоронників групи швидкого реагування, що будуть задіяні для надання комплексу послуг охорони: охоронників (не нижче 3-го розряду) не менше 10-ти працівників; кваліфікованих працівників для технічного обслуговування охоронно-тривожної сигналізації (не нижче 4-го розряду) не менше 3-х спеціалістів;
- надати копії свідоцтв про проходження навчання спеціалістів (охоронників), які будуть залучені до надання визначених охоронних послуг.
- надати копії посвідчень з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, посвідчення про допуск до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В спеціалістів, що будуть залучатися до технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, копії витягів з протоколу про проходження відповідного навчання.
- підтверджуючі документи про встановлення кваліфікаційного розряду кваліфікованих працівників для технічного обслуговування охоронно-тривожної сигналізації не нижче 4 розряду.»
Якщо потенційний учасник планує залучити кваліфікованого працівника для технічного обслуговування охоронно-тривожної сигналізації, а саме ІНЖЕНЕРА, то як підтвердити 4-й розряд??? Інженери не мають розрядів. Вимагаємо внести зміни до документації!
Відповідь:
Зміни будуть внесені у ТД
Дата відповіді:
08.02.2024 15:59
Відповідь надана
Корумпований замовник
Номер:
cadaa60c20ef4221b3c2573018a4092f
Дата опублікування:
08.02.2024 15:33
Опис:
Радимо Вам уважно ознайомитися з чинним законодавством, яким передбачено, що все що підпорядковується відділам (управлінням) культури - є закладами культури, а отже під постанову Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою внесено зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 НЕ ПІДПАДАЮТЬ!!!!!!!!!!
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ
Відповідь:
Дякую за пораду . Зміни внесені.
Дата відповіді:
08.02.2024 15:36
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
3c7a938917bd46fc9e623a6aa8886006
Дата опублікування:
08.02.2024 15:26
Опис:
Додаток 1 до тендерної документації доповнено пунктом 22, а саме: п.22 . «Учасник повинен відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою внесено зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 пункт 19. «Заклади освіти державної та комунальної форми власності”. У перелік закладів, підпорядкованих відділу культури входять дитячі музичні школи, які відносяться до сфери освіти.
Виникає питання, яким чином заклад освіти підпорядковується відділу культури???
Радимо укладати на школи прямий договір, а інші об'єкти провести відкритими торгами з метою максимальної економії бюджетних коштів.
Відповідь:
Дякую. Зміни внесені.
Дата відповіді:
08.02.2024 15:37
Відповідь надана
Дискримінаційно-корупційні вимоги
Номер:
d07fd0cfe7774be29ae9c218207ac77e
Дата опублікування:
08.02.2024 15:06
Опис:
Уповноваженою особою навмисно об'єднано всі об'єкти і прописано вимогу п. 22 Додаток 1 з метою лобіювання інтересів саме Управління поліції охорони.
Дана уповноважена особа на чолі з її керівництвом порушує Закон України "Про публічні закупівлі" у частині максимальної економії.
ВИМАГАЄМО АБО ПРИБРАТИ п. 22 Додатку №1, або розділити закупівлю на лоти відокремивши саме "ДИТЯЧІ МУЗИЧНІ ШКОЛИ".
У разі ігнорування, будемо змушені звернутися до АМКУ!!!
Відповідь:
Доброго дня, зауваження прийнято, будуть внесені зміни до ТД.
Дата відповіді:
08.02.2024 15:20
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
6e95d2ec377247ecb032437a54c978f9
Дата опублікування:
07.02.2024 14:52
Опис:
Відповідно до вимог зазначених у п.13 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» до Тендерної документації Учасник має надати Довідку про наявність охоронників групи швидкого реагування, що будуть задіяні для надання комплексу послуг охорони охоронників (не нижче 3-го розряду) не менше 10-ти працівників; електромонтерів охоронної сигналізації (не нижче 4-го розряду) не менше 3-х спеціалістів;
- надати копії свідоцтв про проходження навчання спеціалістів (охоронників), які будуть залучені до надання визначених охоронних послуг.
- надати копії посвідчень з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, посвідчення про допуск до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В спеціалістів, що будуть залучатися до технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, копії витягів з протоколу про проходження відповідного навчання.
- підтверджуючі документи про встановлення кваліфікаційного розряду, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 4 розряду.
Кожен суб’єкт господарювання самостійно визначає кількість та перелік працівників, які йому необхідні для надання послуг відповідно до укладених договорів.
Замовники не мають права втручатися у господарську діяльність суб’єктів господарювання і вимагати наявність певних працівників, яка не потрібна суб’єктам господарювання для надання послуг.
Замовник необґрунтовано встановив дану вимогу з метою обмеження кола потенційних учасників, не надавши змоги потенційним учасникам залучити до надання послуг працівників, які мають необхідні знання та досвід, проте працюють на таких посадах, як інженер, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики.
Жодним чинним нормативно-правовим документом не передбачено, яких саме працівників суб’єкти господарювання повинні залучати до надання послуг із технічного обслуговування охоронного обладнання.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування звернемося в АМКУ
Відповідь:
Доброго дня, зауваження прийнято, будуть внесені зміни до ТД.
Дата відповіді:
08.02.2024 10:42